Homoseksualiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freedom1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:06

hehe, heb dat ooit lang in men msn nickname gezet, ik ben wie ik ben. idd ze moeten het maar aanvaarden, veranderen kunnen ze toch niet

stefoo

Re: Homoseksualiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:07

doniaxxsiske schreef:
Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.

merk je dat kinderen van homo ouders anders zijn? ik vraag me dat wel af.. Ja niet dat ik kinderen wil ofzo.. naja je weet nooit he je gedachte kan zo om zijn.. vooral als je van die lieve afrikaanse kindjes ziet..

bonanzaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 00:37

osfrie schreef:
*D dubbel op vind ik het niet, mijn ouders stonden ook echt niet te juichen toen ik ze het vertelde. En begrijpelijk vind ik zelf. Ouders hebben toch een andere toekomst in gedachten voor hun kinderen. (normaal) gesproken ga je trouwen ,gezinnetje dat is waar veel ouders op hopen. En in een klap is dat voor hun van de baan. Kijk als je er voor uitkomt ben je daar zelf aan lang mee bezig, en heb je het geaccepteerd. Voor hun komt het dan pas. Maar je blijft toch hun kind hoe je het ook wend of keert. Gelukkig hebben mijn ouders het super opgevangen, daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ik wil tegen iedereen zeggen twijfel niet en vertel het thuis, het is even moeilijk, maar uiteindelijk komt alles weer goed.. Onthoud 1 ding je kan het ze beter zelf vertellen dan dat ze het ergens op straat te horen krijg,,, Voor mij was het een op luchtig ik kon eindelijk echt me zelf zijn.

Ik ben het helemaal met je eens, ik denk er het zelfde over !!! Heb t idd ook zelf verteld en je voelt je er stukken beter door,zodat je zelf ook gewoon lekker voelt.

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 07:48

stefoo schreef:
doniaxxsiske schreef:
Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.

merk je dat kinderen van homo ouders anders zijn? ik vraag me dat wel af.. Ja niet dat ik kinderen wil ofzo.. naja je weet nooit he je gedachte kan zo om zijn.. vooral als je van die lieve afrikaanse kindjes ziet..

Nee, Dat maakt helemaal niets uit. Tuurlijk kun je er "rotte" appels tussen hebben zitten haha. Maar dat is overal, maar ik heb ze nog niet meegemaakt. Alleen maar hele lieve kinderen, jongeren. Vaak kan ik daar beter mee praten als kinderen van niet homo-ouders ( bi,homo en lesbisch valt hier onder). Maar als het forum af is zal ik dat hier ook plaatsen en dan kunnen jullie kijken. Ook als jullie zelf kinderen hebben, en ze een keer mee willen op jongerenweekend....

stefoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 08:43

doniaxxsiske schreef:

Nee, Dat maakt helemaal niets uit. Tuurlijk kun je er "rotte" appels tussen hebben zitten haha. Maar dat is overal, maar ik heb ze nog niet meegemaakt. Alleen maar hele lieve kinderen, jongeren. Vaak kan ik daar beter mee praten als kinderen van niet homo-ouders ( bi,homo en lesbisch valt hier onder). Maar als het forum af is zal ik dat hier ook plaatsen en dan kunnen jullie kijken. Ook als jullie zelf kinderen hebben, en ze een keer mee willen op jongerenweekend....
[/quote]

Nou ik ben nog maar 17 jaar, en wil eigenlijk geen kinderen hoor.. Maar ik vroeg het me af, Mocht ik toch later kinderen hebben zal ik aan je denken
[/quote]
[/quote]

Freedom1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:56

hehe vind da wel leuk zo'n kamp enzo maar moet er nu echt een onderscheid gemaakt worden door een speciaal kamp te maken? mja miss begrijpen de kinderen elkaar dan beter. ik wil miss wel kinderen later en ben gay olé!

doniaxxsiske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:10

charlotvanre schreef:
hehe vind da wel leuk zo'n kamp enzo maar moet er nu echt een onderscheid gemaakt worden door een speciaal kamp te maken? mja miss begrijpen de kinderen elkaar dan beter. ik wil miss wel kinderen later en ben gay olé!

