Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rowdine schreef:Worden alle slachtoffers trouwens overgebracht naar Nederland? En vertrekken ze daarna allemaal naar hun land van herkomst?
Karin schreef:Op het NOS-nieuws zei Gertjan Dennekamp zojuist dat het goed mogelijk is dat van sommige slachtoffers niets teruggevonden wordt. Vooral op de plek waar de motoren van het vliegtuig terecht zijn gekomen is het zo heet geweest dat alles in de omgeving verbrand is. Ik schrijf dit nu heel 'nuchter' op, niet te veel over nadenken maar.
Relaxed schreef:Salsa schreef:Timmermans doet het super. Rutte trouwens ook. Terwijl ik geen Rutte fan ben.
Opvallend wel dat bepaalde anti Europa politici zich nu heel stil houden. Altijd voorop als er wat te zeuren valt maar bij echte belangrijke crisis. .......niks
Dat zei ik gisteren ook al tegen mijn man, dat we Wilders nog niet hebben gehoord, terwijl hij normaal altijd met zijn waffel vooraan staat..
Nessah schreef:Relaxed schreef:
Dat zei ik gisteren ook al tegen mijn man, dat we Wilders nog niet hebben gehoord, terwijl hij normaal altijd met zijn waffel vooraan staat..
Wilders hoor je vaak alleen heel duidelijk als haantje de voorste wanneer het gaat om dingen als vluchtelingen,asiel zoekers, moslims of zwarte piet.. Dat zie je maar weer. Misschien maar beter ook, ik zit niet bepaald op zijn ongezouten woorden te wachten met dit onderwerp.
Timmermans heb ik díep respect voor!
Nessah schreef:Wilders hoor je vaak alleen heel duidelijk als haantje de voorste wanneer het gaat om dingen als vluchtelingen,asiel zoekers, moslims of zwarte piet.. Dat zie je maar weer. Misschien maar beter ook, ik zit niet bepaald op zijn ongezouten woorden te wachten met dit onderwerp.
Timmermans heb ik díep respect voor!
Sammie schreef:Cyella schreef:Lijkt me overigens ook geen fijn gevoel om als piloot zo'n vracht te hebben. Hoop dat ze snel in NL zijn!
Aan de andere kant.. Je brengt ze wel thuisDus het is imo iig dankbaar werk
Sammie schreef:Cyella schreef:Lijkt me overigens ook geen fijn gevoel om als piloot zo'n vracht te hebben. Hoop dat ze snel in NL zijn!
Aan de andere kant.. Je brengt ze wel thuisDus het is imo iig dankbaar werk
Wanderers schreef:Overigens: mijn respect voor iedereen die direct betrokken is bij het vervoeren en identificeren; een verdomd zware opgave, ook al kun je op deze manier veel betekenen voor de nabestaanden .... het blijft zwaar ..
Vjestagirl schreef:LovingTweety schreef:Kennis van mij staat nu op eindhoven. Die werkt bij defensie en moet daar straks meewerken. Lijkt mij verschrikkelijk.
Ik zou het graag doen...
Nsky86 schreef:En ze gaan ook gewoon door he..
Citaat nu.nl
23 juli 2014 13:17
Pro-Russische rebellen zouden vlak bij het rampgebied van vlucht MH17 opnieuw een Oekraïens militair toestel hebben neergeschoten. Dat meldt het Russische persbureau Ria Novosti.Redactie NU.nl
Nessah schreef:Nsky86 schreef:En ze gaan ook gewoon door he..
Citaat nu.nl
23 juli 2014 13:17
Pro-Russische rebellen zouden vlak bij het rampgebied van vlucht MH17 opnieuw een Oekraïens militair toestel hebben neergeschoten. Dat meldt het Russische persbureau Ria Novosti.Redactie NU.nl
ik kan het niet vinden op nu.nl?