Banner hieronder schreef:
Angst Behandeling Angst en depressie gaan vaak samen. Wij bieden u een online behandeling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Jan, jij draait alles altijd om. Als men hier een vraag stelt over de PVV kom jij met een wedervraag.
Volgens mij ging dit topic over de PVV en niet over de PvdA, misschien kun je daar een topic over openen?
Heel veel PVV-stemmers voelen zich aangevallen omdat er gezegd wordt rascistisch, discriminatie, vreemdelingenhaat enz.
Maar altijd komt dit topic op moslims/islam. Zie alle links/quotes die er geplaatst worden door jou en anderen.
Het gaat nooit over wat de PVV met bijvoorbeeld de zorg (of een ander issue) wil doen. Ja, wel wat het met de zorg wil doen, maar of dit haalbaar is, enz. dat weet niemand en de meeste vinden dat allemaal niet belangrijk, want het gros van de stemmers stemt op de PVV i.v.m. integratie. Dus is het een one-issue-partij?
Dan moet je niet miepen, als anderen je dan een rascist enz. noemen. Immers dat is toch het belangrijkste punt waarom de meesten op de PVV stemmen? De islam/moslim.
janderegelaa schreef:Electra63 schreef:Jan, jij draait alles altijd om. Als men hier een vraag stelt over de PVV kom jij met een wedervraag.
Volgens mij ging dit topic over de PVV en niet over de PvdA, misschien kun je daar een topic over openen?
Heel veel PVV-stemmers voelen zich aangevallen omdat er gezegd wordt rascistisch, discriminatie, vreemdelingenhaat enz.
Maar altijd komt dit topic op moslims/islam. Zie alle links/quotes die er geplaatst worden door jou en anderen.
Het gaat nooit over wat de PVV met bijvoorbeeld de zorg (of een ander issue) wil doen. Ja, wel wat het met de zorg wil doen, maar of dit haalbaar is, enz. dat weet niemand en de meeste vinden dat allemaal niet belangrijk, want het gros van de stemmers stemt op de PVV i.v.m. integratie. Dus is het een one-issue-partij?
Dan moet je niet miepen, als anderen je dan een rascist enz. noemen. Immers dat is toch het belangrijkste punt waarom de meesten op de PVV stemmen? De islam/moslim.
Zodra er iets gezegd wordt aangaande zorg etc ben jij volgens mij toch één van diegenen die direct roept dat dat toch niet haalbaar is. Waarom moeten we er dan nog over beginnen?
christel1857 schreef:Electra63 schreef:Angst?
Ik vind overigens, en deze opmerking moet je beschouwen als 'side-note'. Dat het helemaal niet zo raar is dat mensen bang zijn.
Electra63 schreef:Maar waar ben je dan bang voor?
Daar ben ik echt geïnteresseerd in.
Ik woon nl. in de stad en ik ben nooit bang. Ik denk er ook niet aan.
Kijk, ik ga natuurlijk niet midden in de nacht in mijn uppie in een donker steegje geld pinnen.
Maar in mijn dagelijkse leven heb ik nooit last van moslims of buitenlanders. Terwijl ik er iedere dag mee in aanraking kom.
Natuurlijk erger ik me wel eens.
Van de week werd ik gesneden door 2 poedersuiker-marokkaantjes in een mercedes, maar dat is voor mij geen reden PVV te stemmen.
In mijn buurt worden regelmatig straatraces gereden met van die illegale opgevoerde auto's, en daar zitten altijd witte knullen in, daar erger ik me ook aan. Voor mij is dat hetzelfde.
christel1857 schreef:Electra63 schreef:Maar waar ben je dan bang voor?
Daar ben ik echt geïnteresseerd in.
Ik woon nl. in de stad en ik ben nooit bang. Ik denk er ook niet aan.
Kijk, ik ga natuurlijk niet midden in de nacht in mijn uppie in een donker steegje geld pinnen.
Maar in mijn dagelijkse leven heb ik nooit last van moslims of buitenlanders. Terwijl ik er iedere dag mee in aanraking kom.
Natuurlijk erger ik me wel eens.
Van de week werd ik gesneden door 2 poedersuiker-marokkaantjes in een mercedes, maar dat is voor mij geen reden PVV te stemmen.
