Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Die biker die wegsprong was niet diegene die direct bij de verdachte stond hoor
Unoo schreef:kazary schreef:De man van dat trapje was gisteren ook nog op de tv.
Ook die heeft erg veel geluk gehad.
Dat trapje die wegvloog? Stond daar dan nog iemand op? Jeetje, die heeft dan zeker veel geluk gehad!
LizMD schreef:Cyntje schreef:Die biker die wegsprong was niet diegene die direct bij de verdachte stond hoor
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, die wegsprong was een vrouw en die bij die auto een man, bedoelde dat ze goed gereageerd heeft op het moment dat die auto op haar af reed. Ik denk dat ik aan de grond genageld zou staan.
Sannessep schreef:with all do respect.. maar vind je nou echt dat de koninklijke familie zich hierdoor bedreigt moet voelen? Dat die mensen die als 'schild' gefunctioneerd hebben, het leven van de koninklijke familie gered hebben?
Sorry hoor, maar zo'n gepanserde bus heeft echt niet veel te lijden van een susuki swift.... als deze man explosieven aan boord had was het wat anders geweest, dan hadden die mensen inderdaad het leven van de koninklijke familie gered...
Sannessep schreef:Als het goed is is de onderkant van de bus flink verstevigd... dat heb ik dan weer gehoord.
En verder zijn er naar mijn weten 5 doden (2 onderweg naar het ziekenhuis en 3 in ons ziekenhuis overleden, de derde vannacht aan een interne bloeding die ze niet konden stelpen) en de dader is nog niet overleden, maar is er wel slecht aan toe.
Cyntje schreef:Aangezien de koninklijke familie stond in de bus was het met zo'n klap echt niet overzien geweest,...
Ik denk niet dat mensen beseffen wat een ongeluk daadwerkelijk voor impact kan maken.
Ok... met een swiftje heb je niet al te veel te vertellen maar snelheid kan veel kwaad doen dat hebben we gister wel gezien denk ik zo
Amandie schreef:Dat weet ik, maar bij rtl boulevard zei die peter dat er ter plekke een zwangere vrouw was overleden
...