Agenten schieten 2 honden dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wesco

Re: Agenten schieten 2 honden dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:09

faye schreef:
En ik snap de eigenaar niet. Je kan wel gaan vechten, maar dat is niet zo slim met honden in huis die dan aanvallen

En krakers zijn geen nette mensen, ze bezetten illegaal panden die van een ander zijn, daar heb ik totaal geen respect voor!

niet alle krakers bezetten illegaal panden er zijn ook krakers die er mogen wonen tot de panden gesloopt gaan worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:10

Dat is anti kraak wonen Clown Daar betaal je ook een symbolisch bedrag voor meestal en dat is met toestemming van de eigenaar.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:11

Hier is het een serieus probleem de illigale klager, en netjes laten ze de huizen ook niet achter. Ze stelen elecriciteit van de buren en ......
Neen ik snap niet hoe je andermans spul kan binnendringen en clamen als je eigen. Die soort heeft de politie zowiezo al last van, het valt niet op als er iemand door het raam moet binnengaan omdat de deur niet open gaat

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:12

faye schreef:
En ik snap de eigenaar niet. Je kan wel gaan vechten, maar dat is niet zo slim met honden in huis die dan aanvallen

En krakers zijn geen nette mensen, ze bezetten illegaal panden die van een ander zijn, daar heb ik totaal geen respect voor!

soms hebben mensen weinig keus....de wachtjaren voor een woning lopen op tot wel 7 jaar
de onderhuur is zo duur dat het voor een normaal werkend mens niet meer te betalen is..
en de gemeente helpt tegenwoordig echt niet meer! ik heb zelfs een collega die met haar 3 kinderen verplicht bij haar oude zieke moeder in een 2 kamer woning moet gaan wonen omdat ze anders op straat leeft...

daarom vind ik de antikraak zo een goed streven...een bedrijfspand voor een bepaalde tijd kunnen huren tegen een laag tarief..maar goed dat is niet ter zake
ik vind wel dat je heel snel over mensen durft te oordelen en ze te snel veroordeeld!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:15

Hhhhm...ik woon in een heel gewilde buurt, maar ik heb via de woningvereniging binnen 3 maanden een woning toegewezen gekregen. Ik hoor hier in ieder geval geen slechte berichten en ja in geval van nood moet je je wensen erbij laten inschieten.
Je kunt dan niet per se in die en die wijk gaan zitten, voor die en die prijs etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:16

Als ik geen woning zou krijgen zou ik het niet in mijn hoofd halen om te kraken Je blijft gewoon van andermans zaken af, zo simpel is het!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:18

En dan zou ik zowiezo geen dier houden, lekker voor dat dier geen vaste plek. Veel wandelen zal er ook niet ingezeten hebben wegens illigaal zijn. Geen andere mensen zien. Lijkt me een vrijkaartje om zowiezo een associale hond te kweken

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:19

CherokeeChum schreef:
Mij blijft echter de vraag of hij dat niet had kunnen vermijden?
Als je in iemands huis indringt,de hond beseft niet dat ie gekraakt woont.
De baas raakt slaags met de Hermandad,wat de hond wederom niet beseft omdat hij nu eenmaal een hond is.Hij beschermt huis en territorium,en krijgt de doodstraf. Dat vind ik zuur.
Het slachtoffer is notabene hondengeleider,en zou toch beter moeten weten. Ik begrijp zijn actie wel,pure angst...

Ze waren opgeroepen met de melding dat een van de honden een kind had gebeten. Toen bleek dat de eigenaars de papieren niet in orde hadden is hun meegedeeld dat de honden mee moesten. Als dan de baasjes beginnen te meppen (en de honden zouden goed opgevoed zijn) was er niets gebeurd.

óf de honden waren slecht opgevoed of ze hebben van de baasjes het commando gekregen om aan te vallen.

Dus eigen schuld dikke bult.... Helaas volgen voor die andere twee honden een iets langere lijdensweg... Huilen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:22

Citaat:
óf de honden waren slecht opgevoed of ze hebben van de baasjes het commando gekregen om aan te vallen

je hebt ook nog zoiets wat heet als instinct..

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:23

het heeft geen zin, sommige mensen blijven kort door de bocht

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:26

meissielief schreef:

Dit is nu het perfecte voorbeeld van mijn bericht van daarstraks, mijn waarheid is de waarheid.
Wie een andere mening heeft dan de jouwe is niet kort door de bocht.

