russel schreef:Ik heb nl ooit een discussie gehad met een Jehova
Dat is erg
ik heb ook discussies met Jehova's gevoerd, maar dat is zo zinloos 
Ik denk dat het sowieso zinloos is om over een geloof te dicussieeren. Hoogstwaarschijnlijk kun je elkaar nooit overtuigen, de een gelooft het, de ander niet. Voor de een is het een verrijking, voor de ander een beperking.
Whiz schreef:De rest daar ga ik niet meer op in.. wat we denken er klaarblijkend anders over.. en het topic gaat niet over mij ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik de niet meer met jou over mij ga praten.. Wat je kunt er vanuit gaan dat ik er exact het zelfde overdenk maar dan andersom!
Dan heb jij echt geen idee wat mijn mening is
En het gaat helemaal niet om jou, ik zei 1 dingetje over hoe je op mij over kwam en de hel breekt los. Ik vind het belachelijk om galspuuger genoemd te worden en daar mag ik best op in gaan. Maar laten we daar over ophouden, want wij begrijpen elkaar blijkbaar helemaal verkeerd en laat maar 
Maar waarom ga je er niet inhoudelijk op in? Waarom richtte je die (inhoudelijke) dingen specifiek tegen mij?
Whiz schreef:Is de grootste partij in Nederland ook een christelijke partij!
Helaas idd.
Whiz schreef:En doen wij hier alles ook vanuit een christelijk oogpunt.
Mijn ''schoonmoeder'' trekt in alle discussies over andere culturen.. dat wij een calvinistisch land zijn hier en dat we van daaruit ook onze normen en waarden opstellen! Wij zijn dan wel iets moderner.. maar ook hier zijn we nog niet op dat punt waarbij we alle geloofsachtergronden los laten!
Nou, alles is wat overdreven. Maar idd, wij zijn er ook nog niet helemaal los van, maar iig meer dan in Iran en dergelijke landen. Ik kan tenminste op een partij stemmen die niet christelijk is.