Verdonk kan het maar niet laten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Re: Verdonk kan het maar niet laten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:32

runningkawa schreef:
Ik vind bos net de intelligentie van een dom blondje hebben
Maar sommige bazen vinden zo'n troelatje toch wel leuk op de werkvloer.
Zo'n vergelijk vind ik het wel bij hem

Bos is twee maal cum laude afgestuurd (tegelijkertijd!).
http://www.parlement.com/9291000/biof/02212

En jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:46

Het is bekend dat mensen die erg slim zijn soms nuchtere dingen niet meer zien, maar te moeilijk denken ipv praktisch, dus dat is dan duidelijk Lachen

En hij heeft bij zijn studie dan echt niet geleerd hoe hij dingen goed kan brengen, misschien moet hij daar dan nog eens een cursus in gaan volgen.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:19

'k dacht al...vaak zijn de slimste mensen de grootste gekken...

Enne Sarabande, ik denk dat je het verschil tussen de muziekgroep Delerium en de geestestoestand Delirium wel kent? Of wilde je je post nog nuanceren? Clown

Verder zag ik op nu.nl het berichtje staan dat nederland nog steeds de bewaking van hirsi ali zou betalen; http://www.nu.nl/news/986298/11/rss/Ned ... n_VS.html.

Zelf heb ik alleen iets tegen profiteurs en lui die zich niet aanpassen. Ik kan oprecht zeggen dat mijn overburen (ik heb geen idee waar ze vandaan komen, ik denk ergens uit afrika) de meest nederlandse mensen zijn uit de hele straat. Met pasen gaan er eieren de tuin in, sinterklaas komt er aan huis, ze kwelen het wilhelmus mee en hun grastuintje is keurig gemaaid, geharkt en met een mooi hekje eromheen. Serieus veel nederlandser dan die ollanders hier (ikzelf incl).

Hoe staan jullie trouwens tegenover Wilders? Ik hoorde al noemen dat hij een akelige kop heeft, maar verder blijft het nog een beetje stil om hem heen. http://www.nu.nl/news/987579/11/PVV_kom ... ieden.html Enger dan Rita hoor!

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:24

Wat de schiphol brand betreft, was dat niet iemand in de cel die dat veroorzaakt had?
Hoezo Rita Verdonk haar schuld.
Hirsi Ali had geen goede papieren, dat lag ook aan Rita Verdonk?

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:45

jaantsje schreef:
Wat de schiphol brand betreft, was dat niet iemand in de cel die dat veroorzaakt had?

Bij schiphol is er zelfs aangifte tegen mevrouw verdonk gedaan omdat ze niet voor nazorg heeft gezorgd voor de slachtovers die onder haar verantwoordelijk vielen. De VVD was overigens ook op de hoogte van de onveiligheid van het complex en dat rapport is ook aan minister Verdonk gepresenteerd. Die vervolgens toch nog illigale buitenlanders er liet opsluiten.

En als we dan toch over de gevangenissen bezig zijn. Hoe zit het dan met het opsluiten van kinderen onder de twaalf jaar in een gevangenis? Onschuldige kinderen wel te verstaan! En dat nog achterwege gelaten. Kinderen horen gewoon niet in een gevangenis.

En die fouten die mevrouw Verdonk heeft gemaakt met betrekking op de teruggestuurde vluchtelingen en illegalen die bij aankomst gevangen, verhoord, gemarteld en gedood zijn Congo, Syrie en Nigeria. Daarvan heeft ze informatie over asielzoekers aan de Congolese autoriteiten verstrekt

Oh ja en hoe zat het ook alweer met... Iran is veilig voor homo's?? Stuur ze maar terug??

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:54

Whiz schreef:
jaantsje schreef:

Bij schiphol is er zelfs aangifte tegen mevrouw verdonk gedaan omdat ze niet voor nazorg heeft gezorgd voor de slachtovers die onder haar verantwoordelijk vielen. De VVD was overigens ook op de hoogte van de onveiligheid van het complex en dat rapport is ook aan minister Verdonk gepresenteerd. Die vervolgens toch nog illigale buitenlanders er liet opsluiten.

En als we dan toch over de gevangenissen bezig zijn. Hoe zit het dan met het opsluiten van kinderen onder de twaalf jaar in een gevangenis? Onschuldige kinderen wel te verstaan! En dat nog achterwege gelaten. Kinderen horen gewoon niet in een gevangenis.

