Ann schreef:Over de discussie dood maken en jezelf ongeloofwaardig maken gesproken. Nicolletje, heb je toevallig de brief gelezen waarin Klink schreef waarom hij de onderhandelingen niet meer zag zitten? En dan vooral het gedeelte waarin staat hoe Wilders zich wrsl. gaat opstellen als dat akkoord binnen is. Maar goed, de onderhandelingen gaan vandaag weer verder las ik...
Eerlijk gezegd, niet echt goed. Maar nou moet ik toegeven dat ik Klink nou niet echt als [betrouwbaarste] Politicus van het Jaar zie, dus wat mij betreft mag hij ook wel opstappen ook.
Op de 1 of andere manier denk ik niet dat we straks met een soort dictator opgescheept zitten, als het geen werkbare situatie wordt kan hooguit het kabinet (weer) vallen.
Electra63 schreef:Natuurlijk heb jij een betrouwbare bron.....
Jij gelooft dat alle VVD-kamerleden blij zijn met Wilders?
Hun grote concurrent op rechts en ex-lid?
Nee, ze hebben een hoop afgekeken van Geert, immers de VVD heeft pas stemmen gewonnen, toen Rutte ook ineens ging roepen over de islam.
Om de macht te grijpen, accepteert de VVD op dit moment de PVV, maar ook dat blijft geen vier jaar goed gaan.
Ik denk zelf dat de VVD de PVV wil gebruiken om de eerste hete kolen uit het vuur te halen.
Straks hebben ze geen PVV meer nodig.