Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Ik vond het enorm indrukwekkende film voor maar 15 minute. Vooral die onthoofding. Hoe koud en gewetenloos sommige mensne kunnen zijn.
Broekie schreef:ik ga er ook niet over in discussie
Welshcobfan schreef:Kan de pvv niet een fonds openen voor het aanpassen van zijn kapsel?
Welshcobfan schreef:Ik heb alle respect voor geertje hoe hij dit heeft gespeeld! Dat doet niemand hem na!
Geertje en zijn kapsel... dat is als sinterklaas en zijn mijter
Het is irrelevant natuurlijk, maar ik kan mensen met een heel slecht kapsel heel moeilijk serieus nemen :D
Esile schreef:KiWiKo schreef:Helemaal mee eens!
Blij dat we eruit zijn
katiavl schreef:Als ik aan islamisering denk waar blonde bink over spreekt denk ik aan een schoolvoorbeeld als iran.
Dat was een land waar de schoonste vrouwen zaten dus vonden leuk om zich te laten zien, en bazige ook welvarend land:Y) maar de armoede van sommige en jalouzie heeft mensen verkeerd laten gebruik maken van de islam. En als je nu ziet naar iran is het verloren glorie van vroeger.
Ik zie niet waar de samenleving verbeterd is, eerder erg achteruit is gegaan
Welshcobfan schreef:jaaa kale mensen zijn nog erger!
Maar een apart kapsel is politiek gezien erg slim, dan val je op. Misschien een zeer bewuste keus van geert om te beginnen met aandacht trekken
sarabande schreef:Het zou zo maar kunnen dat Geertje precies het tegenovergestelde heeft bereikt dat wat hij beoogde, namelijk een beter dialoog tussen de verschillende groeperingen.
De film is zon anticlimax dat de meeste mensen iets hebben van hemel hebben we ons daar nu zo druk over gemaakt.
15 minuten martelende Amerikaanse soldaten maakt niet dat je heel Amerika verafschuwt, hoogstends het huidige regiem maar dat doet 90% van de Amerikanen ook om maar een voorbeeld te geven.
KiWiKo schreef:Ik hoop dat HET dialoog eindelijk eens op gang komt........... JP loopt er al jaren omheen te draaien