En die fouten die mevrouw Verdonk heeft gemaakt met betrekking op de teruggestuurde vluchtelingen en illegalen die bij aankomst gevangen, verhoord, gemarteld en gedood zijn Congo, Syrie en Nigeria. Daarvan heeft ze informatie over asielzoekers aan de Congolese autoriteiten verstrekt

Oh ja en hoe zat het ook alweer met... Iran is veilig voor homo's?? Stuur ze maar terug??

Hehe eindelijk is iemand die het goed ziet.. Super Whiz.. ( ik steek meestal in zulke topics geen aandacht meer omdat er vaak krom door de bocht gereageerd wordt.. )

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 16:04

delerium schreef:
Enne Sarabande, ik denk dat je het verschil tussen de muziekgroep Delerium en de geestestoestand Delirium wel kent? Of wilde je je post nog nuanceren? Clown

Hoe staan jullie trouwens tegenover Wilders? Ik hoorde al noemen dat hij een akelige kop heeft, maar verder blijft het nog een beetje stil om hem heen. http://www.nu.nl/news/987579/11/PVV_kom ... ieden.html Enger dan Rita hoor!

Gezien je tekst in die post dacht ik dat je in andere sferen vertoefde Haha! .

Dit topic gaat niet over Wilders, maar over Rita. Die zijn we gelukkig kwijt, ze kan niets meer uitzetten.

Over de onzin die Wilders aan het uithalen is (2 zeer aangepaste allochtonen aanvallen) kan je altijd een eigen topic openen.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:56

Oorzaak
Op 26 oktober ging om 23:55 uur het brandalarm af in cel 11 van de K-vleugel. Op dat moment zat er één persoon in deze cel.

De marechaussee arresteerde op 7 november in het Brandwondencentrum Beverwijk een 25-jarige man uit Libië, die er van wordt verdacht de brand te hebben aangestoken. De man zou de volgende dag het land worden uitgezet. Zijn advocaat verklaarde dat hij de brand "niet opzettelijk" had aangestoken.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 22:46

Kan je dat met droge ogen zeggen, iemand die zo wanhopig is dat hij het laatste redmiddel probeert waarvan hij denkt dat hem van een gewisse dood zou kunnen redden.
Dat zijn de mensen die door Rita opgesloten werden, zonder dat ze ooit een misdaad begaan hadden.
En zo opgesloten dat ze levend verbrand zijn of in het beste geval in het brandwonden centrum terecht kwamen.

Zoals Lubbers al een paar maanden geleden op de tv zei, het wordt tijd dat dit land ontverdonkt.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:51

Whiz schreef:
jaantsje schreef:

Whiz, precies!!!! Jij beschrijft wat ik dacht! Deze informatie vergeten al die zogenaamde Rita Verdonkfans maar even. En je ziet het, ze weten het geen eens, zie o.a. de post waar jij op reageert. En dat vind ik nou erg. Wel keihard je mening schreeuwen, maar niet dit soort zeer belangrijke details weten. Brrrrrr, dat vind ik nou eng....... Van die 'napraters'....... Verdrietig

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:54

Ik vind de reactie van dhr. Aboutaleb op die zogenaamde motie van afkeuring (of wantrouwen, wat was het?) van Wilders trouwens geweldig!! Die man is tenminste respectvol en intelligent. Daar kan zo'n schreeuwerd als Wilders nog een hele hoop van leren. Haha! Haha! Haha!
Beetje off topic, maar men vroeg naar Wilders. Nou, mijn mening over die man lijkt me duidelijk. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:58

Wilders en verdonk vind ik ook geen vergelijk met elkaar

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 09:54

sarabande schreef:
Kan je dat met droge ogen zeggen, iemand die zo wanhopig is dat hij het laatste redmiddel probeert waarvan hij denkt dat hem van een gewisse dood zou kunnen redden.
Dat zijn de mensen die door Rita opgesloten werden, zonder dat ze ooit een misdaad begaan hadden.
En zo opgesloten dat ze levend verbrand zijn of in het beste geval in het brandwonden centrum terecht kwamen.

Zoals Lubbers al een paar maanden geleden op de tv zei, het wordt tijd dat dit land ontverdonkt.

Ik ben er niet bij geweest Sarabande maar het is zo ontzettend makkelijk om met een vinger naar iemand te gaan wijzen.
Jij speelt het op de persoon Rita Verdonk, we zullen zien hoe het verder zal gaan.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 11:05

jaantsje schreef:
Ik ben er niet bij geweest Sarabande maar het is zo ontzettend makkelijk om met een vinger naar iemand te gaan wijzen.
Jij speelt het op de persoon Rita Verdonk, we zullen zien hoe het verder zal gaan.

