Yamcha schreef:Nogal ja.
Ik wil niet weten hoeveel de Ashera weegt als ie teveel whiskas heeft gehad...
Whiskas????? Zo'n beest eet verse zalm en echte Beluga-kaviaar
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Nogal ja.
Ik wil niet weten hoeveel de Ashera weegt als ie teveel whiskas heeft gehad...
Pluizebolpum schreef:Tja, daar was ik al bang voor...
Het is de linkse (die ander is Stoffel). Onder normale omstandigheden had hij een normaal postuur maar bij kou of boosheid zwol hij op (als een kogelvis, je ziet het nog een beetje aan de staart, de volledige zwelversie heb ik niet op foto staan, helaas), verder had Mr.Smudge (Muts voor intimi) het loopje van een wasbeer, vandaar. Maar het klinkt spannend, toch?![]()
http://i213.photobucket.com/albums/cc25 ... MGsenm.jpg
IKbenEllen schreef:die staart
Mistic schreef:Ik hoorde vanochtend dat die mensen waarschijnlijk opgelicht zijn door het bedrijf.
Het schijnt geen asheera te zijn maar een savannekat, die veel minder waard zijn.
Ik ben nu helemaal benieuwd hoe het af gaat lopen.
Pluizebolpum schreef:Over dat territorium dwang, het zou bij 'wilde' katten meer voorkomen, neemt niet weg dat 'gewone' katten er ook wat van kunnen. Ik had er vorig jaar eentje in de tuin die zelfs tegen mij tekeer ging! Moet toch een apart gezicht geweest zijn; een mens die tegen een struikje aan het 'blazen' en grommen is...(ik laat me dus niet uitschelden, zelfs niet door een kat!)
Miska schreef:Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd!
Miska schreef:Al met al, is het dier de dupe ervan!
Needje schreef:Sorry Miska, maar ik krijg een beetje het idee dat je er niet zo goed tegen kan dat sommige mensen iets meer te besteden hebben.
Er zijn ook mensen die dure paarden kopen, of dure auto's.
Wat ik zo op hun site lees komen ze mij enorm positief over. En hebben ze wel degelijk goed hun best gedaan om alles goed te laten verlopen.