Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maik79 schreef:LuvdaTossa schreef:Als we elkaar nou eens allemaal respecteren en niet gaan klagen dat anderen het anders doen dan dat wij gewend zijn.
Inderdaad! Bovendien is 'anders' lang niet altijd slechter dan wat wij toevallig gewend zijn.
VValar schreef:Ik vraag me sowieso af waarom er in godsnaam halal vlees in de schappen van de AH ligt. Ik heb getekend.
Miss_Maya schreef:http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/157
Moet je hier tekenen ?
Pff arme beesten .
1. Dat die mensen dat in hun eigenland gaan doen
2. Met hun eigen dieren
3. ZIEKE MENSEN !
shaviera schreef:ze wille toch zo graag nederlanders zijn na dan vreten ze ook maar ons vlees stelletjes zeikerds krijjen wij een dag vrij van school omdat het voor hun suikerfeest is hallo met mijn verjaardag krijg k toch ook geen vrij.
Chiwawa schreef:Miss_Maya schreef:http://www.partijvoordedieren.nl/content/view/157
Moet je hier tekenen ?
Pff arme beesten .
1. Dat die mensen dat in hun eigenland gaan doen
2. Met hun eigen dieren
3. ZIEKE MENSEN !
1 --> dat is nu eens wat ik noem een domme, onvolwassen uitspraak! Doet me denken aan VB in België
2 --> die dieren ginder "verdienen" het, als je dan toch die petitie tekent, evenmin om geslacht te worden! Wie ben jij om het onderscheid te maken? Of ga jijaan je slager gaan vragen om alle vlees / vis / ... aan te kopen in het buitenland?
3 --> Als een geloof het zelfde is als ziekte is...
![]()
Ik kan begrijpen dat er mensen zijn die deze petitie tekenen, en ik vind dat iedereen ook die keuze moet hebben... maar als je tekent om jouw redenen dan zit je heel erg FOUT
loutjuh schreef:Miss_maya: ben jij vegetarisch??
Miss_Maya schreef:
Chiwawa schreef:Ik teken niet...
enerzijds omdat naar mijn mening ELK dier lijdt bij het slachten, je kan beter een petitie opstarten die een geheel nieuwe slachtmethode vraagt, want hersendood zijn, garandeert ZEKER NIET een verminderde pijn...
ten tweede omdat ik vind dat je respect moet hebben voor die mensen hun geloof... Moest men in onze godsdienst meegeven dat je enkel bio-producten mag eten... hoe zou jij je dan voelen als je daar niet over kon beschikken? Ik weet dat dit voorbeeld anders ligt, maar - alhoewel ik zelf niet gelovig ben- vind ik dat het moet kunnen, het gaat hier tenslotte ook niet over massaproductie...
Miss_Maya schreef:loutjuh schreef:Miss_maya: ben jij vegetarisch??
Nee , ik eet wel geen varkens/koeien/paarden vlees
Wel vis en kip voornamelijk want in spagettie zit ook vlees ..
Lieke schreef:Ik teken niet, ik ben nog steeds van mening dat Nederland een multicultureel en tolerant land moet zijn. Voor mij betekend dat ook respect voor gebruiken van andere geloven.