mysa schreef:Chris Klomp is sowieso de moeite van het lezen waard. Hij schrijft ook regelmatig over het FvD.
Klopt, ik volg hem ook op Twitter.
Goede inhoudelijke berichten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Karl het rammelt te veel waar rook is is vuur. .
Citaat:Even een stukje bijscholing:
https://www.arbopodium.nl/arbo-index/ar ... -en-nevel/
Er zijn echt heel veel manieren om rook te maken zonder vuur. Weet ik ook nog van mijn tijd toen ik nog Scheikunde studeerde....![]()
![]()
Wat er op social media gebeurt is precies hetzelfde. Er wordt neprook gemaakt, hoe meer hoe beter. Zodat mensen denken dat er vuur is. Maar in werkelijkheid zit er iemand met een rookmachine en een ventilator in de hoop genoeg mist te maken zodat mensen de weg niet meer zien.
Daks schreef:Ja heb ik en in geen van de links komt hij met feiten of praat hij Demmink vrij.
"De zaak van Demmink blijft mistig"
Ja gek hè als mogelijk bewijs de prullenbak in word geflikkerd
Daks schreef:Karl het rammelt te veel waar rook is is vuur.
Waarom is er niet naar nieuwe bewijsstukken gekeken?
Waarom zijn er meerdere die tegen Demmink zijn Bedreigd.
Waarom zijn er meerdere bewijzen van een pedofiel netwerk zeker tussen "hogere" Belgen en Nederlanders
Het stinkt en zal blijven stinken.
Daks schreef:Karl het rammelt te veel waar rook is is vuur.
Waarom is er niet naar nieuwe bewijsstukken gekeken?
Waarom zijn er meerdere die tegen Demmink zijn Bedreigd.
Waarom zijn er meerdere bewijzen van een pedofiel netwerk zeker tussen "hogere" Belgen en Nederlanders
Het stinkt en zal blijven stinken.
pien_2010 schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... eede-kamer
Dit is een interessant artikel over een buitengewoon kritisch rapport over de toeslagen affaire van de raad van Europa.
Wat mij verbaast is dat het nog steeds niet afgehandeld is. Dat gezinnen zelfs afgelopen jaar hun huizen zijn uitgezet, kinderen van goede ouders daardoor bij jeugdhulpverlening terecht zijn gekomen en de ellende maar door gaat.
Ik begrijp gewoon niet dat zaken zoals de basale woonellende in Groningen, de toeslagen affaire waardoor kinderen en jongeren hun jeugd afgenomen zijn, alsmaar niet opgelost worden.
In een uitzending zag ik jaren geleden een echtpaar met (gelukkig) flink wat geld, hun prachtige huis dat een onvewoonbare krot was geworden verlaten en elders een huis huurde in afwachting van de afhandeling vd schade. Dit omdat de jeugd van hun kinderen anders teveel in het teken zou staan van al die ellende. De ouders zeiden dat zij deze stap financieel kunnen doen, maar de meeste niet natuurlijk.
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind dat er haast sprake is van een vijandige overheid jegens haar burgers die zoveel ellende hebben. Het blijft maar slepen, mensen worden ziek, kinderen en ouders uit hun huizen gezet en de gevolgen zijn gigantisch. Ik vind het zo kwalijk...
pien_2010 schreef:Klopt Laurie en zoals ik al eerder schreef had ik dat niet mogen doen, gaf ik Askja gelijk en heb ik er spijt van. Ik heb er niet van geslapen zo not done vind ik het. Helaas kan ik het niet verwijderen.
Electra63 schreef:Ik begreep dat van de Toeslagenaffaire 75% is opgelost. De andere 25% zijn de ingewikkelde gevallen. Ik zou aan ieder slachtoffers een persoonlijke medewerker koppelen en alles handmatig laten berekenen en dan gelijk afhandelen.
Dit kan niet langer duren.
Chubby schreef:Electra63 schreef:Ik begreep dat van de Toeslagenaffaire 75% is opgelost. De andere 25% zijn de ingewikkelde gevallen. Ik zou aan ieder slachtoffers een persoonlijke medewerker koppelen en alles handmatig laten berekenen en dan gelijk afhandelen.
Dit kan niet langer duren.
Dit wordt op gemeenteniveau afgehandeld. De lastigheid zit 'm ook in het personeelstekort. Er zijn te weinig mensen beschikbaar voor de afhandeling.
mysa schreef:En het gaat nu al zo goed met die compensatie voor schade van de afgelopen jaren...
En dan? Iedere Groninger krijgt een paar ton? Of alleen degenen waarvan vermoed wordt dat ze schade zullen lijden? En dan moeten ze daarvoor in ruil met angst en beven wachten op de volgende aardbeving? Of moeten ze die paar ton gebruiken om elders in het land te gaan wonen en zetten we een hek om de lege provincie?