Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:jantergouw schreef:Dan vind jij toch ook dat Erdogan geen premier van Turkije zou mogen zijn? Die heeft zelfs gevangenisstraf gehad vanwege terrorisme tegen de Turkse staat! Dat lijkt me een ernstigere daad dan die waar Wilders van beschuldigd wordt.
We hebben het nu toch over Nederland?
PattyOosten schreef:jantergouw schreef:Die van mij ook. Net zolang tot dat zooitje in Den Haag eindelijk bakzeil haalt en gaat doen wat normaal is in een democratie. Het maakt me niet eens meer uit wat zijn standpunten zijn, het gaat me om de arrogantie die de kop ingedrukt moet worden.
Het is niet ondemocratisch als een partij die 1.5 miljoen stemmen heeft gekregen niet gaat regeren, dan had ie er vijf miljoen moeten krijgen, dan was het ondemocratisch. Acht miljoen mensen zagen het niet zitten met de PVV.
Electra63 schreef:Ach, volgens mij, wilde de PVV ook absoluut niet regeren met bijv. de PvdA enz.
Dus men kan wel roepen dat de PVV wordt buitengesloten, maar de PVV doet dit zelf ook. Met bepaalde groeperingen in de samenleving en met bepaalde politieke partijen/personen.
KiWiKo schreef:ik nietals wij kiezen, dan bepalen wij toch wie er in de kamer komt??
en dan moeten ze maar leren samenwerken........
anders heeft het hele kiezen gewoon nul zin....
KiWiKo schreef:Saar IK vind dat de partijen gewoon niet het recht hebben zo over de wens van de kiezers heen te walsen..........
En je kan het niet altijd overal mee eens zijn
KiWiKo schreef:je kan ook gewoon heel stug volhouden en halstarrig blijven over het niet met PVV willen regeren......... maar je kan dat punt ook laten vallen en proberen er het beste van te maken.......
Je poot stijf houden is denk ik niet verstandig in deze...... want dan geef je te kennen dat je gewoon scheit hebt aan wat de stemmers gestemt hebben.......
KiWiKo schreef:je kan ook gewoon heel stug volhouden en halstarrig blijven over het niet met PVV willen regeren......... maar je kan dat punt ook laten vallen en proberen er het beste van te maken.......
Je poot stijf houden is denk ik niet verstandig in deze...... want dan geef je te kennen dat je gewoon scheit hebt aan wat de stemmers gestemt hebben.......
sarabande schreef:KiWiKo schreef:Saar IK vind dat de partijen gewoon niet het recht hebben zo over de wens van de kiezers heen te walsen..........
En je kan het niet altijd overal mee eens zijn
Er is geen partij die over de wens van de kiezers heen walst, het is het getal dat de uitkomst bepaald + deze keer nog de bijkomstigheid dat veel partijen aangegeven hebben niet met een groepering te willen regeren die binnen de eigen organisatie geen enkele democratie kent en bepaalde groepen binnen onze samenleving discrimineert.
Dat was allemaal van te voren bekend, niets nieuws voor wie zich erin verdiept heeft.