zijn er al resultaten bekend van gevangen dazen in een LOER? ben er wel benieuwd naar. ik post even iets erover, zodat ik het topic terug kan vinden; ben 'm steeds kwijt.
Ik ben erg benieuwd hoe het eind van de week zal gaan. Hier zitten we gelukkig niet met dazen maar ik kan me de ellende nog goed herinneren toen ik in brabant werkte.
Als het goed is zullen we er nu nog niet veel vangen Nog erg vroeg in het jaar. Vangen we er nu wel al veel...berg je dan maar voor het echte dazenseizoen....
Neeeee, REGEN vanavond, we hebben kunstmest gestrooid................... onze Loer zit vol met dragers en ander ongedierte, ook nog geen dazen gezien hier maar als het door gaat volgende week komen ze echt wel!
volgens mij wachten we nu allemaal met smart op de dazen??????? om te zien of het werkt, van mij mogen ze nog wel even wegblijven hoor , maar ik ben wel nieuwsgierig, ik zal mijne deze week even afmaken en neerzetten
Dan ben ik heel erg benieuwd hoe je het doet en met welk materiaal. Als je dat kwijt wil aan mij zou je mij dan willen pb-en? (om hier niet een doe het zelf topic van te maken, dat is de opzet niet geweest)
dazen.. ben net gaan kijken.. dacht ook dat ze zich aanstelden (doen ze ook wel, want het zijn er nog niet veel) Maar zag ook echt een daas voordat ze het op een rennen zette
Het is hier nu ook stik benauwd, maar de zon komt er maar halfjes door Dus niet echt om de bal om te warmen