Morris schreef:Ik meen ook een vrouw hebben zien liggen, die zwanger leek. Weet iemand hier wat van?
Staat allemaal in het topic beschreven
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:gekkesies schreef:Ik denk dat het voor een (professionele) fotograaf vaak ook een soort 'reflex' is op dat knopje te blijven drukken als er iets onverwachts gebeurd.
Voor het maken van die foto's kan ik dan ook nog wel enigzins begrip opbrengen, maar ze vervolgens overal open en bloot te laten zien gaat mij echt te ver.
Ik hoef ze iig niet te zien.
Nou dat gaat niet in een reflex hoor, ze krijgen ontzettend veel geld voor dergelijke foto's, ik vind het niet 'erg' dat ze geplaatst worden, open je ogen ze sluiten voor die ellende heeft geen zin.
Iris82 schreef:Chiqa schreef:Meen je dat nu? Dat vind ik eigenlijk het minst erge, de onschuldige burgers raakt mij veel meer!
Ongelovelijk!
Bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag ik dacht namelijk ergens gehoord te hebben dat de dader zijn kinderen niet meer mocht zien in de naam van de koningin, en als dat echt zo is is het maar goed ook dat hij zijn kinderen nooit meer kan zien.
Chiqa, ik bedoel niet de dader, maar een van de slachtoffers hoor.
Zal niet bespreken hier hoe of wat, maar je mag wel pb-en als je daar behoefte aan hebt.
Dat met in de naam van de koningin is inderdaad verkeerd. Dat was een vergelijking van Geen Stijl van de dader met een andere man (die zijn kinderen niet meer mocht zien)
Polivy schreef:9 slachtoffers nog in ziekenhuis: 2 kinderen, stabiel beiden. 2 vrouwen, waarvan 1 stabiel en waarschijnlijk zondag naar huis, andere ook stabiel. 1 man, stabiel, gaat goed. 2 vrouwen waarvan 1 kritiek, 1 ernstig, maar wel stabiel. 2 mannen, 1 stabiel gaat goed vooruit, 1 kritiek. 2 slachtoffers zijn inmiddels uit ziekenhuis ontslagen en weer thuis.
Dacodaco schreef:Het zijn anders wel juist de foto’s en video’s die ons doen beseffen hoe erg het geweest is. Hoe vaak lees je niet: “ja, toen wist ik niet hoe erg het was, want ik had de beelden nog niet gezien”. Juist de foto’s maken dat een ieder oprecht geschokt is en diep geroerd meeleeft met de nabestaande. Liever zo, dan geen aandacht van de media waardoor er mensen kunnen blijven denken dat het allemaal wel mee viel.
Ik wens allen die aanwezig waren of op enigerwijze betrokken werden bij dit vreselijke drama, veel sterkte. Mijn medeleven gaat uit naar de naasten van de getroffen slachtoffers.
xDramaQueen schreef:Polivy schreef:9 slachtoffers nog in ziekenhuis: 2 kinderen, stabiel beiden. 2 vrouwen, waarvan 1 stabiel en waarschijnlijk zondag naar huis, andere ook stabiel. 1 man, stabiel, gaat goed. 2 vrouwen waarvan 1 kritiek, 1 ernstig, maar wel stabiel. 2 mannen, 1 stabiel gaat goed vooruit, 1 kritiek. 2 slachtoffers zijn inmiddels uit ziekenhuis ontslagen en weer thuis.
die andere man is zorgwekkend, die kan dus nog overlijden.. ik hoop het niet..
Chiqa schreef:Ze is overleden Morris.Polivy schreef:Man bij Pauw en Witteman zei echt dat het een reflex was.
Als het een reflex was geweest had hij ze ook weer kunnen verwijderen, met dezelfde vaart.
Maar nu staan ze overal, reken maar. En werkt dat nu eenmaal, een persfotograaf verdient hier zijn brood mee.
Chiqa schreef:gekkesies schreef:Ik denk dat het voor een (professionele) fotograaf vaak ook een soort 'reflex' is op dat knopje te blijven drukken als er iets onverwachts gebeurd.
Voor het maken van die foto's kan ik dan ook nog wel enigzins begrip opbrengen, maar ze vervolgens overal open en bloot te laten zien gaat mij echt te ver.
Ik hoef ze iig niet te zien.
Nou dat gaat niet in een reflex hoor, ze krijgen ontzettend veel geld voor dergelijke foto's, ik vind het niet 'erg' dat ze geplaatst worden, open je ogen ze sluiten voor die ellende heeft geen zin.