Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Bruintje, een paar pagina's geleden vond je nog dat vrouwen die zich te uitnodigend kleedden zelf deels schuldig waren aan verkrachting...
Blijkbaar is er een hele precieze lijn waar je je als vrouw precies aan dient te houden: geen hoofddoek, want dat is gedwongen door een man (zelfs als het niet zo is), maar zeker ook geen te vrije kleding, want dan hebben mannen best het recht om je te gebruiken.
En dat is dan jouw idee van hoe het hoort?
Shadow0 schreef:nou een wereld Zoals die was voor IS kwam zou wel fijn zijn. Stuk minder ellende en angst voor velen.My bad, als het niet alleen om de kleding ging is het natuurlijk Iets Heel Anders. Slordig van me. Korte rokjes mogen dus, je moet er alleen wel heel zedig bij kijken. En een armlengte afstand houden. Dan is er niks aan de hand.
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar hoe de wereld er volgens jou wel uit zou moeten zien? Je hebt nu een aardig beeld geschetst van de afschuwelijke verschrikkingen die je overal ziet. Maar wat zou voor jou nu een wereld zijn waarin je prettig leeft? Zie je wel eens iets moois, iets fijns, geniet je wel eens ergens van? Heb je een idee over hoe je met mensen om wilt gaan nadat je alle foute mensen het land hebt uitgezet? Al het slechte met geweld de wereld uitbannen maakt immers nog altijd geen mooie wereld. Naast de dingen die je niet wilt, moet je ook wel een soort van idee hebben over wat je dan wel wilt, welke dingen je positieve aandacht zou willen geven, waar je meer van zou willen hebben.
Ik ben heel benieuwd, want zelfs de betere dystopia's (1984 bv) zijn nauwelijks zo gitzwart als jouw wereldbeeld.
gohya schreef:Nou veel hoofddoekjes waren hetzelfde als sommige moslima's nu dragen.
Niet die je ook nog om je nek heen doet.
Mixje90 schreef:Wat verstaan jullie onder de "islamisering van Europa"? vind het maar een vaag iets...En lees het al meerdere keren
storrum schreef:Ik zie ALLEEN maar negatieve berichten over vluchtelingen. Heeft iemand misschien linkjes naar positieve berichtgeving zodat ik het zeer negatieve beeld dat ik heb enigszins kan proberen bij te stellen?
storrum schreef:Deze creeps hebben zulke andere ideeën over respect voor vrouwen.... Gadverdamme.
storrum schreef:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... send.dhtml
Ik zie ALLEEN maar negatieve berichten over vluchtelingen. Heeft iemand misschien linkjes naar positieve berichtgeving zodat ik het zeer negatieve beeld dat ik heb enigszins kan proberen bij te stellen?
En deze foto gezien? Ik WALG van dit soort mannen. Ik zie de toekomst zeer somber tegemoet. Deze creeps hebben zulke andere ideeën over respect voor vrouwen.... Gadverdamme.
[ Afbeelding ]
En dit helpt ook niet echt http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/6307
piezze schreef:Het kan niet zo zijn dat mensen die hun hele leven.werken en sparen voor sociale voorzieningen straks nergens meer recht op hebben omdat andere landen hier de pot komen leegvreten.