Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Cyella schreef:Ok, dus je geloofd het niet. Motiveer het dan. Wat schieten ze er volgens jou dan mee op om 300 mensen uit de lucht te schieten die daar niks te zoeken hebben en gewoon 'passeren'? Hun oorlog is tegen Oekraïne, niet tegen de rest van de wereld. Dat is immers een oorlog die ze niet kunnen winnen. Bovendien weet je niet of zij het zijn geweest heIs tot nu toe niet bewezen. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
En deze 2 straaljagers!?
En de straaljager en transportvliegtuig van vóór de ramp??
Schei uit.. ze schieten alles zowat uit de lucht.. Idioten zijn het!~
Dat het een vergissing kan zijn, ja....
Maar ik geloof nooit dat de hele lancering een vergissing was..
Er is doelbewust naar een vliegtuig geschoten. En ze hebben domweg niet goed bekeken welk vliegtuig dit was...
Kentaro schreef:Ze verwachten dat deze operatie tot vrijdag gaat duren....
Ze hebben het over 16 overschotten die onder de wrakstukken van de romp liggen. Die gaan ze er onderuit halen. Waarom niet eerder zou je dan denken...
Kentaro schreef:Ze verwachten dat deze operatie tot vrijdag gaat duren....
Ze hebben het over 16 overschotten die onder de wrakstukken van de romp liggen. Die gaan ze er onderuit halen. Waarom niet eerder zou je dan denken...
Kentaro schreef:Als je als nabestaande vanmiddag op het vliegveld staat te wachten, zou je toch in staat zijn om naar de kisten te rennen om te kijken of jouw naaste daar in ligt......
Kentaro schreef:Maar die takel komt er dus nu wel?! Nee daar heb ik dan geen begrip voor dat ze die mensen daar dágen laten 'verteren\![]()
Weet niet of dit al geplaatst was?! 'Bewijs' dat het om een raketinslag zou gaan?!
http://www.ft.com/cms/s/2/1d6a9ac2-10e3 ... z388QQjCsK
Kentaro schreef:Als je als nabestaande vanmiddag op het vliegveld staat te wachten, zou je toch in staat zijn om naar de kisten te rennen om te kijken of jouw naaste daar in ligt......
fargo schreef:Kentaro schreef:Ze verwachten dat deze operatie tot vrijdag gaat duren....
Omdat de toegang tot het gebied nog steeds niet veilig is en ze dus eerst moeten zorgen dat er bewaakte/beveiligde toegang tot het gebied is.. Als er onderzoekers omkomen bij reddingswerkzaamheden dan zijn helemaal de rapen gaar.
Kentaro schreef:Maar die takel komt er dus nu wel?! Nee daar heb ik dan geen begrip voor dat ze die mensen daar dágen laten 'verteren\![]()
Weet niet of dit al geplaatst was?! 'Bewijs' dat het om een raketinslag zou gaan?!
michelle___ schreef:Kentaro schreef:Als je als nabestaande vanmiddag op het vliegveld staat te wachten, zou je toch in staat zijn om naar de kisten te rennen om te kijken of jouw naaste daar in ligt......
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Het zijn ook 'maar' 50 lichamen. Sommige zijn er misschien wel zo erg aan toe dat ze niet geïdentificeerd kunnen worden.
Ik leef heel erg mee met de vader van Daisy... Die man is er niet zo best aan toe, en om dan te bedenken dat hij zo ver moest reizen om misschien wel met lood in de schoenen weer naar huis te gaan..
Cyella schreef:Kentaro schreef:Ze verwachten dat deze operatie tot vrijdag gaat duren....
Omdat ze in the middle of nowhere geen takel hebben. En omdat er nu al wordt geklaagd dat er gezaagd is in de stukken? Zo weinig begrip in deze situatie zeg... (Bedoel ik niet persoonlijk trouwens, maar in het algemeen. Wat ik in de media en social-media lees).
michelle___ schreef:Kentaro schreef:Als je als nabestaande vanmiddag op het vliegveld staat te wachten, zou je toch in staat zijn om naar de kisten te rennen om te kijken of jouw naaste daar in ligt......
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Het zijn ook 'maar' 50 lichamen. Sommige zijn er misschien wel zo erg aan toe dat ze niet geïdentificeerd kunnen worden.
Ik leef heel erg mee met de vader van Daisy... Die man is er niet zo best aan toe, en om dan te bedenken dat hij zo ver moest reizen om misschien wel met lood in de schoenen weer naar huis te gaan..
fargo schreef:Kentaro schreef:Maar die takel komt er dus nu wel?! Nee daar heb ik dan geen begrip voor dat ze die mensen daar dágen laten 'verteren\![]()
Het gaat echt niet om de takel hoor Kentaro, het gaat om de veiligheid van de mensen die gaan onderzoeken.
gohya schreef:Maar er stond toch 1 takelvoertuig daar die zag je brokstukken weg tillen.