Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flyinglady schreef:Slaap lekker allemaal.
Ik ga ook zo slapen.
Ga eerst met mijn man nog even galgje spelen.![]()
Welterusten.
katiavl schreef:Het gaat om het principe:
Iemand pesten maakt je niet mooier.
Iemand ophangen of doden maakt de pijn niet zachter.
katiavl schreef:Straffen verdiend hij zeker, vind alleen dit niet de juiste manier.
Karl66 schreef:Een vriendelijk verzoek om ontopic te blijven, als jullie opfftopic willen gaan en flauwe grapjes willen maken dan kunnen jullie in de huiskamer terecht.
SuperPepeijn schreef:Nu weet ik weer waarom ik niet meer discussieer in dit soort topics op bokt, wat een kleuterschool is het hier geworden zeg.
ShirleyA schreef:Karl66 schreef:Een vriendelijk verzoek om ontopic te blijven, als jullie opfftopic willen gaan en flauwe grapjes willen maken dan kunnen jullie in de huiskamer terecht.
volgens mij zijn we gewoon on toppic gebleven. Beetje mostert na de maaltijd ook dit weer. Sorry hoor maar ik wordt vaak erg moe van jullie zg ingrijpen waar nodig...... het is nl niet nodig hier! We hebben niets gedaan om jou in te laten grijpen! Laat mensen toch gewoon eens zeg.
yousra schreef:Jawel, dit is een serieus onderwerp en sommige mensen vonden het nogal lollig en dachten dat ze grappig waren.
russel schreef:Beetje humor haalt de druk van de ketel, vond het wel grappig gevonden de dubbelzinnigheden.
Quellian schreef:katiavl schreef:Het gaat om het principe:
Iemand pesten maakt je niet mooier.
Iemand ophangen of doden maakt de pijn niet zachter.
Nee, maar dan hadden ze hem levenslang moeten pesten? Straffen moet, maar wat is dan de juiste manier?katiavl schreef:Straffen verdiend hij zeker, vind alleen dit niet de juiste manier.
Nou ja, zelfde vraag als hierboven dus
Je kunt hem wel in een cel zetten levenslang, maar ik vraag me af of het dan voor aanhangers niet heel interessant zou worden om hem hoe dan ook weer vrij te krijgen.
Ik ben wel voor de doodstraf, zeker in zulke gevallen, als is AANGETOOND dat iemand andermans leven heeft genomen, in dit geval veel meer dan 1 leven heeft genomen.
Zoals ik een aantal pagina's terug ook al zei: ik vind dit een zéér milde dood! En ik zou ervoor tekenen, dat meen ik oprecht!
Rissjuh17 schreef:Zo ik zie net ff wat op tv..Zetten een paar van die militairen Krijg de Klere Taliban op een soort raketbom
Dát is pas grof
Bloempje1
katiavl schreef:Maar wat maakt diegene dan beter dan een moordenaar als hij beslist een leven te ontnemen.
En wat is hiermee veranderd. Wraakgevoel is weg, maar het verdriet?
Is de situatie daar nu oprecht beter.
katiavl schreef:En wat is hiermee veranderd. Wraakgevoel is weg, maar het verdriet?
Anique_Vaandrig schreef:katiavl schreef:En wat is hiermee veranderd. Wraakgevoel is weg, maar het verdriet?
Misschien dat nabestaanden van de slachtoffers kunnen beginnen met het verwerken van het verdriet, nu dat wraakgevoel weg is?
_Nicky schreef:Ik heb dat filmpje op Google gezien dat hij wordt gehangen, ik moet zeggen dat ik het er helemaal niet erg uit vind zien eigenlijk.
Gelukkig is die man er niet meer.