Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:Wel typisch dat sommige mensen moeiteloos hardwerkende polen het land zouden uitknikkeren om er volk naar binnen te halen dat hier loopt te protesteren tegen gratis brood met kaas.
LadyMadonna schreef:Tja, en daar ben ik dus geen voorstander van. Want de persoon met piercings doet z'n werk wellicht veel beter dan de ogenschijnlijke keurige dame in mantelpak.
gohya schreef:Tatoeage's zijn niet vreemd of apart meer,heel veel mensen hebben dat.De een zit helemaal vol,de ander alleen de armen of de benen.
Mij boeit het niet of iemand mij serveert op een terras of in een restaurant met of zonder tatoo.Als hij/zij er verder hygiënisch uitziet, prima.
Piercings kunnen ze tijdelijk uitdoen,dus om iemand om die reden een baan te weigeren? Dom.
bruintje123 schreef:Wil je in de zomer korte mouwen dragen dan mag je tot een deel van je bovenarm.
Is dat zo beperkt?
LadyMadonna schreef:Ik heb mezelf er laatst ook op betrapt hoor, ik had een computer spel verkocht, en de jongen die het gekocht had belde mij met een Arabisch accent op dat hij mijn huis niet kon vinden. Dus ik stelde voor dat ik de dijk op zou lopen. Er kwam een oud, klein autootje aan met daarin twee Arabisch ogende mannen. Een jonge gast van rond de twintig, keurig verzorgt, en een wat oudere man, met lange baard en een muts tot net boven zijn ogen. Heel even schoot door mijn hoofd, ja, daar sta je dan als vrouw alleen. Maar het waren echt hele aardige mensen.
Waarom is een Arabier met baard eng, en een blanke met baard hip (Nouja, niet meer geloof ik, maar even voor het punt )
LadyMadonna schreef:Wat ben je dan precies zat Roowsie?
Zielige filmpjes van kinderen zullen er altijd zijn, aangezien er altijd leed zal zijn, door oorlog, hongersnood, natuurrampen, etc.
Dat niet alle vluchtelingen hoogopgeleide mensen zijn die zich makkelijk aanpassen lijkt me vrij duidelijk, maar dat zegt tegelijk niet dat het allemaal profiterende honden zijn.
Dat erin gestampt wordt dat je voor moet zijn vind ik kwalijk. Juist op jouw leeftijd zouden ze imo moeten toejuichen dat je een eigen mening vormt.
Shadow0 schreef:Ik had moeten zeggen, ik weet dat het nu niet zo werkt.
Dingen veranderen voortdurend, en kunnen ook prima veranderen. En specifiek op dit terrein zie je dat het steeds opnieuw verandert, en dat er ook elke keer (gelukkig) opnieuw gestreden wordt voor vrijheid. En dat heeft in de meeste gevallen ook echt effect. Het is dus beslist realistisch om uit te gaan van het vermogen tot verandering