Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Dat je de foto's maakt vind ik al geen fijn idee, maar dat je ze zo in de krant plaats vind ik gewoon walgelijk! Hoeveel respect heb je dan voor die mensen?!
Unoo schreef:Rienn schreef:Dat je de foto's maakt vind ik al geen fijn idee, maar dat je ze zo in de krant plaats vind ik gewoon walgelijk! Hoeveel respect heb je dan voor die mensen?!
Totaal geen respect.. Maarja, het is toch het onderwerp van de dag, misschien wel van de week. En aangezien iedere krant er over schrijft, willen ze wel 'opvallen' met hun 'spectaculaire' foto's.
Iris82 schreef:Het ergste vind ik nog van die foto's van die man waarvan je nu weet dat ie dood was.
Chiqa schreef:Meen je dat nu? Dat vind ik eigenlijk het minst erge, de onschuldige burgers raakt mij veel meer!
Ongelovelijk!
Bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag ik dacht namelijk ergens gehoord te hebben dat de dader zijn kinderen niet meer mocht zien in de naam van de koningin, en als dat echt zo is is het maar goed ook dat hij zijn kinderen nooit meer kan zien.
Unoo schreef:Rienn schreef:
Totaal geen respect.. Maarja, het is toch het onderwerp van de dag, misschien wel van de week. En aangezien iedere krant er over schrijft, willen ze wel 'opvallen' met hun 'spectaculaire' foto's.
Chiqa schreef:Iris82 schreef:Het ergste vind ik nog van die foto's van die man waarvan je nu weet dat ie dood was.
Meen je dat nu? Dat vind ik eigenlijk het minst erge, de onschuldige burgers raakt mij veel meer!
Ongelovelijk!
Bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag ik dacht namelijk ergens gehoord te hebben dat de dader zijn kinderen niet meer mocht zien in de naam van de koningin, en als dat echt zo is is het maar goed ook dat hij zijn kinderen nooit meer kan zien.
Iris82 schreef:Dat met in de naam van de koningin is inderdaad verkeerd. Dat was een vergelijking van Geen Stijl van de dader met een andere man (die zijn kinderen niet meer mocht zien)
jumpgirl schreef:Wat ik me bedacht.... zou misschien iemand van het 6e zintuig niet meer uit deze zaak kunnen halen???
gekkesies schreef:Ik denk dat het voor een (professionele) fotograaf vaak ook een soort 'reflex' is op dat knopje te blijven drukken als er iets onverwachts gebeurd.
Voor het maken van die foto's kan ik dan ook nog wel enigzins begrip opbrengen, maar ze vervolgens overal open en bloot te laten zien gaat mij echt te ver.
Ik hoef ze iig niet te zien.