Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is tenminste wat ze ons bij Werken binnen wettelijke kaders hebben geleerd
Banjer schreef:in Nederland is levenslang ook echt levenslangDat is tenminste wat ze ons bij Werken binnen wettelijke kaders hebben geleerd
Maar dan nog, in Nederland is het niet echt een straf. Hier heb je nog zoveel luxe. Tuurlijk, je komt niet echt veel buiten en je kunt niet dingen doen zoals vroeger. Maar toch.. Snoevie schreef:ik vraag me af waarom levenslang geen 'levenslang' is zegmaar
Moesji schreef:Is één van jullie wel eens in een gevangenis geweest?

(zover ik het heb gevolgd op een documentaire erover).

MarvanTom schreef:Moesji schreef:Is één van jullie wel eens in een gevangenis geweest?
Ja, toevallig wel!![]()
Dat is geen straf in Nederland, hoor...
Menig student heeft het slechter! Of bejaarde (ga ik weer..)!
Rianne_ schreef:Inderdaad, dat is precies wat ik ook bedoel Snoevie. Waarom die mensen nog luxe bieden, terwijl ze iets hebben gedaan wat niet normaal is?
Zet die mensen op brood & water, zonder televisie enzo. Daar leren ze nog wat van!
Waarom pak je hun tv thuis dan niet af.
MarvanTom schreef:Mja, ik blijf erbij: als die persoon het 100 % heeft gedaan, dan mag een onverwachte pijnlijke dood ook geen probleem zijn...
Als voorbeeld, toevallig in USA of Canada: de persoon in de Greyhound-bus die zijn naaste doodsteekt. Alle andere passagiers hebben het gezien en gehoord.
Da's toch duidelijk een 100%- geval?
Hoe de dader aan zijn eind komt, maakt mij dan niet uit.