Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
christel1857 schreef:Bedankt dat je me nu het gevoel geeft dat ik een imbeciel bent. Heel volwassen van je. Zoek lekker zelf je informatie op, ik heb geen zin om een heel partijprogramma voor je te gaan citeren. En wanneer het partijprogramma volgens jou niet goed genoeg is, dan is dat jouw goed recht. Maar laat mij niet moeite gaan steken in het formuleren van mijn ideeen bij Geert Wilders wanneer je mening overduidelijk toch al is bepaald. Doe je eigen research, en respecteer mijn vrijheid en boven alles mijn stemrecht.
Electra63 schreef:Ok, sorry dan Nicolletje, ik dacht dat ik toen had begrepen dat je SP had gestemd. Ook al begreep ik dan niet, want als je jouw berichten leest, ben je het (bijna) altijd eens met de PVV.
Waves schreef:En om misverstanden te voorkomen: mijn mening is in zoverre niet bepaald dat wanneer iemand mij kan verwijzen naar een partijprogramma van Wilders dat gedetailleerd en concreet genoeg is om over de inhoud een mening te kunnen vormen, dan wil ik daar graag pragmatisch naar kijken. Ik heb daar zelf naar gezocht en tot nu toe niet gevonden.
janderegelaa schreef:Waves schreef:En om misverstanden te voorkomen: mijn mening is in zoverre niet bepaald dat wanneer iemand mij kan verwijzen naar een partijprogramma van Wilders dat gedetailleerd en concreet genoeg is om over de inhoud een mening te kunnen vormen, dan wil ik daar graag pragmatisch naar kijken. Ik heb daar zelf naar gezocht en tot nu toe niet gevonden.
Waarschijnlijk ben je bang die iemand in je PC geschiedenis ziet dat je op de website van de PVV bent geweest maar het staat er allemaal én gedetailleerd:
http://www.pvv.nl/images/stories/Webver ... mmaPVV.pdf
Electra63 schreef:Ok, dat er aanslagen zijn geweest, verschrikkelijk.
Maar waar hebben wij in Nederland dan zoveel last van (extreme) moslims? Die poedersuiker-marokkaantjes, ok?
Maar verder?
Electra63 schreef:Kan jij niet eens normaal discussiëren?
Volgens mij, hebben velen van de posters hier, al vaak gevraagd hoe de PVV hun visie kan waarmaken (internationale verdragen en financieel?)
Daar is nog nooit een onderbouwd antwoord op gekomen.
Immers die poedersuiker-marokkaanse-rotjochies het land uitgooien (mits dat mogelijk is) en de koran/hoofddoek/moskee verbieden, brengt niet genoeg geld op om:
10.000 handen in de zorg erbij
10.000 politie-agenten erbij
De AOW-leeftijd handhaven op 65 jaar
enz. enz.
Allemaal populaire issues, die iedereen wel wilt, maar die niet waargemaakt kunnen worden.
janderegelaa schreef:Dus....als ik het goed begrijp, ben jij het feitelijk eens met het verkiezingsprogramma zoals dat er ligt van het PVV alleen stem je niet op hem omdat je denkt dat het toch niet waargemaakt kan worden!?
Krips schreef:@ Janregelaa: Volgens het CBS was zijn financieel beleid niet in orde. De immigratie is de laatste jaren al enorm terug gedrongen. Enkel politieke vluchtelingen komen het land binnen. Het geld terug naar de bevolking van Nederland.. enz enz.. Ik krijg hier nog steeds een naar eerste volk eerst gevoel bij.. Het geld wat Wilders uit immigratie e.d. denkt te gaan halen gaat nooit al die extra verpleegsters en politie-agenten kunnen betalen.

Waves schreef:Nou, nou, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen? Waar respecteer ik je vrijheid niet dan? Laat staan je stemrecht, daar hebben we het helemaal niet over.
Jij: ik vind Wilders geruststellend wat hij is duidelijk over waar hij naar toe wil
Ik : waar is hij dan duidelijk over zijn beleid, ik kan het niet vinden?
