Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:mijn schoonzus is 60 jaar geleden geemigreerd naar Amerika....het is niet zo slecht daar volgens haar.
Sammie schreef:Is die opmerking 'het doet mij toch geloven dat we met al onze beschaafdheid toch als Nederlands volk niet zo veel beschaafder zijn dan de onbeschaafde asielzoekers... ' niet net bagatelliserend als alle asielzoekers zijn verkrachters?
Sammie schreef:En dan nu afwachten of deze houding zo blijft als blijkt dat er niets met de argumenten van de tegenstanders gedaan gaat worden.Gisteren is er in Zwolle(?) een bijeenkomst geweest waarbij een keer gejoeld werd en toen werd er door een spreker uit datzelfde publiek gezegd daar kan ik niets mee, dit lossen we op met argumenten. Er volgde een luid applaus uit de zaal.
Blue_Eyes schreef:Dacht ik toch even dat dat niet nodig was en ik gewoon op mijn eigen manier kon praten...
Grit schreef:De gemeenteraad zou zich nu gaan buigen over de beslissing. Wat die beslissing wordt is dan wel afwachten. Ik hoop zelf dan weer dat men vooral luistert naar de argumenten van kleinere groepen. Daarvan is ook gewoon bekend dat die mensen beter integreren. Waarom het COA dan toch weer voor het geld gaat en alleen grote groepen wil huisvestenEn dan nu afwachten of deze houding zo blijft als blijkt dat er niets met de argumenten van de tegenstanders gedaan gaat worden.
Maar het zou erg mooi zijn als het op deze manier ook kan werken.
Tcm62 schreef:Las dat zwitserland alles boven de waarde van 1000 euro incl kontanten afneemt en dat dat ook in de deelstaten van duitsland alles boven de 300e wordt afgenomen..dat vluchtelingen het niet beter mogen hebben dan de uitkeringsrechtigen...
Dat tassen worden onderzocht dat er goed gescreend wordt...
Citaat:Las dat zwitserland alles boven de waarde van 1000 euro incl kontanten afneemt en dat dat ook in de deelstaten van duitsland alles boven de 300e wordt afgenomen..dat vluchtelingen het niet beter mogen hebben dan de uitkeringsrechtigen...
Dat tassen worden onderzocht dat er goed gescreend wordt...
bruintje123 schreef:Maar LM
In die sporthal vliegen geen bommen rond de oren.
In thuisland hongeren mensen uit. Hier niet.
Dan ben je echt ondankbaar als je in hongerstaking gaat.
Tcm62 schreef:Shadow jij vind het dus kunnen dat een rijke vluchteling alles gratis krijgt en zijn vermogen mag veiligstellen..en iets meer politiestaat mag er wel komen ja..
Jij en ik zullen daar geen last van hebben maar de lieden uit landen waar een scheet al bestraft wordt is hier hun losgeslagen moraal een walhalla...wat straffen...vingerwijzing met in de schaduw een linkse rakker die meteen op de vingers tikt dat de snielige raddraaier geen blaam mag treffen..
LadyMadonna schreef:Maar dat is toch krom? Hier in de gemeente was van de week gedoe omdat statushouders een huis toegewezen kregen dat voor €10.000 gemeubileerd werd. Dan denk ik: wat is er mis met de kringloop?