ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jmc

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:12

Ik hoorde vandaag op het nieuws dat er een belangrijke tip was binnengekomen per brief. Het meisje zou begraven zijn op de plek waar zij voor het laatst gezien is.

Brrr kippenvel.

Stiekem hoop ik dat dit niet waar is, maar ik vrees het ergste.

De brief was geschreven in hetzelfde handschrift als de tipgever van 2 andere Engelse vermoorde kinderen. Heel eng....

Lusitana jij nog nieuws vanuit Portugal?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:33

dat is een akelige up-date, ik hoop niet dat het waar is maar vrees het ergste..
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 13-06-07 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:34

jeetje ik hoop toch zo dat dat niet waar is
bahbah

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:54

De politie neemt de tip in de brief heel serieus aangezien het dus hetzelfde handschrift is als dezelfde tipgever van 2 andere vermoorde kindjes. Ook al zo iets akeligs?!!?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:54

Ik hoorde het vanochtend op 't nieuws. Scheve mond

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:02

Hier vreemd genoeg (nog) niks daarover. Ze houden zich voorlopig vast aan een Spaanse journalist die zegt meer te weten.

Het is wel logish om haar te vermoorden, even droog gezegd, omdat ze zo moeilijk verhandelbaar is nu ze zo in het nieuws blijft. Dat hebben de McCanns in elk geval wel bereikt. Dat ze niet zoveel met haar kunnen in de zin van handel.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:27

Gelijk heb je. Misschien is haar ontvoerder wel zo ''geschrokken'' van alle aandacht erom heen dat de enige optie in zijn ogen 'moord' was? In ieder geval om van dat kindje af te komen...

Hoe lang is ze nou al vermist?
Laatst bijgewerkt door Jmc op 13-06-07 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:29

Ik geloof niet dat het meisje nog leeft, het duurt nu al zo lang.

Het zou vreselijk zijn als ze vermoord is, maar als dat gebeurd is omdat ze niet meer 'verhandelbaar' was, is het misschien maar beter voor het arme kind....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:33

He getjekkie, dat is geen leuke tip.
Ik heb even gemist dat er 2 kindjes vermoord zijn en dat dat diezelfde tipgever is aan het handschrift te zien. Die tipgever heeft zelf niets te maken met die andere 2 kindjes? Bedoel, die zijn wel al gevonden nav die tip?
Waar ze het laatst gezien zou zijn? GEzien met dr ouders? Of met die man in Marokko wat een vrouw had gezien?
Brr, wachten weer op nieuws.

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:07

Die twee andere kindjes zijn al geruime tijd geleden vermoord.
Die kindjes zijn idd gevonden nav van de tip. Ze hebben het handschrift vergelijken bij de tipgever van dit meisje en deze komt overeen. Het blijft een heel vreemde zaak.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:58

Wat ik vreemd vind is dat er hier niks van op het nieuws is, daar de Portugese politie toch ook de zaak behandeld.
Heeft iemand een bron van dat nieuws?

Ze wordt nu ruim een maand vermist.

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:59

Lusitana schreef:
Wat ik vreemd vind is dat er hier niks van op het nieuws is, daar de Portugese politie toch ook de zaak behandeld.
Heeft iemand een bron van dat nieuws?

Ze wordt nu ruim een maand vermist.

Zie www.nu.nl Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:01

kuzzie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:01

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:02

Tja, ik vraag me ook af of het meisje nog leeft,
erg hoor, in zo'n onwetendheid te verkeren.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:06

Ik zou het erg jammer vinden als ze dood is. Zelfs al heeft ze vast vreselijke dingen meegemaakt, dan nog moet ze zelf de keuze hebben of haar leven nog de moeite is. Ik begrijp echt niet hoe mensen dit kunnen doen eigenlijk...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:07

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:10

poes schreef:
Ik zou het erg jammer vinden als ze dood is. Zelfs al heeft ze vast vreselijke dingen meegemaakt, dan nog moet ze zelf de keuze hebben of haar leven nog de moeite is. Ik begrijp echt niet hoe mensen dit kunnen doen eigenlijk...

Zulke zaken zijn ook onbegrijpelijk. En geeft aan hoe ongelooflijk wreed mensen kunnen zijn. Verdrietig
Die arme ouders gaan door een hel.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:19

Bedankt voor de links.
De brief is dus aan de Telegraaf bezorgd en nog niet overgedragen. Dat verklaart waarom het hier nog geen nieuws is.