Nou jij volgt echt weinig het nieuws, kranten etc. De persoon Rita Verdonk heeft zichzelf tot zeer publiek figuur gemaakt. Ze wil de verantwoording voor haar fouten niet dragen en heeft keer op keer een (kostbare) rel in de regering veroorzaakt, en heel veel onrust in de samenleving, tot wereldwijde verbazing (en afkeur) aan toe.

Dat kan je moeilijk op de persoon spelen noemen

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:07

Het ligt er maar aan hoe en wat je leest.
Ze noemen dat ook wel selectief lezen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 13:13

jaantsje schreef:

Precies, geweldig dat je dat van jezelf ziet. Zelfkennis is een groot goed Ach gut

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:14

sarabande schreef:
jaantsje schreef:

Precies, geweldig dat je dat van jezelf ziet. Zelfkennis is een groot goed Ach gut

Zei de meesteres.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:29

Moderatoropmerking:
Het is niet nodig op de persoon te gaan spelen.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:20

runningkawa schreef:

Ik ook niet helemaal, maar er zijn mensen die zich nu op Wilders richten, omdat Verdonk weggestuurd is.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:26

jaantsje schreef:

Je ziet wat er uiteindelijk met haar gebeurd is. Dus al die mensen die haar weggestemd hebben, hadden (volgens jou) ongelijk, maar zij was de enige die het juist deed en zag?? Kom op, zeg..... Kijk eerst eens goed naar de realiteit en verdiep je wat meer in de zaken, zou ik zo zeggen. Wie leest hier nou selectief?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 14:27

Nadya schreef:
runningkawa schreef:

Ik ook niet helemaal, maar er zijn mensen die zich nu op Wilders richten, omdat Verdonk weggestuurd is.

Verdonk is deze keer niet weggestuurd Knipoog , de kamer heeft daartoe diverse pogingen gedaan maar ze bleef gewoon zitten.

De kabinetsperiode is gewoon ten einde en haar partij regeert niet mee, dus einde oefening Haha! .

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:30

sarabande schreef:
De kabinetsperiode is gewoon ten einde en haar partij regeert niet mee, dus einde oefening Haha! .

Ik zie het wel als 'weggestuurd' Haha! , sinds wat ik heb gezien die laatste nacht dat het hele kabinet het zwaar oneens met haar eigenwijze gedrag was. Dat was trouwens leuke TV. Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 14:39

Nadya schreef:
Ik zie het wel als 'weggestuurd' Haha! , sinds wat ik heb gezien die laatste nacht dat het hele kabinet het zwaar oneens met haar eigenwijze gedrag was. Dat was trouwens leuke TV. Knipoog

Het heeft er wel toe geleid dat Balk zich met hart en ziel in deze nieuwe coalitie gestort heeft, alles beter dan nog een keer Rita en hij dacht met het LPF al heel wat meegemaakt te hebben.

De VVD zou er goed aandoen om het item moslims eens uit hun vocabulaire te schrappen en zich te richten op degenen voor wie ze er zijn, de zakenwereld. Na Ayaan, Rita en Wilders denk ik dat een groot deel van hun achterban het wel gehad heeft, Rutten die zich weer druk maakt over Burka's waar gaat het over.

Als iemand binnen 4 jaar een partij voor het bedrijfsleven op gaat richten zal dat de VVD minimaliseren. Verstandige rechtse mensen zijn dat gepolariseer meer dan zat, die willen zich met de toekomst en de economie bezig houden.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:55

Verstandige mensen zijn zij die hun ogen niet sluiten voor de werkelijkheid.
Zij kijken naar datgene wat er om hun heen gebeurd en proberen hun inzet te tonen.
Problemen zullen er altijd blijven, zoveel mensen zoveel wensen.
Het is alleen jammer dat de mensen die dan boven het maaiveld uikomen direct neergesabeld worden.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:20

jaantsje schreef:
Verstandige mensen zijn zij die hun ogen niet sluiten voor de werkelijkheid.
Zij kijken naar datgene wat er om hun heen gebeurd en proberen hun inzet te tonen.
Problemen zullen er altijd blijven, zoveel mensen zoveel wensen.
Het is alleen jammer dat de mensen die dan boven het maaiveld uikomen direct neergesabeld worden.

Dat is niet jammer dat is rechtvaardig. Zoveel mensen kijken mee met je als je boven dat maisveld staat. Dus vallen je fouten ook 10 x meer op. Dat is niet neersabellen das louter en alleen constateren dat de gene die daar staat niet jou gedachtengoed representeerd.... En dus niet overeenkomt met de wensen van bepaalde mensen. Dat is nou eenmaal zo in een democratie. De meerderheid wint.