Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Nsky86 schreef:En ze gaan ook gewoon door he..
Citaat nu.nl
23 juli 2014 13:17
Pro-Russische rebellen zouden vlak bij het rampgebied van vlucht MH17 opnieuw een Oekraïens militair toestel hebben neergeschoten. Dat meldt het Russische persbureau Ria Novosti.Redactie NU.nl
ik kan het niet vinden op nu.nl?
Ik vind dit wel erg bizar.. http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/383 ... deeld.html
chocobroodje schreef:Het vliegtuig gaat bijna Tsjechisch lucht gebied binnen....
http://www.flightradar24.com/NAF22/3e27566
Nessah schreef:Nu zelfs dit in liveblog:
Volgens persbureau Reuters hebben de pro-Russische rebellen niet één, maar twee Oekraïense militaire vliegtuigen neergeschoten. Het zou gaan om twee straaljagers.
Nsky86 schreef:Nessah schreef:Nu zelfs dit in liveblog:
Volgens persbureau Reuters hebben de pro-Russische rebellen niet één, maar twee Oekraïense militaire vliegtuigen neergeschoten. Het zou gaan om twee straaljagers.
het wordt hoog tijd dat (als het onderzoek e.d. afgerond is) Rusland een keer goed wordt aagepakt. We leven notabene in 2014 en dan nog 'landjepik' spelen.. GRRRRR
Karin schreef:Jeroen Akkermans twittert net: Op het station v Torez staat een verzegelde wagon met bagage vd slachoffers.
Al zijn het in de ogen van velen 'maar' spullen, het zijn wel persoonlijke spullen, tastbare herinneringen aan de slachtoffers. Fijn om te lezen dat er toch op de een of andere manier met respect mee wordt omgegaan.
Rowdine schreef:Nsky86 schreef:Nu zelfs dit in liveblog:
het wordt hoog tijd dat (als het onderzoek e.d. afgerond is) Rusland een keer goed wordt aagepakt. We leven notabene in 2014 en dan nog 'landjepik' spelen.. GRRRRR
fargo schreef:Karin schreef:Jeroen Akkermans twittert net: Op het station v Torez staat een verzegelde wagon met bagage vd slachoffers.
Al zijn het in de ogen van velen 'maar' spullen, het zijn wel persoonlijke spullen, tastbare herinneringen aan de slachtoffers. Fijn om te lezen dat er toch op de een of andere manier met respect mee wordt omgegaan.
Dat is gisteren ook al op tv getoond en verteld.
Nsky86 schreef:het wordt hoog tijd dat (als het onderzoek e.d. afgerond is) Rusland een keer goed wordt aagepakt. We leven notabene in 2014 en dan nog 'landjepik' spelen.. GRRRRR
Nsky86 schreef:23 juli 2014 13:29
De Britse inlichtingendiensten hebben bewijs verzameld dat pro-Russische rebellen hebben gesproken over het verwijderen van lichamen van de plek van de vliegramp in Oekraïne. De rebellen zouden ook hebben gesproken over het verspreiden van wrakstukken om de onderzoekers in verwarring te brengen.
Dat heeft de Britse nieuwszender Sky News woensdag gemeld op basis van bronnen. Er zou ook overleg zijn geweest om de zwarte dozen naar Moskou te sturen. De zwarte dozen zijn in inmiddels in bezit van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV). (ANP)
ShareTwitterFacebookPermalinkRedactie NU.nl
Er zit ook geen beetje fatsoen ik ook he! dat fragment op de tv dat ze daders onderling zeiden: Het is een vakantievlucht.. Oh dan zijn het spionen.. Wie vliegt er nou over een oorlogsgebied heen? Alles wat hier vliegt gaat neer..
En dan te bedenken dat ze het over je familie hebben!!!! :@
Cyella schreef:Ik wacht het onderzoek gewoon af. Er wordt nu zoveel onzin geplaatst door de media, ik weet niet meer wat ik moet geloven. Net zoals dat bericht van nu.nl.
vonneke schreef:Cyella schreef:Ik wacht het onderzoek gewoon af. Er wordt nu zoveel onzin geplaatst door de media, ik weet niet meer wat ik moet geloven. Net zoals dat bericht van nu.nl.
Dat doe ik ivm een goede bekende in het vliegtuig al dagen. Het veranderd met de minuut.
Vrienden van me gaan zo naar het vliegveld. We wonen er heel dicht bij. Maar dat is me te indrukwekkend. Er worden 1200 mensen verwacht.
geerke schreef:Nu zelfs dit in liveblog:
[quote geerke]En wat Poetin zei toen hij in Nederland was...Rusland heeft geen goedgekeurde pedofielenvereniging(inmiddels verboden,maar weer in hoger beroep)En in Rusland hebben ze geen politieke partij waar vrouwen niet toegelaten worden.Nederland wijst altijd zo leuk naar anderen,maar ondertussen
Nsky86 schreef:23 juli 2014 13:29
De Britse inlichtingendiensten hebben bewijs verzameld dat pro-Russische rebellen hebben gesproken over het verwijderen van lichamen van de plek van de vliegramp in Oekraïne. De rebellen zouden ook hebben gesproken over het verspreiden van wrakstukken om de onderzoekers in verwarring te brengen.
Dat heeft de Britse nieuwszender Sky News woensdag gemeld op basis van bronnen. Er zou ook overleg zijn geweest om de zwarte dozen naar Moskou te sturen. De zwarte dozen zijn in inmiddels in bezit van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (OVV). (ANP)
ShareTwitterFacebookPermalinkRedactie NU.nl
Er zit ook geen beetje fatsoen ik ook he! dat fragment op de tv dat ze daders onderling zeiden: Het is een vakantievlucht.. Oh dan zijn het spionen.. Wie vliegt er nou over een oorlogsgebied heen? Alles wat hier vliegt gaat neer..
En dan te bedenken dat ze het over je familie hebben!!!! :@