sarabande schreef:KiWiKo schreef:IK vind dat een partij zo iets helemaal niet eens mag roepen...... laat staan het een stand of breekpunt maken.........
IK vind dat je dan gewoonweg scheit hebt aan de bevolking......
Partijstandpunten heb je op het politieke vlak, we moeten het zus of zo gaan doen....... maar je mag nooit een andere partij uitsluiten dat is ondemocratisch......
Ik zal een poll openen of het een raar standpunt is
Nou gezien de grote boktmeerderheid voor de PVV zal dat weinig duidelijkheid geven. Ik begrijp niet dat jij niet begrijpt dat ik niet op een partij wil stemmen die gaat regeren met een partij die een bevolkingsgroep uitsluit. Ik gruw van waar dat me aan doet denken. En dat je dat niet wilt is wel degelijk een politiek standpunt.
Ik vind het ongelooflijk dat jij scheit hebt aan onze gevoelens en mening daarover die uitgedragen worden door de partijen van onze keuze.
Ik ben bang voor de dag dat Dat Volk hier de dienst gaat uitmaken en ik hoop dat dat nooit gaat gebeuren.
Je kunt wel alvast goed en makkelijk wennen aan dat idee want jij woont midden tussen de grootste dichtheid PVV stemmers van ons land.