Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 16:58

Ik zie Trump er nog niet voor aan om zich stilletjes in zijn Trump Tower terug te trekken. die man houdt zo van dit theater. Ik vraag me af hoe dit af gaat lopen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 16:59

Lau07 schreef:
8nnemiek schreef:
Dit is toch ook bizar he :=
https://edition.cnn.com/politics/live-n ... 8bacad22e9
Ze zijn aan het overleggen wie er het slechte nieuws aan Trump mag gaan vertellen :') Zou die man echt geen idee hebben van zijn kansen en dat hij het witte huis uit moet als ie de verkiezing niet wint? Hij zal toch zeker ook wat nieuws volgen en beseffen dat hij er slecht voor staat :=

Ik denk dat deze man zulke grootheidswaanzin/allerlei psychische complexen heeft dat hij oprecht denkt dat hij president blijft en dat hij wint. Ik wens degene die hem uit het Witte Huis moet verwijderen ook heel veel sterkte.

Ik denk dat Melania stiekem een vreugdedansje doet :D

Edit: gun moest wens zijn

Misschien doet ze een vreugde dansje maar ik zou Melania niet willen zijn nu. Moeilijk met zo'n man nu.

Hier een leuke podcast over Biden. Hij zelf spreekt ook . Ik ben gek op biografiën en deze is interessant.

Voor die mensen die iets weten vh enneagram (de 9 mensentype) komt hij toch echt naarvoren als een type 9. Zo had ik hem zelf al voorzichtig ingeschat en de 9 staat vooral als verbindend die goed kan opschieten met vrijwel iedereen. Net wat Amerika nodig heeft nu.
Ik vond het een leuke podcast
https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-da ... val-office

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:02

8nnemiek schreef:
Ze zijn aan het overleggen wie er het slechte nieuws aan Trump mag gaan vertellen :') Zou die man echt geen idee hebben van zijn kansen en dat hij het witte huis uit moet als ie de verkiezing niet wint? Hij zal toch zeker ook wat nieuws volgen en beseffen dat hij er slecht voor staat :=

Ik zie al voor me hoe ze strootjes aan het trekken zijn :=

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:03

nienke555 schreef:
purny schreef:
Ik kan me altijd wel vermaken om de reacties van mensen die wel denken dat het serieus is

Haha ja, zeker. Maar denk dat Ashleytjuhh bedoelde dat ze het grapje te ver vond gaan haha

klopt het grapj :o
nieuwspaal ken ik veder niet.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:04

Foaly schreef:
8nnemiek schreef:

Ik zie al voor me hoe ze strootjes aan het trekken zijn :=

laat ze de Football voor de zekerheid maar even opbergen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:05

Lau07 schreef:
Karl, ik ben bang dat The Rising en The Hill niet heel objectief naar het nieuws kijken. The Hill is zelfs zeer nauw betrokken bij de Trump familie. Ik ga er dan ook vanuit dat nadere analyses een ander beeld zullen geven. ;(

Huh, ondanks de conservatieve eigenaar wordt The Hill als gematigd conservatief met weinig biass gezien. The Rising is een programma met een democratische en een republikeinse host, waarbij Krystal echt op de linkerflank van de democratische partij zit.

https://mediabiasfactcheck.com/the-hill/

https://www.allsides.com/news-source/hill-media-bias

Anoniem

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:09

De analyses zijn nu simpelweg nog niet beschikbaar. Het zou best kunnen dat hij een grotere groep African Americans dan vorige verkiezingen achter zich heeft gekregen, maar feit is wel dat de zwarte bevolking in steden als Atlanta massaal is gaan stemmen en dat dat de reden is dat Biden die staten heeft kunnen flippen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:09

8nnemiek schreef:

Ergens op zo'n satirische site stond een afbeelding van een dichtgetimmerd Wit Huis. Maar stel nou dat Trump gewoon echt weigert het Witte Huis te verlaten hè in januari, dat dit werkelijkheid wordt. Wat zou er dan gebeuren? Wordt hij dan door het leger eruit gehaald? Of....
Ik hoop dat de overdracht met nog een beetje etiquette gebeurt, maar vrees voor Tokkie-achtige toestanden :(

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:11

Trump wordt er inderdaad gewoon uitgezet als hij niet vrijwillig gaat. Ik zie het nog wel zo ver komen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:11

Ik zie me echt iets voor me dat hij aan armen en benen naar buiten moet worden gesleept :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:13

Het zou mij anders ook niet verbazen als hij op een gegeven moment zou zeggen "stik er maar in" en het hele zaakje achter zich laat op een ongepaste manier / moment :=

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:14

Maartje1990 schreef:
Ik zie me echt iets voor me dat hij aan armen en benen naar buiten moet worden gesleept :=

Dat zal echt de grootste vernedering zijn die je kunt bedenken. Ik hoop bijna voor hem dat hij zo verstandig is om op zijn eigen voeten naar buiten te lopen. Maar als hij het dan echt moet dat ze hem een handje moeten helpen. Dan zal het mooie televisie opleveren.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:14

pmarena schreef:
Het zou mij anders ook niet verbazen als hij op een gegeven moment zou zeggen "stik er maar in" en het hele zaakje achter zich laat op een ongepaste manier / moment :=

