Deze vind ik echt te gek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Rinske schreef:Ik ben vooral benieuwd naar een evt. emigratie, maar dat bericht stond voor eerder deze week al op de planning, dacht ik?De pro Trumpers zijn overigens wel erg stil in dit topic inmiddels. Ben erg benieuwd hoe zij erin staan en of ze het met Trump zijn leugens eens zijn
.
Rinske schreef:De pro Trumpers zijn overigens wel erg stil in dit topic inmiddels. Ben erg benieuwd hoe zij erin staan en of ze het met Trump zijn leugens eens zijn
.
bigone schreef:Inmiddels kruipt trump in Nevada en Georgia weer langzaam dichterbij , in Pennsylvania loopt Biden gelukkig nog steeds uit.
Rinske schreef:De pro Trumpers zijn overigens wel erg stil in dit topic inmiddels. Ben erg benieuwd hoe zij erin staan en of ze het met Trump zijn leugens eens zijn
.
Sokje_6 schreef:Ik lees al een tijdje mee, wilde toch even reageren.
Ik heb meerdere collega's in de USA en zij geloven toch ook wel veel in fraude. Voor mij onverwachts, maar volgens die collega's zijn er echt veel stemmen uitgebracht van mensen die 'net' naar een andere staat zijn verhuisd of zijn overleden.
Nu weet ik niet wat voor nieuwsbronnen zij hebben, maar vond het wel opvallend en in zo'n geval kan ik me enigszins voorstellen dat het toch vreemd aanvoelt ofzo. Maar goed, ik weet niet wat zij stemmen.Misschien verandert dat ook hun blik.
Sokje_6 schreef:Ik lees al een tijdje mee, wilde toch even reageren.
Ik heb meerdere collega's in de USA en zij geloven toch ook wel veel in fraude. Voor mij onverwachts, maar volgens die collega's zijn er echt veel stemmen uitgebracht van mensen die 'net' naar een andere staat zijn verhuisd of zijn overleden.
Nu weet ik niet wat voor nieuwsbronnen zij hebben, maar vond het wel opvallend en in zo'n geval kan ik me enigszins voorstellen dat het toch vreemd aanvoelt ofzo. Maar goed, ik weet niet wat zij stemmen.Misschien verandert dat ook hun blik.