fokfanaat schreef:ik vind ook terugloop in toerisme een mooi teken om te laten zien dat ik het er niet mee eens ben, dus ik zal ook echt niet gaan.
En daarnaast verdom ik het om door MAGA-hoepels te springen om Trump’s Amerika binnen te ‘mogen’.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Volgens iemand heeft de FIFA volgende week spoedoverleg, mensen annuleren hun tickets voor wedstrijden in us en de oproepen om het wk alleen in Canada en Mexico te laten spelen klinken steeds luider.
BigOne schreef:Volgens iemand heeft de FIFA volgende week spoedoverleg, mensen annuleren hun tickets voor wedstrijden in us en de oproepen om het wk alleen in Canada en Mexico te laten spelen klinken steeds luider.
heidy_wilco schreef:BigOne schreef:Volgens iemand heeft de FIFA volgende week spoedoverleg, mensen annuleren hun tickets voor wedstrijden in us en de oproepen om het wk alleen in Canada en Mexico te laten spelen klinken steeds luider.
Eindelijk! Die president van de FIFA is zo corrupt als wat, dus ben benieuwd. Ook wel heel erg ironisch nadat hij de vredesprijs van de FIFA heeft gekregen. Nu de Olympische spelen ook nog, en het liefst alle internationale wedstrijden daar niet meer houden (Ik kijk ook naar jullie FIA, geen races meer daar).
Maartje1990 schreef:Ik volg oa fox news op facebook. Dit zegt trump in een video die zd daar delen
TRUMP: "If we don't do it, Russia or China will take over Greenland, and we're not going to have Russia or China as a neighbor. Okay?"
"I would like to make a deal the easy way. But if we don't do it the easy way, we're going to do it the hard way."
"I'm a fan of Denmark...but, you know, the fact that they had a boat land there 500 years ago doesn't mean that they own the land."
"NATO's got to understand that. I'm all for NATO. I saved NATO. If it weren't for me, you wouldn't have a NATO right now."
Maartje1990 schreef:Ik denk dat ie ook niet weet waar alaska ligt.. en vooral niet welk buurland
Cowboy55 schreef:Maartje1990 schreef:Ik denk dat ie ook niet weet waar alaska ligt.. en vooral niet welk buurland
Deze is wel grappig: “ I'm a fan of Denmark...but, you know, the fact that they had a boat land there 500 years ago doesn't mean that they own the land."
De Vikingen zijn in elk geval ooit geland op Groenland. Als dat niet goed genoeg is (prima verder, kun je over discussiëren) waarop is zijn claim dan gebaseerd? Als de Denen Groenland niet kunnen claimen op basis van de geschiedenis, hoe zit het dan met pakweg…..Canada? Ligt een stuk dichterbij?!
Maar ja, discussiëren met Trump is als schaken met een geestelijk gehandicapt persoon: de regels veranderen waar je bij staat dus het kan zomaar gebeuren dat je verliest.
Maartje1990 schreef:Ik volg oa fox news op facebook. Dit zegt trump in een video die zd daar delen
TRUMP: "If we don't do it, Russia or China will take over Greenland, and we're not going to have Russia or China as a neighbor. Okay?"
"I would like to make a deal the easy way. But if we don't do it the easy way, we're going to do it the hard way."
"I'm a fan of Denmark...but, you know, the fact that they had a boat land there 500 years ago doesn't mean that they own the land."
"NATO's got to understand that. I'm all for NATO. I saved NATO. If it weren't for me, you wouldn't have a NATO right now."
pmarena schreef:Hadden jullie het nieuwe filmpje al gezien, vanuit het perspectief van de 'agent' die schoot...
https://www.youtube.com/watch?v=o17vgCnDBCo
Bizar vind ik het DubbelFun schreef:Die overleden vrouw heeft ook duidelijk de situatie niet goed ingeschat. Zelfs wij weten dat je niet moet vluchten als een wetsdienaar een pistool op je richt zéker niet in Amerika met een groep als ICE.
Als ze simpelweg de motor had uitgeschakeld en met de handen omhoog was blijven zitten had het anders af kunnen lopen.
Dat die agent met zijn voorgeschiedenis daar niet had horen te lopen is iets wat je de overheid én hem wel aan kunt rekenen.

Loretta schreef:Is er dan nog sprake van een functionerende rechtsstaat in de VS?