De dame die je in dat filmpje hoorde roepen maakte wel heel goed duidelijk wat ze er van vond dat ICE haar buurt op stelten kwam zetten...! En terecht ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en als excuus wordt gezegd dat hij een trauma heeft omdat hij 6 maanden daarvoor mee is gesleept door een auto die niet stopte.
(retorische vraag)
levensgevaarlijk dus in de verkeerde omgeving.

karuna schreef:Ik snap ook niet dat mensen daar nog op vakantie willen.

knollentuin schreef:fokfanaat schreef:ik vind ook terugloop in toerisme een mooi teken om te laten zien dat ik het er niet mee eens ben, dus ik zal ook echt niet gaan.
Eens , in je uppie maak je geen punt, maar als iedereen wegblijft valt t ergens toch op lijkt me, principieel ga ik dus niet naar Amerika nu
knollentuin schreef:fokfanaat schreef:ik vind ook terugloop in toerisme een mooi teken om te laten zien dat ik het er niet mee eens ben, dus ik zal ook echt niet gaan.
Eens , in je uppie maak je geen punt, maar als iedereen wegblijft valt t ergens toch op lijkt me, principieel ga ik dus niet naar Amerika nu
Cer schreef:Ik denk niet dat Trump ook maar enigszinds ergens voelt dat het toerisme terugloopt?
Ik denk dat dat meer de mensen zijn die in die sector werken (die vaak al 2 of 3 baantjes hebben, om het hoofd boven water te houden). Dus ja, die heb je er wel mee denk?
BigOne schreef:Elk land wat schuldbekentenissen heeft, leningen die usa heeft uitgegeven kan wat doen, wanneer die gedumpt worden is usa failliet. Echter waarschijnlijk een groot deel van de westerse wereld ook, beurzen die totaal instorten enzenz.
Toen dat gedoe met importheffingen aan de gang was heeft China wel voor een paar miljard verkocht om even te laten merken dat trump z’n fatsoen moest houden.