Poetin heeft dienstplichtigen ingezet in de oorlog in Oekraïne, terwijl hij beloofde dat niet te doen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Ik weet het niet. Ik heb al mijn telefoonnummer gegeven want email werkt natuurlijk niet. De post is natuurlijk ook verboden. Ik ben te weinig onderlegd om te weten of bellen of sms en nog wel zal gaan. Eerlijk gezegd denk ik van niet. Want als dat kan, dan kan ik nieuws sturen.
Het enige wat ik kan doen en dat heb ik beloofd aan haar, is dat ik het discord channel open houd zelfs als er niemand meer is.
Maar ik zie dat dus somber in. Of e moet op een gegeven ogenblik kunnen vluchten wat ze heel erg graag wilt want ze wil weg. Maar ze kan niet meer bij het geld en Poetin sluit meer en meer de grenzen en haalt vliegtuig verbindingen uit de lucht met het westen.
_San87_ schreef:pien_2010 schreef:Dank je wel. Ik was bang dat dit ook via allerlei troep ging die afgesloten kan worden.
Ja, dat kan denk ik wel, dan moet je de providers hebben. Dan kan echt niemand meer bellen en/of sms'en, tenzij je een satteliettelefoon hebt, dan wel.
pien_2010 schreef:Treurig allemaal. De ene oorlogsmisdaad volgt de ander op..
Zonet was M online. Ze is en was op de hoogte van het gaan afsluiten. De 10 de of de 11de dacht ze, dus ik heb de link van dit topic verzonden van het bericht op Twitter naar haar. Waarvoor dank. Verder is ze heel erg verdrietig over alles en als de afsluiting inderdaad een feit is, dan zo vertelde ze, gaan de Russen wachten tot de situatie zich weer gaat verbeteren.
Ik denk dat de Russen door alles wat ze al zolang mee hebben gemaakt daar goed in zijn geworden. Wachten en moed houden. Tevens zal het deel dat de propaganda geloofd, zich meer en meer af gaan zetten tegen Oekraïne, zo verwacht ik.
Van de nuclear fabriek wist ze nog niets van, en ook niet van het bombardement. Dus ze is nu zeer geschokt. Zo treurig dat over paar dagen het contact over is. Het is een van de weinige dingen die ik kan doen voor haar nl informatie toespelen en links. Echt heel verdrietig want er zijn 33% vd Russen die zeer graag zich willen laten informeren.
Pareltjes schreef:pien_2010 schreef:Treurig allemaal. De ene oorlogsmisdaad volgt de ander op..
Zonet was M online. Ze is en was op de hoogte van het gaan afsluiten. De 10 de of de 11de dacht ze, dus ik heb de link van dit topic verzonden van het bericht op Twitter naar haar. Waarvoor dank. Verder is ze heel erg verdrietig over alles en als de afsluiting inderdaad een feit is, dan zo vertelde ze, gaan de Russen wachten tot de situatie zich weer gaat verbeteren.
Ik denk dat de Russen door alles wat ze al zolang mee hebben gemaakt daar goed in zijn geworden. Wachten en moed houden. Tevens zal het deel dat de propaganda geloofd, zich meer en meer af gaan zetten tegen Oekraïne, zo verwacht ik.
Van de nuclear fabriek wist ze nog niets van, en ook niet van het bombardement. Dus ze is nu zeer geschokt. Zo treurig dat over paar dagen het contact over is. Het is een van de weinige dingen die ik kan doen voor haar nl informatie toespelen en links. Echt heel verdrietig want er zijn 33% vd Russen die zeer graag zich willen laten informeren.
Wat gaan ze afsluiten? Heb geloof ik iets gemist....