Kunnen 100% wolven eigenlijk wel wit hebben ??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nou het hoge woord is eruit. Gemeente Apeldoorn heeft geen hybridisatie DNA-testen laten uitvoeren door Senckenberg en WUR/ WENR, Precies zoals ik al dacht! Het was gewoon te duur.
Ik heb dit wolfshonden-verhaal ook aangehaald bij Désiré Karelse van BIJ12 afgelopen week tijdens bijeenkomst bij Provincie Overijssel afgelopen week. Ik vroeg hem publiekelijk of WUR/WENR/ Senckenberg op hybridisatie testen. Dus alle dode wolven en aangevallen en opgevreten landbouwhuisdieren.
Hij zei Ja, dat heeft de hele zaal kunnen horen. Na de bijeenkomst vroeg ik de heer Karelse waarom uit zijn nek kletste met zijn Ja testen op hybridisatie. Ik zei het is gewoon niet waar, het is te complex en te duur. Komt u daar nou maar eerlijk voor uit. Alleen bij zeer grote twijfel wordt er op hybridisatie getest zei hij toen.
Aaaaaahhh….. Dat is dus iets anders. Ook vergeten dat u een hele tijd geleden heeft gezegd dat er niet op hybridisatie getest wordt? Ook INBO heeft gezegd dat hybridisatie-testen te complex zijn en niet routinematig wordt uitgevoerd.
Ps. Voor dat de hele wereld weer over me heen valt dat ik wolfshonden schrijf. Zo staat het in de Woo-documenten.
Waarom ná de bijeenkomst iemand daarop wijzen en niet ter bijeenkomst??Citaat:Hij zei Ja, dat heeft de hele zaal kunnen horen. Na de bijeenkomst vroeg ik de heer Karelse waarom uit zijn nek kletste met zijn Ja testen op hybridisatie.
tienus63 schreef:Zichtmelding Kleve (D)Citaat:Kleve Reichswald Duitsland
05-11-2024
Kamera val
Wolf
Betrouwbaarheid hoog.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/19QrpJ ... tid=WC7FNe
Babootje schreef:Wintu schreef:De wolf van Drome en het verdwijnen van wild in Frankrijk
https://www.nojg.nl/noodkreet-uit-frank ... verdwijnt/
En als al het wild over een paar jaar opperdepop is wat denk je dan dat die wolven gaan eten?
Citaat:Naarden Noord-Holland
09-11-2024
11.00 uur
Zichtmelding.
Betrouwbaarheid gemiddeld.
Tussen A1 & Gooimeer (Naarden) wolf vanuit auto gespot. Rende in weiland. Gezien rijdend op snelweg richting Amsterdam vanuit Amersfoort.
Dacht eerst hertje maar bij langer kijken, bleek het toch echt een wolf.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Achtmaal Noord Brabant
09-11-2024
09.30 uur
Mogelijk 2 wolven gezien op de Minnelingsebrugstraat. Het was te ver weg om met zekerheid te kunnen zeggen dat het wolven waren maar toch voor ze zekerheid gemeld.
Betrouwbaarheid hoog
#geenwolf
DuoPenotti schreef:Waarom doet die link het niet bij mij?