Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:19

Emilion1985 schreef:
(..)"Intussen bieden tv-ploegen miljoenen dollars voor het eerste interview met Paris na haar vrijlating."(..) Gestoord

De kans om te zien als ze haar 'bezinningstijd' goed gebruikt heeft.
Ik ben benieuwd naar welk goed doel het geld geschonken wordt Ja .

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:20

Heeft ze gezegd dat het geld naar een goed doel gaat?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:25

Nee, maar als ze tot goede bezinning is gekomen en de bijbel goed heeft gelezen, dan moet je toch op het idee komen om al het overbodige geld voor de armen uit te schenken Clown .

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:40

Ik snap de hele bedoeling van dit topic niet er zijn hier al reglematig topic's van paris geweest....,en iedereen vind het een stomwijf etc maar ondertussen vinden jullie ze toch ook heel intressant anders waren er geen topics over.
Ik ken het hele meisje niet maar ik denk dat wij met zijn allen nog niet 1% van haar leven kunnen inbeelden cq begrijpen.
En dat ze hier als verwend word neergezet en veel geld heeft klinkt mij meer als jaloezie in de oren.
Paris is opgeroeid in luxe en weelde wat wij ons totaal niet kunnen voorstellen.
ze is gewoon in de goede wieg geboren en daar maakt ze gebruik van Fuc. zal ik ook doen!!!!
Uitgaan kopen wat je wilt en niet meer genoegen nemen met minder.
Je bent wel heel hypocriet om te zeggen dat je dat nooit zal doen,... is ook makkelijk om te zeggen want je weet toch dat het nooit gebeurd.
Ik vind paris een leuk wijf om te zien en lijkt me ook wat ik van haar gezien heb een superwijf om mee uit te gaan ze heeft zeker gevoel voor humor en weet wat feesten is.
Mijn mening ik vind het een leuk wijf!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:54

xKatleentjex schreef:
Nee, maar als ze tot goede bezinning is gekomen en de bijbel goed heeft gelezen, dan moet je toch op het idee komen om al het overbodige geld voor de armen uit te schenken Clown .

Zou wel tof zijn

Oftopic: Is wijf een gewoon woord bij jullie, bij ons word dat toch gezien als een woord met weinig respect....

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:57

Moniek schreef:
Ik snap de hele bedoeling van dit topic niet er zijn hier al reglematig topic's van paris geweest....,en iedereen vind het een stomwijf etc maar ondertussen vinden jullie ze toch ook heel intressant anders waren er geen topics over.
Ik ken het hele meisje niet maar ik denk dat wij met zijn allen nog niet 1% van haar leven kunnen inbeelden cq begrijpen.
En dat ze hier als verwend word neergezet en veel geld heeft klinkt mij meer als jaloezie in de oren.
Paris is opgeroeid in luxe en weelde wat wij ons totaal niet kunnen voorstellen.
ze is gewoon in de goede wieg geboren en daar maakt ze gebruik van Fuc. zal ik ook doen!!!!
Uitgaan kopen wat je wilt en niet meer genoegen nemen met minder.
Je bent wel heel hypocriet om te zeggen dat je dat nooit zal doen,... is ook makkelijk om te zeggen want je weet toch dat het nooit gebeurd.
Ik vind paris een leuk wijf om te zien en lijkt me ook wat ik van haar gezien heb een superwijf om mee uit te gaan ze heeft zeker gevoel voor humor en weet wat feesten is.
Mijn mening ik vind het een leuk wijf!!

Afgod ook al zeg ik het bijna nooit, AMEN Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:57

Bij ons ook hoor, maar in de kontext van leuk wijf kan het wel maar gewoon het woordje wijf gebruiken is niet erg vrouwvriendelijk tot zelfs een scheldwoord.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:58

volgens mij ligt het er gewoon aan hóe je het woord gebruikt, toch? Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:59

Dan eet ze toch niets, Clown
Kan mij niets schelen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:01

Ik begrijp nu pas waarom ze niet eet en drinkt, dit omdat ze niet wil dat er foto's van haar worden gemaakt als ze naar het toilet gaat. Dat vind ik wel begrijpelijk. Schijnt dat er een cipier bij haar cel staat en dat ze in een open cel zit. Wel even wat anders dan bij ons. Er schijnt al een foto gemaakt te zijn van haar en dat via een mobieltje en doorgestuurd is en al op het internet te staan. Allemaal boe roepen over haar ondertussen wel flink geld willen verdienen aan een foto zoals het zitten op de pot. Heel vreemd hoor.

