Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Dit is ook een hele belangrijke reden dat Nederland het duurste land van Europa is.
De overheid weet dat wij ons alles laten welgevallen.
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/20041 ... estcultuur
elnienjo schreef:Rutte en Co denken alleen aan de economie, dus leg de economie plat en ze moeten in actie komen om het domme gepeupel aan het werk te houden. Als die niet meer willen werken komen de economie en de belastinginkomsten in gevaar.
elnienjo schreef:Rutte en Co denken alleen aan de economie, dus leg de economie plat en ze moeten in actie komen om het domme gepeupel aan het werk te houden. Als die niet meer willen werken komen de economie en de belastinginkomsten in gevaar.
Sizzle schreef:Welk domme gepeupel moet aan het werk precies?
De werkeloosheid is juist heel laag op het moment.
(Ook wel een bijzondere uitspraak voor iemand die zelf niet werkt trouwens).
Als er iets moet veranderen is het eerder in de huursector en openbaar vervoer lijkt mij.
pmarena schreef:Tja de schatkist moet toch ergens van gevuld worden....dan is het op zich best logisch dat dat gebeurt over het uitgeven en ontvangen van geld. Hoe moeten ze het anders doen
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Welk domme gepeupel moet aan het werk precies?
De werkeloosheid is juist heel laag op het moment.
(Ook wel een bijzondere uitspraak voor iemand die zelf niet werkt trouwens).
Als er iets moet veranderen is het eerder in de huursector en openbaar vervoer lijkt mij.
Zo denkt de elite (de coalitie) over de arbeider. Ze schofferen de arbeider en zien ze alleen als melkkoe.
Marcella schreef:Hhhmm ik wil werken en ook al opties aangegeven wat zou kunnen ook voor langere duur. Mag niet.
Moet ik een of andere reïntegratie programma in om vaker uitval door ziekte te voorkomen. Hoe dan als chronische zieke en dan ook nog met hypergevoeligheid voor luchtweg infectie adviseren om met het openbaar vervoer te gaan. Hoe snel wil je iemand ziek hebben.
Mindim schreef:verootjoo schreef:En wie hebben we daar dan mee als het hele land plat gaat?
Toch vooral onszelf of hoe zie je dat?
Maar ga gerust je gang als je graag wilt protesteren.
Frankrijk heeft toch wel wat geluisterd naar de gele hesjes. Nederlanders trekken gewoon zonder morren hun portemonnee weer.
Babsiej schreef:Mindim schreef:
Frankrijk heeft toch wel wat geluisterd naar de gele hesjes. Nederlanders trekken gewoon zonder morren hun portemonnee weer.
Wie of wat houd je tegen om in protest te gaan?
Mindim schreef:Ik las vanochtend dat Macron meer de maatschappelijke dialoog aan gaat, vanwege de opstanden van de gele hesjes destijds. En dat uit angst voor opstanden, ook iets meer wordt gedaan voor de burger aangaande de energieproblematiek. Daarom noem ik dat opstand van de burgers soms wel tot iets kan leiden.
Babsiej schreef:Ik ben heel relaxed. Jij ook?
Waarom zouden we niet de portemonnee trekken? Linksom of rechtsom zal er betaald moeten worden, wil je de verzorgingsstaat in stand kunnen houden.
Loretta schreef:Mindim schreef:Ik las vanochtend dat Macron meer de maatschappelijke dialoog aan gaat, vanwege de opstanden van de gele hesjes destijds. En dat uit angst voor opstanden, ook iets meer wordt gedaan voor de burger aangaande de energieproblematiek. Daarom noem ik dat opstand van de burgers soms wel tot iets kan leiden.
Tja, wij Nederlanders geven graag alles weg aan de diepe zakken van de multinationals. Nu laten we zelfs ons eten van ons afpakken. Ondertussen geloven we dat het enkel en alleen maar aan de oorlog ligt. Maar voor degene die dat gelooft. Kijk even naar andere EU landen en je ziet dat dat maar gedeeltelijk waar is.
We betalen ons blauw voor onze energie. Maar de directeur van het energiebedrijf gaat straks wel met een dikke vette bob
Bonus naar huis. Wij Nederlanders zijn zo dom om dat allemaal maar te slikken.
Babsiej schreef:Ik ben heel relaxed. Jij ook?
Waarom zouden we niet de portemonnee trekken? Linksom of rechtsom zal er betaald moeten worden, wil je de verzorgingsstaat in stand kunnen houden.