Jij: komt met totaal andere boeken
Ik: dat is toch geen beleid, hoe kan je daar nou gerustgesteld door zijn
Jij: val me niet aan, respecteer mijn stemrecht!!
Sorry hoor, volgens mij mis ik iets?
En om misverstanden te voorkomen: mijn mening is in zoverre niet bepaald dat wanneer iemand mij kan verwijzen naar een partijprogramma van Wilders dat gedetailleerd en concreet genoeg is om over de inhoud een mening te kunnen vormen, dan wil ik daar graag pragmatisch naar kijken. Ik heb daar zelf naar gezocht en tot nu toe niet gevonden. Dan heb ik dus het idee dat het een one issue partij is a la de partij van de dieren. Als iemand dan claimt dat Wilders wél weet waar ie naar toe wil dan kan je ook verwachten dat je daar vragen over krijgt. Het is een discussietopic hè.
Electra63 schreef:Nicolletje,
Ja, als immigratie voor jou het belangrijkste issue is, dan heb je gelijk.
Maar ik denk ook aan zorg, onderwijs, ontslagrecht, pensioenen ed.
) dat ik het soms ook niet weet.Electra63 schreef:Janderegelaar,
Ik vind dat je met jou geen normale discussie kan voeren.
Ik ben het helemaal niet eens met de PVV.
Maar ik wil net als iedereen in Nederland;
meer handen in de zorg, meer politie-agenten (1e vraag, waar halen we al die verpleegkundigen en agenten vandaan? En waar betalen we ze van, immers politie is ambtenaar, maar daar gaat de PVV op bezuinigen?).
Ik wil liever al stoppen met werken als ik 60 ben, dan wachten tot mijn 65ste, laat staan als ik tot mijn 67ste moet werken.
Natuurlijk wel met een goed pensioen, tenslotte betaal ik daar premie voor.
Verder wil ik, als ik ooit ontslagen/langdurig ziek word, een riante uitkering, 100% van mijn huidige salaris, en graag nog geïndexeerd.
Verder, de hypotheekaftrek moet blijven.
Alle toeslagen mogen blijven bestaan, ik kom er wel niet voor in aanmerking, maar ik gun mijn medemens ook iets.
Verder files, baal ik ook van, dus uitbreiden die wegen, uitgebreid openbaar vervoer, maar natuurlijk wel met behoud van milieu.
Enz. enz.
Alleen, zoals al zo vaak gevraagd?
Dat kunnen we allemaal niet betalen door een paar duizend moslims (met nederlands paspoort) er uit te gooien.
De moskeeën te sluiten, hoofddoekjes en koran verbieden. Dat levert nl. niet zoveel op. Mocht je dit allemaal al kunnen uitvoeren.
Electra63 schreef:Jan, jij draait alles altijd om. Als men hier een vraag stelt over de PVV kom jij met een wedervraag.
Volgens mij ging dit topic over de PVV en niet over de PvdA, misschien kun je daar een topic over openen?
Heel veel PVV-stemmers voelen zich aangevallen omdat er gezegd wordt rascistisch, discriminatie, vreemdelingenhaat enz.
Maar altijd komt dit topic op moslims/islam. Zie alle links/quotes die er geplaatst worden door jou en anderen.
Het gaat nooit over wat de PVV met bijvoorbeeld de zorg (of een ander issue) wil doen. Ja, wel wat het met de zorg wil doen, maar of dit haalbaar is, enz. dat weet niemand en de meeste vinden dat allemaal niet belangrijk, want het gros van de stemmers stemt op de PVV i.v.m. integratie. Dus is het een one-issue-partij?
Dan moet je niet miepen, als anderen je dan een rascist enz. noemen. Immers dat is toch het belangrijkste punt waarom de meesten op de PVV stemmen? De islam/moslim.
Electra63 schreef:Nee, ok, maar zoals ik al hierboven heb genoemd.
Meer zorg, politie, blabla.
In de stemwijzer wordt verder niet gekeken of het haalbaar is.
Dus logisch als je veel populaire maatregelen in je visie hebt, maar deze waarschijnlijk niet kan waarmaken.