Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau07 schreef:8nnemiek schreef:Dit is toch ook bizar he![]()
https://edition.cnn.com/politics/live-n ... 8bacad22e9
Ze zijn aan het overleggen wie er het slechte nieuws aan Trump mag gaan vertellenZou die man echt geen idee hebben van zijn kansen en dat hij het witte huis uit moet als ie de verkiezing niet wint? Hij zal toch zeker ook wat nieuws volgen en beseffen dat hij er slecht voor staat
Ik denk dat deze man zulke grootheidswaanzin/allerlei psychische complexen heeft dat hij oprecht denkt dat hij president blijft en dat hij wint. Ik wens degene die hem uit het Witte Huis moet verwijderen ook heel veel sterkte.
Ik denk dat Melania stiekem een vreugdedansje doet
Edit: gun moest wens zijn
8nnemiek schreef:Dit is toch ook bizar he![]()
Ze zijn aan het overleggen wie er het slechte nieuws aan Trump mag gaan vertellenZou die man echt geen idee hebben van zijn kansen en dat hij het witte huis uit moet als ie de verkiezing niet wint? Hij zal toch zeker ook wat nieuws volgen en beseffen dat hij er slecht voor staat
Foaly schreef:8nnemiek schreef:Dit is toch ook bizar he![]()
Ik zie al voor me hoe ze strootjes aan het trekken zijn
Lau07 schreef:Karl, ik ben bang dat The Rising en The Hill niet heel objectief naar het nieuws kijken. The Hill is zelfs zeer nauw betrokken bij de Trump familie. Ik ga er dan ook vanuit dat nadere analyses een ander beeld zullen geven.
8nnemiek schreef:Dit is toch ook bizar he![]()
Maartje1990 schreef:Ik zie me echt iets voor me dat hij aan armen en benen naar buiten moet worden gesleept
Emmaa_ schreef:De analyses zijn nu simpelweg nog niet beschikbaar. Het zou best kunnen dat hij een grotere groep African Americans dan vorige verkiezingen achter zich heeft gekregen, maar feit is wel dat de zwarte bevolking in steden als Atlanta massaal is gaan stemmen en dat dat de reden is dat Biden die staten heeft kunnen flippen.
Karl66 schreef:Emmaa_ schreef:De analyses zijn nu simpelweg nog niet beschikbaar. Het zou best kunnen dat hij een grotere groep African Americans dan vorige verkiezingen achter zich heeft gekregen, maar feit is wel dat de zwarte bevolking in steden als Atlanta massaal is gaan stemmen en dat dat de reden is dat Biden die staten heeft kunnen flippen.
Ik zeg ook niet dat hij de meerderheid van de zwarte en latino bevolking achter zich heeft gekregen. Wel dat hij het onder die groepen voor de republikeinen heel goed gedaan heeft, kiezers bij de democraten weggehaald heeft en gegroeid is onder die groepen. Dat laat zien dat er een duidelijke stroming in het land is richting minder neoliberalisme.
Het is gewoon ontzettend dom om onder het motto "orange man bad" te negeren waar zijn populariteit vandaan komt en door te gaan met de politiek waardoor mensen zich in de eerste plaats van je af keerden.
Karl66 schreef:Emmaa_ schreef:De analyses zijn nu simpelweg nog niet beschikbaar. Het zou best kunnen dat hij een grotere groep African Americans dan vorige verkiezingen achter zich heeft gekregen, maar feit is wel dat de zwarte bevolking in steden als Atlanta massaal is gaan stemmen en dat dat de reden is dat Biden die staten heeft kunnen flippen.
Ik zeg ook niet dat hij de meerderheid van de zwarte en latino bevolking achter zich heeft gekregen. Wel dat hij het onder die groepen voor de republikeinen heel goed gedaan heeft, kiezers bij de democraten weggehaald heeft en gegroeid is onder die groepen. Dat laat zien dat er een duidelijke stroming in het land is richting minder neoliberalisme.
Het is gewoon ontzettend dom om onder het motto "orange man bad" te negeren waar zijn populariteit vandaan komt en door te gaan met de politiek waardoor mensen zich in de eerste plaats van je af keerden.
Emmaa_ schreef:Karl66 schreef:Ik zeg ook niet dat hij de meerderheid van de zwarte en latino bevolking achter zich heeft gekregen. Wel dat hij het onder die groepen voor de republikeinen heel goed gedaan heeft, kiezers bij de democraten weggehaald heeft en gegroeid is onder die groepen. Dat laat zien dat er een duidelijke stroming in het land is richting minder neoliberalisme.
Oh nee zeker niet, ik vind het bijzonder interessant om te analyseren waarom de verkiezingen weer zo krap zijn geworden, terwijl we dit keer allemaal riepen dat we zeker wisten dat het met een landslide zou zijn en dat de marges zo veel groter zouden worden dan de vorige keer. Hij is witte stemmen in de suburbs kwijtgeraakt, dus welke stemmen heeft hij er dan bij gekregen?
Ik denk dat een Democraat als president ook een flinke taak gaat krijgen om een president voor het volk te zijn, juist omdat hij met zo'n kleine marge wint.
Echwel schreef:Zie ik nou net op bbc world news dat Georgia een hertelling krijgt?