Het is bijna onmogelijk dat ze daar begraven is, of ze moet begraven zijn nadat ze het gebied hebben uitgekamd met honden. (Het is ook overvlogen met straaljagers die warmte detecteren in de bodem en ook een dood lichaam geeft door decompositie warmte af).

Apart dat het anoniem gebeurd, daar deze persoon veel geld op kan strijken als de tip klopt. We kunnen daarom eigenlijk wellicht aannemen dat het een crimineel is? Een paranormaal begaafte zal er gewoonlijk geen moeite mee hebben naar voren te treden met naam en toenaam.

Verder denk ik dat het meer een opluchting is als ze dood gevonden werd dan als ze helemaal niet gevonden werd. Tenslotte kun je met een begravenis "gewoon" rouwen, wat bij vermissing onmogelijk is. En dat rouwproces is heel belangrijk om dingen te verwerken.

Als ze inderdaad in de buurt in begraven, dan maakt het alles nog vreemder. Je steelt toch geen kind om het vervolgens te vermoorden en in de buurt te begraven?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:28

Citaat:
Verder denk ik dat het meer een opluchting is als ze dood gevonden werd dan als ze helemaal niet gevonden werd. Tenslotte kun je met een begravenis "gewoon" rouwen, wat bij vermissing onmogelijk is. En dat rouwproces is heel belangrijk om dingen te verwerken.
Op zich ben ik het hier mee eens, al denk ik dat het nog te kort dag is voor de ouders om het ook zo te zien. Zij hebben nog hoop dat Maddy levend terug wordt gevonden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:49

Maar raar dat het vorige meisje ook in de buurt van 2 km gevonden is na die brief. Hopelijk word ze toch levend gevonden.
Hier is het nog hot nieuws, alle plaatjes van vermiste kinderen in het tankstation zijn hier vervangen door die van maddie.
Vond ik eigelijk wel vreemd maar goed, wie weet zijn die vijf gevonden Lachen hopelijk!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:51

De meeste misdaden kun je op de plaats van de misdaad oplossen, het zou me dus niks verbazen als ze toch in de buurt van die kamping zou liggen.

Enne, als die briefschrijver al eens een goede tip kon geven, is het wrs iemand die te veel weet Lachen

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:54

Wat erg nieuws allemaal. Ik denk inderdaad dat het beter is voor de ouders om te weten dat ze gestorven is, dan helemaal niks te weten Verdrietig

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:06

Citaat:
Nieuwe zoektocht naar Madeleine na tip Telegraaf
Uitgegeven: 13 juni 2007 17:47

AMSTERDAM/LISSABON - De Portugese politie is woensdag een nieuwe speurtocht begonnen naar het verdwenen Britse meisje Madeleine. De politie reageerde op een tip uit Nederland die bij de Telegraaf was binnengekomen.

Dat meldden Britse media woensdagmiddag.

Portugese agenten speuren de plek af die in de anonieme brief wordt aangegeven, bijna vijftien kilometer van het vakantieverblijf waar het meisje verdween.

www.nu.nl

Inmiddels is de tip overgekomen zo te lezen...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:50

Hoe mensen alleen al in staat zijn om kinderen van hun ouders weg te halen, is onbegrijpelijk voor mij. An en Eefje, Julie en Melissa, Sabine en Laetitia, Annick, Stacy en Nathalie, Maddy... En dat zijn alleen al de "bekendere" kinderen en dan ben ik er nog vast vergeten.

Daarnaast wordt ik gewoon woest als ik dan opnieuw op tv hoor dat mensen als Michelle Martin en Dutroux gewoon vervroegd vrij kunnen komen. Als het zover ooit zou komen dat Dutroux vrij op straat kan rondlopen, is het gewoon officieel bevestigd dat België een (sorry voor het woord) apenland is. En dan nog zo'n minister van justitie als die Laurette Onkelinx... Nog nooit zoveel criminelen ontsnapt sinds zij minister is.

Ik hoop van harte dat Maddy levend en wel teruggevonden wordt, al acht ik die kans heel klein, hoe erg het ook is. En moest het zo zijn dat ze van haar jonge leven ontnomen is, hoop ik dat ze niet heeft moeten afzien, zoals Annick dat waarschijnlijk wel heeft moeten doen.