Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
uffie schreef:Tjonge jonge, ze mogen nu ook wel eens alle duidelijkheid geven, lijkt me voor de meisjes in die regio (en overal) wel zo prettig.
manie schreef:Lijkt me niet zo belangrijk zolang de verdachte ook de dader is en uiteindelijk maar opgesloten wordt.....
Jolliegirl schreef:hij schijnt ook te maken gehad te hebben met de prostitutie van suzanne haar moeder?
or something
Yvonniej schreef:Jolliegirl schreef:hij schijnt ook te maken gehad te hebben met de prostitutie van suzanne haar moeder?
or something
Bron?
Yvonniej schreef:zowel jolliegirl als ninja2 als bigmama
waar zijn de bronnen?
BIGmama schreef:hij was de EX van suzanne dr moeder.
als goed is heeft hij suzanne vermoord om vraak te nemen op haar moeder
Yvonniej schreef:BIGmama schreef:hij was de EX van suzanne dr moeder.
als goed is heeft hij suzanne vermoord om vraak te nemen op haar moeder
Ik heb niks gehoord op de radio over ex van moeder en wraak op moeder.. *maar het kan zijn dat ik iets gemist heb*
Yvonniej schreef:ik woon er in de buurt. maar je hebt het dus niet uit een officiele bron? Want er word zoveel gespeculeerd.
-edit precies zoals Globetje zegt-
manie schreef:Wat een onzin, die duidelijkheid is er voor 99%
De verdachte is zeer waarschijnlijk ook de dader en een sexueel motief wordt zo goed als uitgesloten.
Wat wil je nog meer weten, allerlei niet ter zake doende details zeker....ramptoerist
De enigen die belang bij volledige duidelijkheid (en eventuele details) hebben zijn de nabestaanden van het meisje.
Citaat:Update:
Persconferentie over zaak Suzanne Wisman
ASSEN - Het Openbaar Ministerie Assen, de regiopolitie Drenthe en de gemeente Borger-Odoorn beleggen vanmiddag 16 januari om 14.00 uur een persconferentie in de Rechtbank Assen. Het onderwerp van de persconferentie behelst de vorderingen die zijn gemaakt in het onderzoek naar de dood van Suzanne Wisman.
De persconferentie duurt van 14.00 uur tot en met 15.30. Sprekers zijn persofficier van justitie mr. J. Hoekman, burgemeester van de gemeente Borger-Odoorn mw. T. Slagman-Bootsma en de districtschef Zuid-oost van de regiopolitie Drenthe mw. A. Vellinga.
bron: www.emmen.nu