Nou eigenlijk is het wel goed dat er een kamp voor hun is. Wat zo kunnen ze hun verhaal is een keer helemaal vertellen over hun ouders zonder raar aangekeken te worden of gepest te worden. kun ze zelf een keer vertellen hoe ze het zelf vinden. Kunnen ze vertellen hoe de buitenwereld er tegen aan kijkt ( en daar kunnen nog wel eens erge verhalen tussen zitten) heel veel kinderen zitten ook vaak in de knoop met zichzelf en dat word door praten enz. ook opgelost ( tenminste geprobeert). En zo zijn ze tenminste net zo gewoon als de andere. En niet zo als op school ik ben apart want ik heb een homo-ouder.

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:11

stefoo schreef:
doniaxxsiske schreef:

Nou ik ben nog maar 17 jaar, en wil eigenlijk geen kinderen hoor.. Maar ik vroeg het me af, Mocht ik toch later kinderen hebben zal ik aan je denken
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Haha oke, dan hoor ik het wel tegen die tijd

primeurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 12:44

Ik ben al sinds mijn 15 e. uit de kast, en ik heb eigelijk nooit geen problemen ondervonden ben inmiddels 24 jr.
Je moet gewoon lekker je eigen ding doen, je leven lijden zoals jij het wilt.

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:20

ik ben sinds mijn 14e uit de kast, en ben nu 17 en erg gelukkig

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:24

wie zou wel als je homo bent een kind willen adopteren?

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:32

Ik weet het niet. Voor het kind zelf uiteraard zou het hardstikke mooi zijn, maar dan moet ik zo'n kind wel alles kunnen bieden wat het nodig heeft. Eerst wil ik van m'n jeugd kunnen genieten, alles op een rijtje hebben, dan zien we wel weer.

Maar zoals het er nu naar uti ziet, hoef ik geen kids

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:50

Ik wil denk ik ook geen kinderen hoor,

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 07:43

Ik wil zeker weten geen kinderen.. heb het al druk genoeg met werk, paard, hond... De buren hebben van die lievertjes...daar kunnen we nu (als ze fijn aan het buitenspelen zijn) ook van genieten!

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:43

Genieten of ergeren? Mijn buurkindjes zijn vervelend, maar wel zo geworden door hun ouders.
*Ik ben gewoon hetero, maar klets gezellig mee *

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:37

Gezellie Joycie! Nee, die kids van de buren zijn om te wurgen Maar als je dus hoort (ziet) hoe de ouders er mee omgaan, is direct alles duidelijk. Toch jammer dat dus eigenlijk iedereen zomaar aan kinderen kan gaan beginnen.

Freedom1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:39

ik ben gay en als ik kindjes wis kies ik liever voor 1tje te adopteren dan 1 zelf te krijgen!!! liefst een chinees kindje!! zou da zalig vinden

Freedom1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:39

oei in plaats van wis bedoelde ik wil!

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:47

waarom zalig? kunnen die dan nu al zo lekker koken?

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:54

hihi
bij ons staat zalig voor heel heel leuk!! mja da zou nog wat zijn moesten ze echt chinees kunnen koken hihi

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:10

owh... bij mij staat zalig voor lekker

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:39

Als ik een kind wil, Zou ik ook adopteren alleen dan wel 2 kinderen, twee die elkaar kennen, broertje en zusje, of vriendje en vriendinnetje ofzo, dat ze elkaar ook nog hebben in een vreemd land, En 2 vind ik leuker voor elkaar dan 1

GeJe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:48

Nou doe je net alsof je een paar jack russels wil aanschaffen.. da's ook leuker met 2 tegelijk. Ik ben juist blij dat ik er voor kan kiezen geen kids te willen. Lekker rustig (behalve dan die schreeuwerds van de buren...)

stefoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:52

GeJe schreef:
Nou doe je net alsof je een paar jack russels wil aanschaffen.. da's ook leuker met 2 tegelijk. Ik ben juist blij dat ik er voor kan kiezen geen kids te willen. Lekker rustig (behalve dan die schreeuwerds van de buren...)

en jij doet net alsof alle kinderen druk zijn, Als jij ineens in een vreemd land moest wonen zo je het ook erg fijn vinden als kind dat je nog iemand hebt die je eigen taal spreekt, Het slaat echt helemaal nergens op dat je het vergelijkt met honden.!!

A0000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:55

Ik denk dat GeJe meer bedoelt dat een kind adopteren niet zo gemakkelijk gaat als een jack russel kopen.. Zeker niet met 2 tegelijk.