Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_T schreef:To be fair, ik ben wel benieuwd hoeveel mister mandarin nog kan uitvreten voordat hij écht wordt teruggefloten door andere landen.
En op dit moment weet ik niet of ik daar naar uitkijk of dat ik het intens vrees.
Misschien wel alletwee naast elkaar.
Hevonen schreef:Colombia heeft heel veel waardevolle delfstoffen (en mijnen), zoals olie en gas, zilver, ijzer, platinum, nikkel, koper, uranium en smaragden.
Overigens geldt dat ook voor Venezuela, naast enorme hoeveelheden olie hebben zij o.m. goud, bauxiet, ijzererts, diamanten en aardgas.
Ik blijf me verbazen over het weinige officiële commentaar op de hebberigheid van Trump en co. Wat hij nu doet zit heel erg in de richting van kolonisatie.
.
friezenfan2 schreef:En er is ook geen andere optie om trump van deze plek te krijgen en dat er weer verkiezingen komen?
Waarom roept niemand hem tot stoppen? Kan de VN niets doen? China of Poetin? Al zullen die laatste 2 wel bang zijn dat er dan iemand hen tot stoppen maant.
friezenfan2 schreef:En er is ook geen andere optie om trump van deze plek te krijgen en dat er weer verkiezingen komen?
Waarom roept niemand hem tot stoppen? Kan de VN niets doen? China of Poetin? Al zullen die laatste 2 wel bang zijn dat er dan iemand hen tot stoppen maant.
CharleyT schreef:VN is nutteloos, beetje babbelen van schande, onacceptabel, internationaal recht met voeten getreden,
dan misschien een flut resolutie, Usa gebruikt vetorecht en we sudderen weer door.