Voor zo'n type kan je dat ook nog wel verwachten.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:15

Afbeelding

:))

Philadelpiha

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:16

nps schreef:
Zou me niks verbazen als ze per direct weggaat bij Trump ;)

Als ze een goede financiele regeling heeft afgesproken als zijzelf de relatie verbreekt zou dat zomaar kunnen, anders moet ze wellicht wachten tot ze kan erven.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:16

pmarena schreef:

Daar zie ik 'm ook wel voor aan.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:19

Emmaa_ schreef:
De analyses zijn nu simpelweg nog niet beschikbaar. Het zou best kunnen dat hij een grotere groep African Americans dan vorige verkiezingen achter zich heeft gekregen, maar feit is wel dat de zwarte bevolking in steden als Atlanta massaal is gaan stemmen en dat dat de reden is dat Biden die staten heeft kunnen flippen.

Ik zeg ook niet dat hij de meerderheid van de zwarte en latino bevolking achter zich heeft gekregen. Wel dat hij het onder die groepen voor de republikeinen heel goed gedaan heeft, kiezers bij de democraten weggehaald heeft en gegroeid is onder die groepen. Dat laat zien dat er een duidelijke stroming in het land is richting minder neoliberalisme.

Het is gewoon ontzettend dom om onder het motto "orange man bad" te negeren waar zijn populariteit vandaan komt en door te gaan met de politiek waardoor mensen zich in de eerste plaats van je af keerden.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:28

Karl66 schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik zeg ook niet dat hij de meerderheid van de zwarte en latino bevolking achter zich heeft gekregen. Wel dat hij het onder die groepen voor de republikeinen heel goed gedaan heeft, kiezers bij de democraten weggehaald heeft en gegroeid is onder die groepen. Dat laat zien dat er een duidelijke stroming in het land is richting minder neoliberalisme.

Het is gewoon ontzettend dom om onder het motto "orange man bad" te negeren waar zijn populariteit vandaan komt en door te gaan met de politiek waardoor mensen zich in de eerste plaats van je af keerden.

Mee eens Karl,

We moeten zeker niet vergeten dat de marges in sommige staten enorm klein zijn en dat er zeker moet worden gekeken naar de groep kiezers die zich toch gehoord en begrepen voelt door deze man.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:29

Zo heb je les gehad en dan lees je dat Biden op voorsprong staat in Pennsylvania? Als ik nos mag geloven. Dat is nog eens leuk terug komen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:40

Karl66 schreef:
Emmaa_ schreef:

Oh nee zeker niet, ik vind het bijzonder interessant om te analyseren waarom de verkiezingen weer zo krap zijn geworden, terwijl we dit keer allemaal riepen dat we zeker wisten dat het met een landslide zou zijn en dat de marges zo veel groter zouden worden dan de vorige keer. Hij is witte stemmen in de suburbs kwijtgeraakt, dus welke stemmen heeft hij er dan bij gekregen?

Ik denk dat een Democraat als president ook een flinke taak gaat krijgen om een president voor het volk te zijn, juist omdat hij met zo'n kleine marge wint.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:41

Flippen = kantelen. ;)
De kantelen kantelen nu.:)
(Olaf J. de Landell)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:41

Yes! Georgia voor. Pennsylvania voor.

*\o/* *\o/* *\o/*

Moet wel heel raar lopen nu!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:44

Zie ik nou net op bbc world news dat Georgia een hertelling krijgt?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:47

Emmaa_ schreef:
Karl66 schreef:

Oh nee zeker niet, ik vind het bijzonder interessant om te analyseren waarom de verkiezingen weer zo krap zijn geworden, terwijl we dit keer allemaal riepen dat we zeker wisten dat het met een landslide zou zijn en dat de marges zo veel groter zouden worden dan de vorige keer. Hij is witte stemmen in de suburbs kwijtgeraakt, dus welke stemmen heeft hij er dan bij gekregen?

Ik denk dat een Democraat als president ook een flinke taak gaat krijgen om een president voor het volk te zijn, juist omdat hij met zo'n kleine marge wint.

Hij gaat sowieso een flinke taak krijgen. Met corona wat nog steeds flink door de wereld gaat inclusief een senaat waar ze net wel/net niet de meerderheid hebben (afhankelijk van hoe die verkiezing loopt, nu lijken ze gelijk te staan) kan dat ook nog wel eens lastig worden.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 17:49

Echwel schreef:
Zie ik nou net op bbc world news dat Georgia een hertelling krijgt?

Ze leggen op CNN net uit dat de officials in Georgia hebben gezegd dat ze een hertelling verwachten aangevraagd door wie er gaat verliezen. In Georgia heeft de verliezer het recht hertelling aan te vragen als het verschil minder is dan 0,5%, dus dat is wel waarschijnlijk.