Zou ze een kamertje hebben zonder camera toezicht, met tv en een volle boekenkast zoals in de bijlmerbajes? Volgens mij hebben ze dat niet in amerika.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:03

russel schreef:
Ik begrijp nu pas waarom ze niet eet en drinkt, dit omdat ze niet wil dat er foto's van haar worden gemaakt als ze naar het toilet gaat. Dat vind ik wel begrijpelijk. Schijnt dat er een cipier bij haar cel staat en dat ze in een open cel zit. Wel even wat anders dan bij ons. Er schijnt al een foto gemaakt te zijn van haar en dat via een mobieltje en doorgestuurd is en al op het internet te staan. Allemaal boe roepen over haar ondertussen wel flink geld willen verdienen aan een foto zoals het zitten op de pot. Heel vreemd hoor.

Zou ze een kamertje hebben zonder camera toezicht, met tv en een volle boekenkast zoals in de bijlmerbajes? Volgens mij hebben ze dat niet in amerika.

Dus ga je het maar ontlopen door niet te drinken & te eten... Beetje raar, want je MOET naar de wc.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:04

dat stond bij ons vanochtend ook in de krant (sinds wanneer doen ze dat bij de sportuitslagen Verward )
nu wordt ze echt behandeld als een zeldzaam diersoort die net is gevangen, hoezo mensenrespect.... Scheve mond

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:07

ehm.. ja. Ik zou echt schijt hebben aan iedereen als ik daar zat. Bedoel, als je rekening moet gaan houden met foto's die evt. gemaakt kunnen worden en daardoor dus niet meer gaat eten. Dat vind ik echt het meest domme dat je kunt doen. Daarmee laat je toch echt duidelijk merken dat je niet sterk in je schoenen staat. Als je je drukker maakt om foto's die gemaakt worden ipv je druk te maken over je eigen gezondheid. Heel slim hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:08

Melanieetjuh schreef:
russel schreef:

Dus ga je het maar ontlopen door niet te drinken & te eten... Beetje raar, want je MOET naar de wc.

Tja een reaktie op angst denk ik, ik zou ook niet graag voor heel de wereld op de pot zitten. Knipoog Na een paar dagen raak je ook in een verkeerde roes en apart van medische redenen is er ook een spychologisch effect op het niet eten en drinken. Vandaar dat ik wel begrijp dat ze in eerste instantie naar huis is gestuurd. Als een gevangene overlijd of ander blijvend letsel oploopt ben je wel als gevangenisdirectie aansprakelijk en verantwoordelijk en als het een rijk en invloedrijk persoon is, wordt je daar niet vrolijk van. Buiten het feit dat ik wel vermoed dat er steekpenningen betaald zijn. Vandaar dat ze nu ook in de ziekenboeg zit, om ellende te voorkomen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-07 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:09

casperrr schreef:
dat stond bij ons vanochtend ook in de krant (sinds wanneer doen ze dat bij de sportuitslagen Verward )
nu wordt ze echt behandeld als een zeldzaam diersoort die net is gevangen, hoezo mensenrespect.... Scheve mond

Misschien geeft het haar wel een '' kick '' dat niet eten. Zogenaamd zielig zijn, en ook nog eens veel aandacht! Wat wil ze nog meer..?! Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:09

Melanieetjuh schreef:
casperrr schreef:

Misschien geeft het haar wel een '' kick '' dat niet eten. Zogenaamd zielig zijn, en ook nog eens veel aandacht! Wat wil ze nog meer..?! Nors opkijken

Dan heb je het toch niet begrepen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:10

Nee, ik wil ook niet voor andere op de foto, terwijl ik op de wc zit.. Maar ze gaat nu wel apatisch doen..,
Aanstellerrij,

lesilla

russel schreef:

