Lusitana schreef:Toen ik zei dat Hillary tenminste een boek KON schrijven, bedoelde ik letterlijk dat ze dat ZOU KUNNEN, als in de skills bezitten om het te doen, omdat ze tenminste fatsoenlijke zinnen aan elkaar kan bouwen.
Ik bedoelde niet dat ze een boek zelf geschreven zou hebben.
Je opmerking was op zijn minst een beetje dom aangezien je daarmee impliceerde dat Trump het niet kon en hij heeft een bestseller met meer dan 1 miljoen verkochte exemplaren op zijn naam staan als auteur. Hoeveel hij ervan zelf geschreven heeft en hoeveel geschreven is door Schwartz weten we niet.
En nu is het "zou kunnen" schrijven? Ik denk niet dat zij een goed boek zou kunnen schrijven om de simpele reden dat ze geen schrijver is. Er is meer voor nodig dan "fatsoenlijke zinnen aan elkaar kunnen bouwen". Of is dat wat JK Rowling deed, gewoon wat fatsoenlijke zinnen aan elkaar bouwen?
Lusitana schreef:Helemaal niet als die kandidaat heeft aangegeven geen tweede keer een poging te wagen.
En gelukkig is er nog nooit een politici geweest die niet de waarheid vertelde
Gewoon voor de grap, google eens "Hillary 2020".
De eerste link die ik krijg is een salon artikel van 4 (VIER) dagen geleden over precies wat jij aangeeft dat niet gaat gebeuren...
Lusitana schreef:Het is dus onlogish om nu nog energie te verspillen aan pogingen om dergelijke kandidaten zwart te maken.
Maar is het wel logisch zoveel energie te verspillen aan pogingen om Trump zwart te maken? Is hij nog steeds kandidaat? Gaan ze volgende maand weer stemmen?
Dit topic was geopend om te pijlen voor wie iedereen hier zou stemmen en waarom. De verkiezingen zijn volgens mij al meer dan een jaar voorbij dus ik zie het nut er dan niet meer van in om verder te gaan met de twee ex-kandidaten zwart te maken. Of heeft het alleen nut om Trump zwart te maken? En wat is dat nut dan precies? Want je hebt er problemen mee dat ik hier post, maar de afgelopen maand hebben hier 9 mensen (inclusief jij) nog in dit topic gepost. Maar je ben alleen nieuwsgierig naar mijn motivatie?
Lusitana schreef:Dat mag je uiteraard gewoon blijven doen als je er zin in hebt en je lijkt er enorm veel zin in te hebben.
Dank je. Ja, ik beleef er inderdaad plezier aan. Ook al moet ik toegeven dat het vaak wel wat te makkelijk is want Hillary is nog steeds druk bezig haar eigen ruiten in te gooien.
Lusitana schreef:Mag ik vragen waar je haat vandaan komt? Het lijkt me niet dat ze iets persoonlijk heeft aangedaan?
Nee, het is helemaal geen haat. Ik zie Trump echter als een geschiktere president dan Hillary en als iedereen hier alleen maar Trump zwart blijft maken dan wordt het een beetje een echo kamertje. Ik haal er dus graag recente voorbeelden bij die aanwijzingen geven dat Hillary nog steeds gezien moet worden (naar mijn mening) als de slechtere kandidaat. Trump kan domme dingen doen, maar Hillary is ook nog steeds hard bezig daarmee.
Lusitana schreef:Wat is precies je doel?
Zoals hierboven aangegeven een beetje evenwicht brengen in dit topic. Het is een topic dat een vergelijking maakt tussen Trump en Hillary en het laatste half jaar komen er naast mijn posts alleen maar posts langs van "Trump heeft dit en dat gedaan wat erg dom is, willen jullie allemaal even reageren met een bevestiging hoe dom het is?".
Zelf dacht ik dat dit topic vanzelf wel stil zou komen te liggen na de verkiezing, maar ik had de "haat" van enkele medeposters hier onderschat die een jaar na de verkiezing nog steeds de urgentie voelen om alles wat Trump zegt hier te posten zodat andere kunnen reageren met "ja, goh, phoe, wat dom, nou zeg, tjongejongejongejonge".
Maar je vraag is wel interessant... Vandaar dat ik hem ook aan jou (en de andere 8 mensen die hier deze maand nog gepost hebben) wil terugleggen.
Wat is precies je doel?
Kinke schreef:daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik kan gewoon niet snappen hoe iemand 'fan' kan zijn van Trump. Ik zou me kapot schamen als ik Amerikaan zou zijn en die man zou mijn land vertegenwoordigen.
Ik kan het me wel voorstellen, ook al ben ik geen fan van hem. Ik zie juist veel Amerikanen die trots zijn dat Trump Hillary heeft verslagen en die totaal geen spijt hebben. Mensen die zich ergeren aan de social justice beweging en alle rechtszaken van mensen die zich om het een of ander gekwetst voelen. Mensen die genoeg hebben van de eenzijdige berichtgeving die CNN blijft geven en belangrijker, de nieuwswaardige onderwerpen die verzwegen worden. Mensen die blij zijn dat de hele tendens waar Hillary voor stond flink is afgeremd.