Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:anjali schreef:En na Israel komt het hele vrije Westen- berg jullie regenboogvlaggen maar op en trek de burka's uit de kast.
Je luistert teveel naar Wilders !
mysa schreef:Dat ben ik met je eens. Al is de geestelijkheid invloedrijker in de meeste islamitische landen dan bijv. de kerken hier. In Israël zijn in deze coalitie ook de ultra's vertegenwoordigd. Helaas, want het land was altijd redelijk seculier.
Electra63 schreef:Trek de burka's maar uit de kast, is gewoon angst- en haatzaaien.
Btw,
Wat dacht je van die ultra-orthoxe Joden? Of de zwaar gereformeerden hier? Ook daar is homofieli niet geaccepteerd en is de vrouw niet gelijkwaardig aan de man.
anjali schreef:Electra63 schreef:Trek de burka's maar uit de kast, is gewoon angst- en haatzaaien.
Btw,
Wat dacht je van die ultra-orthoxe Joden? Of de zwaar gereformeerden hier? Ook daar is homofieli niet geaccepteerd en is de vrouw niet gelijkwaardig aan de man.
Ik zat erop te wachten dat iemand daarmee zou komen! Er is wel een verschil tussen niet goedvinden\accepteren, of er lange gevangenisstraf of zelfs de doodstraf op zetten. En je wordt in Iran al opgepakt als je hoofddoek niet helemaal goedzit hoor.
Popstra schreef:Ik zag anders hele andere beelden vanuit Iran komen.
Dat het een prachtig mooi land is en dat de steden gewoon modern zijn met mooie uitgaans gelegenheden en moderne jongeren die daar van genieten.
Het is niet enkel maar kommer&kwel daar
Echwel schreef:Het enige waardoor veel joden op de wereld zich nog enigszins veilig voelen is door het bestaan van Israël
Overal terwereld en ooknederland voelt het heel onveilig.
Al het radicale moslimgebeuren is voor ons doodseng
Echwel schreef:Ik quote mezelf maar eensEchwel schreef:Vredelievende medebokkers
Vertel mij eens, wat gaat er gebeuren als Israel alle wapens neerlegt?
En niet vanuit westers perspectief kijken maar naar de realiteit
FiveSports schreef:Ik denk echt dat hier bots of vrijwilligers zitten die blind Israël aan het verdedigen zijn. Het is echt bizar.
mysa schreef:FiveSports schreef:Ik denk echt dat hier bots of vrijwilligers zitten die blind Israël aan het verdedigen zijn. Het is echt bizar.
Zie ik niet. En bots zijn er gemakkelijk uit te filteren. Gewoon even kijken hoe lang iemand al op bokt komt en of diegene ook wel eens over iets anders dan het Midden-Oosten schrijft?
FiveSports schreef:Ik denk echt dat hier bots of vrijwilligers zitten die blind Israël aan het verdedigen zijn. Het is echt bizar.