Leer andere is respecteren Lachen

Dan bestaat er nog iets als af, maar als het baasje al een vechtbaas is zal die het niet zo erg vinden dat zijn honden de politie aanvallen vrees ik.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 23-06-07 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:26

Daarbij wat verstaat een hond onder indringen in een huis?
Een kind dat voor heitje voor karweitje komt of de buurvrouw die een kopje suiker wil lenen?
Dan moet je je huis hermetisch afsluiten als je hond niet te vertrouwen is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:27

Bloos
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 23-06-07 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:27

Winddancer schreef:
Hhhhm...ik woon in een heel gewilde buurt, maar ik heb via de woningvereniging binnen 3 maanden een woning toegewezen gekregen. Ik hoor hier in ieder geval geen slechte berichten en ja in geval van nood moet je je wensen erbij laten inschieten.
Je kunt dan niet per se in die en die wijk gaan zitten, voor die en die prijs etc.

ja limburg......noem je wel wat..

ik zit momenteel wel goed maar heb daar voor moeten knokken en streef toch naar een woning op mijn eigen naam...ik wacht al 4,5 jaar nu...

mede door het kromme beleid..

idd ,ieder blijft bij zijn mening...eindeloos dus..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:28

LimaGentle schreef:
Citaat:
óf de honden waren slecht opgevoed of ze hebben van de baasjes het commando gekregen om aan te vallen

je hebt ook nog zoiets wat heet als instinct..

Instinct?
Een dier dat aanvalt uit instinct hoort niet in de maatschappij thuis, veel te gevaarlijk.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:29

Winddancer schreef:
Een kind dat voor heitje voor karweitje komt of de buurvrouw die een kopje suiker wil lenen?

bij mij op de deur van de poort en op de achterdeur hangen bordjes hier waak ik , verboden toegang
als er dan nog iemand zomaar binnen loopt die er niks te zoeken heeft dan is hij gewoon dom om zo maar binnen te komen

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:31

katiavl schreef:
meissielief schreef:

Dit is nu het perfecte voorbeeld van mijn bericht van daarstraks, mijn waarheid is de waarheid.
Wie een andere mening heeft dan de jouwe is niet kort door de bocht.

Leer andere is respecteren Lachen

Dan bestaat er nog iets als af, maar als het baasje al een vechtbaas is zal die het niet zo erg vinden dat zijn honden de politie aanvallen vrees ik.

ik respecteer je mening , maar vind je kort door de bocht

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:32

Kom eens met argumenten dames...

Hoe had die (arme) hond kunnen blijven leven?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:34

meissielief schreef:
Winddancer schreef:

bij mij op de deur van de poort en op de achterdeur hangen bordjes hier waak ik , verboden toegang
als er dan nog iemand zomaar binnen loopt die er niks te zoeken heeft dan is hij gewoon dom om zo maar binnen te komen

Maar een klein kind dan die nog niet kan lezen?
Daarbij vind ik een hond die zo maar aanvalt een gevaar.
Ik ken ook honden die op bedrijven worden gehouden als waakhond, maar die zijn wel opgevoed.
Ze zullen nooit zo maar aanvallen. Door middel van blaffen maken ze bekend dat er vreemden zijn, maar ze zullen nooit zo maar een mens te grazen nemen. Ze waarschuwen alleen. Tenzij je natuurlijk midden in de nacht over een enorm hek komt geklommen en niemand kan reageren, zodat ze weten dat het in orde is.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:34

Citaat:
Instinct?
Een dier dat aanvalt uit instinct hoort niet in de maatschappij thuis, veel te gevaarlijk.

als het baasje aangevallen word in de ogen van een hond, en de hond bijt is dat een uiting van zijn instinct

Citaat:

een hond voelt aan de reactie vd baas of iets goed zit of niet..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:35

Winddancer schreef:
Instinct?

ja en de kat van mijn tante had uit instinct de hamster van mijn nichtje opgevreten Clown

ook maar afmaken die handel?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:36

naadje24 schreef:
Winddancer schreef:
Instinct?

ja en de kat van mijn tante had uit instinct de hamster van mijn nichtje opgevreten Clown

ook maar afmaken die handel?

Tuurlijk, waarom niet, maar een hamster kun j eniet vergelijken met een mens.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:36

LimaGentle schreef:
als het baasje aangevallen word in de ogen van een hond, en de hond bijt is dat een uiting van zijn instinct

Je zou maar twee kinderen hebben die ruzie met elkaar krijgen.... kom toch...

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:39

LimaGentle schreef:
Citaat:
Instinct?

Citaat:

een hond voelt aan de reactie vd baas of iets goed zit of niet..

Daarom zeg ik toch ook dat een hond die bijt uit instinct hier niet thuis hoort.
En aan de reactie van een baas van een hond schort het ook van hier tot Tokio.
Vooral bij de "gevaarlijke" honden.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:39

Winddancer schreef:
Maar een klein kind dan die nog niet kan lezen?
Daarbij vind ik een hond die zo maar aanvalt een gevaar.
Ik ken ook honden die op bedrijven worden gehouden als waakhond, maar die zijn wel opgevoed.
Ze zullen nooit zo maar aanvallen. Door middel van blaffen maken ze bekend dat er vreemden zijn, maar ze zullen nooit zo maar een mens te grazen nemen. Ze waarschuwen alleen. Tenzij je natuurlijk midden in de nacht over een enorm hek komt geklommen en niemand kan reageren, zodat ze weten dat het in orde is.

de poort zit altijd op slot