Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doniaxxsiske schreef:Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.
osfrie schreef:*D dubbel op vind ik het niet, mijn ouders stonden ook echt niet te juichen toen ik ze het vertelde. En begrijpelijk vind ik zelf. Ouders hebben toch een andere toekomst in gedachten voor hun kinderen. (normaal) gesproken ga je trouwen ,gezinnetje dat is waar veel ouders op hopen. En in een klap is dat voor hun van de baan. Kijk als je er voor uitkomt ben je daar zelf aan lang mee bezig, en heb je het geaccepteerd. Voor hun komt het dan pas. Maar je blijft toch hun kind hoe je het ook wend of keert. Gelukkig hebben mijn ouders het super opgevangen, daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ik wil tegen iedereen zeggen twijfel niet en vertel het thuis, het is even moeilijk, maar uiteindelijk komt alles weer goed.. Onthoud 1 ding je kan het ze beter zelf vertellen dan dat ze het ergens op straat te horen krijg,,, Voor mij was het een op luchtig ik kon eindelijk echt me zelf zijn.
stefoo schreef:doniaxxsiske schreef:Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.
merk je dat kinderen van homo ouders anders zijn? ik vraag me dat wel af.. Ja niet dat ik kinderen wil ofzo.. naja je weet nooit he je gedachte kan zo om zijn.. vooral als je van die lieve afrikaanse kindjes ziet..
doniaxxsiske schreef:Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.
charlotvanre schreef:hehe vind da wel leuk zo'n kamp enzo maar moet er nu echt een onderscheid gemaakt worden door een speciaal kamp te maken? mja miss begrijpen de kinderen elkaar dan beter. ik wil miss wel kinderen later en ben gay olé!
stefoo schreef:doniaxxsiske schreef:Ik heb er helemaal niets op tegen. Heb zelf een moeder die lesbisch is en die heeft al 12 jaar een vriendin sinds 2 jaar getrouwd. En ik begeleid sinds kort een kamp voor jongeren van 12 t/m 21 met een homo-ouder 2x per jaar. Hier ben ik zelf 6 jaar deelnemer van geweest.
Nee, Dat maakt helemaal niets uit. Tuurlijk kun je er "rotte" appels tussen hebben zitten haha. Maar dat is overal, maar ik heb ze nog niet meegemaakt. Alleen maar hele lieve kinderen, jongeren. Vaak kan ik daar beter mee praten als kinderen van niet homo-ouders ( bi,homo en lesbisch valt hier onder). Maar als het forum af is zal ik dat hier ook plaatsen en dan kunnen jullie kijken. Ook als jullie zelf kinderen hebben, en ze een keer mee willen op jongerenweekend....
GeJe schreef:Nou doe je net alsof je een paar jack russels wil aanschaffen.. da's ook leuker met 2 tegelijk. Ik ben juist blij dat ik er voor kan kiezen geen kids te willen. Lekker rustig (behalve dan die schreeuwerds van de buren...)