Ze zit in een open cel omdat ze als potentieel gevaar voor haarzelf werd gezien geloof ik, daarom heeft ze ook permanente bewaking en dan krijg je ook niks in je kamer geloof ik. Maar bah zou toch ook niet voor iedereen naar de wc gaan hoor, lijkt me echt mensonterend.
Snap ook niet dat cipier een foto zou nemen, dan mogen die gerust ontslaan worden.
Die foto van haar in vole glorie is door een celgenoot gemaakt, ze lief vaak alleen in ondergoed rond (wat daar van waar is geen idee) de gsm is afgenomen (goed idee). Maar de foto was al verstuurd naar iemand

Anoniem

Melanieetjuh schreef:
Nee, ik wil ook niet voor andere op de foto, terwijl ik op de wc zit.. Maar ze gaat nu wel apatisch doen..,
Aanstellerrij,

Hoezo apatisch, aanstellerij? Heb ik iets gemist??

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:11

Melanieetjuh schreef:

waarom moet het dan een kick geven, "yes ik zit in de gevangenis en ik ga lekker niet eten om aandacht te trekken?"
Je snapt har hele leven niet anders had je niet zo'n antwoord gegeven. Als je vanaf je geboorte zo'n beetje alles kan doen en laten wat je mar wilt, en ineens móét je zo leven na al die jaren. aandacht trekken, no way

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:12

katiavl schreef:
russel schreef:

Ze zit in een open cel omdat ze als potentieel gevaar voor haarzelf werd gezien geloof ik, daarom heeft ze ook permanente bewaking en dan krijg je ook niks in je kamer geloof ik. Maar bah zou toch ook niet voor iedereen naar de wc gaan hoor, lijkt me echt mensonterend.
Snap ook niet dat cipier een foto zou nemen, dan mogen die gerust ontslaan worden.
Die foto van haar in vole glorie is door een celgenoot gemaakt, ze lief vaak alleen in ondergoed rond (wat daar van waar is geen idee) de gsm is afgenomen (goed idee). Maar de foto was al verstuurd naar iemand

Ja, klopt door een celgenoot, maar die cipiers en zeker in de amerikaanse gevangenissen zijn geen lekkere jongens hoor en corruptie is er zeker wel in een gevangenis, dus ook het kunnen verdienen aan een dergelijke foto. Wellicht is er al geboden op een mogelijke foto. Zeker als ze haar billen afveegt Haha! Clown , zo een foto zullen ze graag hebben.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:14

katiavl schreef:
russel schreef:

Helemaal mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:15

Natuurlijk mag die ontslagen worden, maar hoe kom je er achter? Wie gaat het zeggen, kijk eens hoevelen er hier in dit topic zitten te smullen over alles wat maar haar in het nauw zal zetten, zo zijn er zat die daar werken ook.

Niemand gaat toch zeggen, ik heb de foto van 1 miljoen gemaakt? Dat geld zijn ze dan ook kwijt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:17

Maar hoe verdienen ze die bedragen in terugn een paar miljoen voor een interview, zoveel geld voor een foto. En dat gebeurd zoveel snap dat echt niet. Van die bewaker heb je eigelijk gelijk was dat al vergeten, als je leest hoeveel die soms krijgen. Zucht gerechtsysteem in amerika is echt een grap soms....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:21

Ja ik snap dat ook niet, maar Amerika is een totaal ander land dan Nederland of Belgie. Ik ben er een keer geweest en ik vond het maar rare mensen, maar dat is mijn mening.

Daar gaan ook bedragen over de toonbank daar wordt je naar van. Ook elkaar voor het minste geringste voor de rechter slepen om maximale bedragen er uit te slepen, dat land draait alleen om dollars.

De mentaliteit is ook heel anders, hier hebben we de hype rond Lady Di gehad, was echt erg, maar wij kennen dat gewoon niet. Onze pers met onze beroemde/bekende mensen is heel anders, die prive is dan maar een slappe hap.

Ik weet niet of je een miljoen euro kan scoren als je de foto van Maxima op de pot kan krijgen, trouwens dat zal een vette rechtzaak worden, dan maar Verdonk. Denk het dus niet. Zoiets doet het bij ons in het nuchtere Europa niet.