Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphnezz schreef:Misschien een beetje fout dit te plaatsen. Ik vind dat Femke het helemaal goed ziet, en ben het helemaal met haar eens. Misschien makkelijk omdat ze oppositie is.
amondi schreef:Millieuvervuilende oude mercedessen betalen geen wegenbelasting! Bij onze overburen hebben ze 2 van die oude diesel zuipschuiten, maar goed, dat is allemaal off topic.
En dat Ayaan onrust en strijd veroorzaakt? Prima toch, we keken toch al jaren toe hoe vrouwen in islamitsche landen werde 0nderdrukt, horen, zien en zwijgen...
AHA( mooie afkorting, bedankt) houdt de heren en dames op het pluche tenminste een beetje wakker.
En nogmaals ( ik geloof voor de 3e keer) AHA is geen economische asielzoeker!!!!!! Ze is op de vlucht gegaan voor haar eigen familie en een regime dat niets doet tegen gedwongen huwelijken!
amondi schreef:Millieuvervuilende oude mercedessen betalen geen wegenbelasting! Bij onze overburen hebben ze 2 van die oude diesel zuipschuiten, maar goed, dat is allemaal off topic.
En dat Ayaan onrust en strijd veroorzaakt? Prima toch, we keken toch al jaren toe hoe vrouwen in islamitsche landen werde 0nderdrukt, horen, zien en zwijgen...
AHA( mooie afkorting, bedankt) houdt de heren en dames op het pluche tenminste een beetje wakker.
En nogmaals ( ik geloof voor de 3e keer) AHA is geen economische asielzoeker!!!!!! Ze is op de vlucht gegaan voor haar eigen familie en een regime dat niets doet tegen gedwongen huwelijken!
amondi schreef:op nederland 3 een documentaire over het schrikbewind van minister Verdonk.
MissJ schreef:amondi schreef:op nederland 3 een documentaire over het schrikbewind van minister Verdonk.
![]()
Ik vind dat gezeik op Verdonk ook zooooooooo overdreven.
MissJ schreef:Ik heb ook nog nooit eerder problemen met haar beleid gehad.
Nu dus ook niet.
MissJ schreef:Maar hier heerst nu een beetje een sfeertje alsof Nederland weet ik wat voor walgelijk land is, terwijl wij imo heel goed zijn voor vluchtelingen.
Marreke schreef:Het immigratie- en naturalisatiebeleid van heel veel landen is de laatste jaren enorm verscherpt. Ik denk dat Nederland daar geen uitzondering in is en ook niet kleingeestig is hierin. Van té tolerant naar realistisch misschien?
Zelfs de denktank waar AHA gaat werken is nu bezig over strengere immigratieregels. Blijkbaar is het een wereldwijde trend.
Marreke schreef:Zelfs de denktank waar AHA gaat werken is nu bezig over strengere immigratieregels. Blijkbaar is het een wereldwijde trend.
Marreke schreef:Het immigratie- en naturalisatiebeleid van heel veel landen is de laatste jaren enorm verscherpt. Ik denk dat Nederland daar geen uitzondering in is en ook niet kleingeestig is hierin. Van té tolerant naar realistisch misschien?
Zelfs de denktank waar AHA gaat werken is nu bezig over strengere immigratieregels. Blijkbaar is het een wereldwijde trend.
Fitzroy schreef:En de V.S. zijn al niet makkelijk om binnen te komen ....
ruiterinrust schreef:
Nog erger vind ik de krokodillentranen van de leider van de grootste oppositiepartij, als zij een generaal pardon gewild hadden hadden ze dat voor het einde van paars II moeten bewerkstelligen en dat hebben ze niet gedaan, dan moet je nu ook niet goedkoop willen scoren. Dat is erg ongeloofwaardig.
sarabande schreef:Ach schiet op daar wonen 12 miljoen
illigalen zonder wie de hele economie in zou storten, over boter op je hoofd hebben gesproken.
jaantsje schreef:Het is namelijk niet Verdonk die heeft staan liegen.
amondi schreef:Ik las vanochtend ook op teletekst dat minstens 2 mensen onder ede durven te verklaren dat Hirshy Ali het rechtsstreeks aan Verdonk had verteld van haar naam en geboortedatum. Al meer dan een jaar geleden!
Fenke Halsema had dus gewoon gelijk.
http://teletekst.nos.nl/ pagina 103