In mijn buurt worden regelmatig straatraces gereden met van die illegale opgevoerde auto's, en daar zitten altijd witte knullen in, daar erger ik me ook aan. Voor mij is dat hetzelfde.
Dat kan.
Ik voel me meer bedreigd door mondiale dreiging die komt vanuit moslims. Natuurlijk zijn niet alle moslims terroristen, dat is echt onzin! Maar helaas zijn de meeste terroristen wel moslim. Ik ben onder andere bang voor een aanslag vanuit een moslim-extremistisch land. Die kans bestaat nou eenmaal.
Ik voel me in het dagelijkse leven 'meestal' niet bedreigd door moslims. Mijn vriend is een moslim (turks), doet mee aan de ramadan etc. Echter valt het niet te ontkennen dat er een serieus crimineel probleem is onder deze bevolkingsgroep. Ook mensen die zelf turks zijn voelen zich bedreigd door 'poedersuiker' om het zo maar te zeggen.
Electra63 schreef:Nou, het lijkt me erg, als je je bedreigd voelt. Ik ben blij dat ik dat niet heb.
En dan wens ik je veel succes met je relatie.
Mijn éne dochter heeft ook een turkse vriend gehad (was geen moslim), maar alleen al de vooroordelen van allerlei mensen, daar werd ik echt gek van.
superwoman schreef:Wat dacht je van het openbaar vervoer en ook hulpdiensten die veel te verduren krijgen van de marokkaanse (moslimse) jeugd.
Zelf vind ik er veel ook erg agressief en een kort lontje hebben. Ook wapenbezit komt veel voor in die groep.
sarabande schreef:superwoman schreef:Wat dacht je van het openbaar vervoer en ook hulpdiensten die veel te verduren krijgen van de marokkaanse (moslimse) jeugd.
Zelf vind ik er veel ook erg agressief en een kort lontje hebben. Ook wapenbezit komt veel voor in die groep.
Die jongens die in Amsterdam aan het schieten zijn geweest met een dode tot gevolg waren geen Marokkaantjes hoor, dat soort dingen hoor je zelden uit die groep.
Dus nu moeten ook alle jongens van Antilliaanse en Surinaamse afkomt het land uit?????
sarabande schreef:Die jongens die in Amsterdam aan het schieten zijn geweest met een dode tot gevolg waren geen Marokkaantjes hoor, dat soort dingen hoor je zelden uit die groep.
Dus nu moeten ook alle jongens van Antilliaanse en Surinaamse afkomt het land uit?????
sarabande schreef:superwoman schreef:Wat dacht je van het openbaar vervoer en ook hulpdiensten die veel te verduren krijgen van de marokkaanse (moslimse) jeugd.
Die jongens die in Amsterdam aan het schieten zijn geweest met een dode tot gevolg waren geen Marokkaantjes hoor, dat soort dingen hoor je zelden uit die groep.
christel1857 schreef:Ik voel me meer bedreigd door mondiale dreiging die komt vanuit moslims. Natuurlijk zijn niet alle moslims terroristen, dat is echt onzin! Maar helaas zijn de meeste terroristen wel moslim. Ik ben onder andere bang voor een aanslag vanuit een moslim-extremistisch land. Die kans bestaat nou eenmaal.
superwoman schreef:Wat dacht je van het openbaar vervoer en ook hulpdiensten die veel te verduren krijgen van de marokkaanse (moslimse) jeugd.
http://www.youtube.com/watch?v=Z_1MuN-8 ... re=related
Hermelientje schreef:christel1857 schreef:Ik voel me meer bedreigd door mondiale dreiging die komt vanuit moslims. Natuurlijk zijn niet alle moslims terroristen, dat is echt onzin! Maar helaas zijn de meeste terroristen wel moslim. Ik ben onder andere bang voor een aanslag vanuit een moslim-extremistisch land. Die kans bestaat nou eenmaal.
Die bewering over terrorisme klopt in ieder geval in de Verenigde Staten helemaal niet. Veruit de meeste terroristische aanslagen komen niet uit de moslimhoek. Ik verzin dit niet zelf, dit staat in een dik rapport van de FBI. Er zijn wel veel slachtoffers gevallen bij die paar aanslagen van moslims, maar moslimterrorisme vormt maar 7% van alle aanslagen in de VS. Veruit de meeste terroristen zijn "home-grown" volgens de FBI.