krackertje schreef:janderegelaa, Ja wij zijn denk ik toch wel de vastgeroeste nederlanders, tenminste diegene die denken dat wij nederlanders zaligmakend zijn oftewel beter dan wie dan ook....
Als ik in het buitenland zou gaan wonen, zou ik ook zeker tegen aardig wat problemen aan lopen die dat land met zich mee zou brengen, ik zou dan weer hard naar nederland terug kunnen rennen of kunnen trachten te leren leven in dat land, geloof me maar dat dat nogal wat tijd nodig zou hebben en zeker als ik zou zijn als sommige mede-nederlanders.
Is het niet zo dat wij hier in dit land al erg veel bereikt hebben op heel veel gebieden en om die reden weinig geduld meer hebben met diegene die daar nog een inhaalslag willen maken? Ja ik denk dat diegene die vanuit een ander land hier zijn komen wonen ook echt wel mee willen doen in dit land, ze zullen daar regelmatig hun neus in stoten maar alles heeft wel tijd nodig, denk ik zo..
Ik ken moslims die zich beter gedragen dan wie dan ook, geen toestanden met drugs etc.
Natuurlijk, er werkt bij mij ook een moslim en dat gaat prima. Dezelfde moslim stemt overigens wel op de PVV.
Zodra alle moslims een poging doen om echt te integreren hebben ze al mijn steun en mogen ze hier gewoon wonen.