Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nostradamus voorspelt openbaring tussen 17 en 23 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:15

Maanlanding fake ? Nu vertellen jullie me toch weer wat nieuws *LOL* Is dat van die ''eerste stappen op de maan'' enzo ?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:17

russel schreef:
SuperPepeijn schreef:
Kennen jullie James Randi, de man die Uri Geller ontmaskerd heeft? Die heeft een heel verhelderend boek over Nostradamus... en de mensen die er in trappen Haha! Ook leuk hoe hij Char te kijk zet op zijn site Knipoog

http://www.randi.org

Uri Geller was een maand of 2 a 3 nog bij Jensen. Daar gaat hij in op zijn vermogen, dat alles uitvoerig is getest en dat er niet is bewezen dat hij nep is. Integendeel.

Best moeilijk om te kiezen wie dan gelijk heeft.

James Randi is toch die goochelaar?

Persoonlijk vind ik mensen die al hun tijd besteden aan het lopen ontkrachten van 'gaven' van een ander een beetje zielig. Hier op Bokt zie je ook dat er een aantal mediums continu af worden gebrand door dezelfde personen. Waar halen ze de tijd vandaan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:17

Och skipper, dan maken we van alle, de meesten, oke?? Ik zal mijn moeder ook even vertellen dat ze een liegbeest is en dat ze kennelijk niet bij alle boeren zijn geweest voor eten en dat al hun bezittingen voor een stukje eten kennelijk aan de verkeerden hebben gegeven. En toen ze vel over been was, het haar eigen schuld was. Dan ook nog even de familie van mijn man inpeperen dat ze "andere" boeren hadden moeten benaderen toen ze honger hadden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:17

Ja dat is nooit echt gebeurd volgens sceptici

moonlanding + fake bij google levert je genoeg te lezen Lachen

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:18

Ja ik heb gehoord dat maangedoe nep is... maar van wie ook al weer...... vlgns mij van mijn broer...
Er zijn ook verhalen op internet dat de Stealth vliegtuigen gemaakt zijn van buitenaards materiaal, info is van een of andere officier uit Area 51......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:19

russel schreef:
Och skipper, dan maken we van alle, de meesten, oke?? Ik zal mijn moeder ook even vertellen dat ze een liegbeest is en dat ze kennelijk niet bij alle boeren zijn geweest voor eten en dat al hun bezittingen voor een stukje eten kennelijk aan de verkeerden hebben gegeven. En toen ze vel over been was, het haar eigen schuld was. Dan ook nog even de familie van mijn man inpeperen dat ze "andere" boeren hadden moeten benaderen toen ze honger hadden....

Had ze idd bij mijn opa en oma aan moeten kloppen.
Deze hadden toen net de eerste baby en ruilde eten voor kinderkleertjes enzo.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:20

russel schreef:

In de WO2 zijn er een hoop rottige dingen gebeurd. Ik hoop niet dat wij die tijd hoeven te herleven in NL

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:22

Wie was Uri Geller (heb blijkbaar in een grot geleefd)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:25

runningkawa schreef:
Ja dat is nooit echt gebeurd volgens sceptici

moonlanding + fake bij google levert je genoeg te lezen Lachen

Ik ga even kijken, interessant zeg Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:29

Haha, die is wel grappig Haha!

Skipper

russel schreef:

Dan zal ik meteen even mijn opa vertellen dat hij het zich heeft ingebeeld dat hij onderduikers en mensen heeft geholpen aan voedsel en in huis genomen.

-edit- juist door deze kortzichtige mentaliteit van jou kant om alles over een kam te scheren krijg je juist deze dingen in de wereld. -

Laten we discussie ontopic houden en deze discussie voor mij part per PM verder zetten.
Laatst bijgewerkt door Skipper op 18-09-07 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nibbit

haha ja inderdaad

vinos

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:30

vinos schreef:
Ja ik heb gehoord dat maangedoe nep is... maar van wie ook al weer...... vlgns mij van mijn broer...
Er zijn ook verhalen op internet dat de Stealth vliegtuigen gemaakt zijn van buitenaards materiaal, info is van een of andere officier uit Area 51......

Het merendeel van onze technologie is (volgens mijn bronnen Tong uitsteken ) geïnspireerd op buitenaardse techniek (Planet X - Niburu).
http://www.niburu.nl/

Een aantal wetenschappers zeggen dat deze planeet niet bestaat, maar in nogal wat bronnen van 'oude beschavingen' zijn er wel tekeningen van deze planeet in het zonnestelsel gevonden en meer informatie. In de Bijbel wordt ook geschreven over deze wezens (Nefilim). De oude Griekse beschaving heeft bijvoorbeeld al hun Goden op deze wezens gebaseerd.
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 18-09-07 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:30

Juul schreef:
Ik vind dit filmpje wel sterk *LOL* http://media.hawt.net/videos/0e0030644f ... dba47.mpeg Kwam ik tegen op fok.nl via google.

Haha die is wel lachen ja!!

Skipper & Russel, ik denk niet dat je jullie het alletwee zo persoonlijk moeten opvatten.. Jullie generaliseren alletwee.. En er zitten overal rotte appels tussen, gelukkig ook goede mensen.. Dus ook tussen de boeren..
Probeer elkaar niet in de haren te vliegen om een "uitspraak".. laten we de oorlog niet hier starten Knipoog

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:31

Anders weten we meteen wat "HET" was Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:31

Maar die bronnen van jou hebben geen gevonden pagina Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:32

Skipper schreef:
russel schreef:

Dan zal ik meteen even mijn opa vertellen dat hij het zich heeft ingebeeld dat hij onderduikers en mensen heeft geholpen aan voedsel en in huis genomen.

Laten we discussie ontopic houden en deze discussie voor mij part per PM verder zetten.

Niemand heeft het over jouw opa. Russel heeft haar ervaringen en jij die van jou. Tijdens de oorlog was het veelal 'ieder voor zich', maar dat sluit niet uit dat er wel mensen waren die bereid waren elkaar te helpen.
Laatst bijgewerkt door Schimmelig op 18-09-07 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:32

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 12:32

runningkawa schreef:

Kopje Niburu aan de linker zijkant Clown

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:33

runningkawa schreef:

idd ik heb er ook last van.... (of ligt het weer aan windows vista...) GRRRR

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:35

[quote="Schimmelig'']

Niemand heeft het over je opa. Russen heeft haar ervaringen en jij die van jou. Tijdens de oorlog was het veelal 'ieder voor zich', maar dat sluit niet uit dat er wel mensen waren die bereid waren elkaar te helpen.[/quote]

En niemand heeft het over dat haar moeder liegebeest is.

Ik erger me meer aan het feit over dat ze bepaalde groepen over een kam scheert.
Als ik dat zeg over alle allochtonen zijn criminelen of 'Moslims zijn dom' wat voor hel er dan losbreekt en haar opmerking is in zelfde strekking : iedereen over een kam scheren.

En daar komt alle ellende van, niet van Bush alleen of wat dan ook, we zijn met zijn allen verantwoordelijk wat er hier op de wereld gebeurd.

Vandaar dat ik er verder op inhaak, niet op de persoon of strekking. Puur bepaalde groepen over een kam scheren of dat nu vrouwen, allochtonen, boeren, blondinens, bruindines, wit, zwart of geelhuidgen zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:36

Http fout 404 geen pagina gevonden heeft geen knopjes aan de linkerkant Tong uitsteken

En ik heb xp Haha!