Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sorane schreef:Desiree jij wil alleen maar het goede van de hond zien. In jouw ogen is de mens het kwade en de hond heilig!
WAKE UP!!!!!!! Wordt eens realistisch mens
Ik nooit een hond gehad? Hmm toch eens met de foto's van mijn herder naar een dierenarts om te vragen wat voor beest dat dan was. Aangezien ik hem altijd voor hond aangezien heb.
Hij had trouwens wel alle hondse kenmerken:
- vier poten
- kwispel staat
- mooie snuit
- zacht vachtje
- hij at pedigree
- en ook niet onbelangrijk hij blafte![]()
Aangezien ik nooit een hond heb gehad volgens jou, mag jij me uitleggen wat dat dan voor beest is geweest.
lies schreef:FreiaLover schreef:De mens staat pas boven de hond als diegene dat afdwingt...
Dus als een baby pasgeboren is, staat die echt nog niet hoger in rang dan een volwassen persoon hoor *die dat afdwingt!*
Want soms domineren honden nog over volwassen mensen, die staan dan blijkbaar niet hoger in rang dan de hond. Laat staan een BABY! Die staat vanzelf onderaan in rang hoor bij een hond!
Als mijn baby die bv. net kan kruipen in de buurt van de hond komt en hij trekt zijn lip op, waarschuw ik de hond op mijn beurt. Hij weet dan snel genoeg dat de baby boven hem staat.
Princess_ schreef:Om dr nou een honden hater te noemen vind ik erg ver gaan. Ze kijkt gewoon objectief naar de zaak
lies schreef:Oprtalj schreef:Sjonge zeg, hoe dom kun je zijn?
Nee, die hond weet dan niet dat de baby boven hem staat, maar hij weet dat JIJ boven hem staat en dat JIJ hem bepaald gedrag t.o.v. de baby verbiedt.
Hoe dan ook, hij blijft van haar af en daar ging het om nietwaar?
Bedankt voor de belediging overigens.
Sorane schreef:Ik vind die beschuldiging ronduit schandalig!!
Mijn dieren hebben het altijd goed bij mij gehad. Zo ook mijn hond!!! Hij is 18 jaar geworden en overleden door een ziekte!
Hoe haal je het in je hoofd om mij te beschuldigen van dierenhaat?!
En ik zou het zeer op prijs stellen als je de namen van die anderen hier ook even openbaar maakt. Je bent zo mans om A te zeggen, zeg dan ook B!
Welshcobfan schreef:Omdat iemand haar hond lager in rangorde plaatst dan zichzelf heb je in mijn ogen juist verstand van dieren!
Sorane schreef:Je hond boven een mens plaatsen DAT is pas geen verstand ervan hebben.
Welshcobfan schreef:Sorane: je hoeft jezelf niet vrij te pleiten, je hoeft niets te bewijzen. Het is gewoon de natuur die bepaald heeft dat wij ook een rangorde moeten handhaven, anders gaat het fout!
Citaat:De hond is lager dan de baby, lager dan de mens, en krijgt een rotschop als hij bij de baby in de kamer wil, want dat is verboden terrein
Amen!
flowerxxx schreef:
Een hond die mensen bijt (klein of groot) behoort richting dierenarts. Als slachtoffer zou ik ook meteen een procedure starten.
manie schreef:
Was de mens maar iets minder nadrukkelijk aanwezig in de "natuur"...dan zou het er een stuk beter uitzien.
En waren mensen maar iets verdraagzamer, zoals bijvoorbeeld honden!!