Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:16

Afbeelding

Deze vind ik echt te gek :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:17

Rinske schreef:
:')

[ [url=m/2NWXXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
HAHAHAHAHAHA!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:19

Rinske schreef:

[ [url=m/2NWXXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze staat met #ImpeachTrump op mijn facebook O:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:19

Echwel schreef:
[ [url=m/fIfci0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft gewoon een nurse Ratched nodig ~~}>

Rinske

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:22

De pro Trumpers zijn overigens wel erg stil in dit topic inmiddels := . Ben erg benieuwd hoe zij erin staan en of ze het met Trump zijn leugens eens zijn := .

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:23

Askja schreef:
Echwel schreef:
[ [url=m/fIfci0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft gewoon een nurse Ratched nodig ~~}>
Auw, ik denk in beelden, auw auw auw. En ik zou die kraan toch oh zó warm zetten :o

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:23

Met Trump blijf je lachen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:27

Biden moet gewoon Pennsylvania binnen halen dan is al dat gezeur over hertellen voorbij.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:30

Inmiddels kruipt trump in Nevada en Georgia weer langzaam dichterbij , in Pennsylvania loopt Biden gelukkig nog steeds uit.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:30

Rinske schreef:
De pro Trumpers zijn overigens wel erg stil in dit topic inmiddels := . Ben erg benieuwd hoe zij erin staan en of ze het met Trump zijn leugens eens zijn := .
Ik ben vooral benieuwd naar een evt. emigratie, maar dat bericht stond voor eerder deze week al op de planning, dacht ik?

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:36

Ailill schreef:
Rinske schreef:
Ik ben vooral benieuwd naar een evt. emigratie, maar dat bericht stond voor eerder deze week al op de planning, dacht ik?

https://twitter.com/i/status/1323605571346567170

Het valt niet mee voor hem om iets te vinden _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:38

Ik bedoel iets anders :')

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:38

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:39

Rinske schreef:

Anouska zou hier weer terug komen na de verkiezing, ben benieuwd! Kan me nog wel wat uitspraken herinneren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:40

Swah schreef:
Rinske schreef:

Anouska zou hier weer terug komen na de verkiezing, ben benieuwd! Kan me nog wel wat uitspraken herinneren.
#M2 O:)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:42

Rinske schreef:

Dat waren er niet zoveel en ze waren al niet zo actief, ook niet voor de verkiezing. En je moet toegeven dat Trump weliswaar verloren heeft, maar dat hij het echt veel beter gedaan heeft dan er verwacht werd.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:43

bigone schreef:
Inmiddels kruipt trump in Nevada en Georgia weer langzaam dichterbij , in Pennsylvania loopt Biden gelukkig nog steeds uit.

O echt. Hoop dat het goed blijft gaan. Las ook dat Pennsylvania nog dagen op zich kon laten wachten door oa de soldaten in het buitenland. Begin wel beetje ongeduldig te worden :o :o

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:45

Dit is wel een belangrijk stuk voor mensen die meer achtergrond willen: https://www.theatlantic.com/ideas/archi ... aign=share
"Trump not only exploited this democratic deficit to win the White House, but he expanded it while in office. And now his political, financial, and maybe even emotional strategy requires him to damage America’s faith in its democracy further.

He is launching that strategy right now. And to be clear: It is a strategy, not a random reaction to events. Trump is no good at governing, but he has long understood, with the intuition of a seasoned con man, how to create distrust, and how to use that distrust to his advantage. "

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:46

Rinske schreef:

Maar jongens, de verkiezing is toch nog niet klaar? Ze wachten nog op de rechtzaken die laten zien dat de dems gefraudeerd hebben en opper-god Trump toch gewonnen heeft :j.

Heb zelf het idee dat de meeste pro-trumpers langzaamaan zijn afgedropen naarmate het gedrag van Trump toenam en Biden steeds betere kansen kreeg om te winnen. Maar hey, misschien praten we elkaar wel gewoon na hier.
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 06-11-20 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:48

Ik lees al een tijdje mee, wilde toch even reageren.
Ik heb meerdere collega's in de USA en zij geloven toch ook wel veel in fraude. Voor mij onverwachts, maar volgens die collega's zijn er echt veel stemmen uitgebracht van mensen die 'net' naar een andere staat zijn verhuisd of zijn overleden.
Nu weet ik niet wat voor nieuwsbronnen zij hebben, maar vond het wel opvallend en in zo'n geval kan ik me enigszins voorstellen dat het toch vreemd aanvoelt ofzo. Maar goed, ik weet niet wat zij stemmen. :+ Misschien verandert dat ook hun blik.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:52

Als dat zo zou zijn, dan hadden ze dat bewijs toch al lang laten zien als team Trump zijnde?
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 06-11-20 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:52

Sokje_6 schreef:
Ik heb meerdere collega's in de USA en zij geloven toch ook wel veel in fraude. Voor mij onverwachts, maar volgens die collega's zijn er echt veel stemmen uitgebracht van mensen die 'net' naar een andere staat zijn verhuisd of zijn overleden.
Nu weet ik niet wat voor nieuwsbronnen zij hebben, maar vond het wel opvallend en in zo'n geval kan ik me enigszins voorstellen dat het toch vreemd aanvoelt ofzo. Maar goed, ik weet niet wat zij stemmen. :+ Misschien verandert dat ook hun blik.

Maar dan vraag ik me af hoe je kan zien dat er stemmen zijn uitgebracht van mensen die zijn overleden? Ik volg dat even niet.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:54

Sokje_6 schreef:

Ik zou er niet teveel naar luisteren eigenlijk. Ik zie Trump (en rusland) er ook nog wel voor aan om grootschalige misinformatie te verspreiden die dit insinueert. Zonder dat er echt bewijs voor is.

Dus zo lang het blijft met 'ik hoorde dat', zou ik er niet op vertrouwen.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 20:55

Mag dat? Zou dat niet toch wat achter gesloten deuren gebeuren ofzo? Ik heb er niet echt een beeld van. Wel van de dubbele envelop en dergelijke, maar niet van wel/geen geheimhouding.

Dat is ook waarom ik ook geen idee heb hoe ze zoiets zouden weten. Zij zijn zelf ook niet de personen om dat aan te vragen, niet erg laagdrempelig.

Ernaar luisteren doe ik inderdaad ook niet, maar ik vind het interessant hoe veel er rondwaart qua (al dan niet misleidende) info.
Laatst bijgewerkt door Sokje_6 op 06-11-20 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt