MarlindeRooz schreef:Heb je gelezen wat ik zei? Ik zei dat rechts schuldig is aan het feit dat hard werken niet meer loont.
2 krantenwijken leveren nog steeds meer op dan 1 hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smurffie schreef:Dat externaliseren van zijn gedrag is wat zorgt dat dit soort gedrag goed gepraat wordt. Als het zijn schuld niet volledig is, dan hoeft het ook niet te veranderen maar alles eromheen zich aan te passen.
MarlindeRooz schreef:purny schreef:Als we dan toch onnodig met een vinger gaan wijzen naar bepaalde dingen laten we dan vooral de fabrikant van de fatbikes niet vergeten. Zij zijn er immers schuldig aan dat deze jongen iemand anders heeft beroofd van een fatbike, de fabrikant van het gaspistool, want hij kon hem immers ombouwen.![]()
Hier is rechts absoluut niet schuldig aan.
Wat een super constructief bericht. Heel sterk inhoudelijk en draagt echt wat hij. (Niet dus).
Heb je gelezen wat ik zei? Ik zei dat rechts schuldig is aan het feit dat hard werken niet meer loont.
Dat jij er wat anders van maakt is jouw probleem.
Polar schreef:Purny: Kun je quoten waar zij schrijft dat rechts de schuld heeft van de keuze van deze jongen?
purny schreef:Polar schreef:Purny: Kun je quoten waar zij schrijft dat rechts de schuld heeft van de keuze van deze jongen?
Ze zegt dat rechts schuldig is aan het feit dat hard werken niet meer loont.
En ik ga er verder niet meer op in. Ik heb mijn mening gegeven mbt het feit dat rechts en armoede voor mijn gevoel een grote rol speelt.
Maar als het zo zou zijn dan geeft het iemand geen vrijbrief om een fatbike te stelen.
Ik probeer op mijn niveau deze discussie te volgen.
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Nee dat wil ze heel graag lezen al heb ik al tweemaal gezegd dat dit niet zo is.
Fijn dat jij mij beter denkt te kennen dan ik mijzelf.
Ik wens je een fijne dag toe.
Citaat:Je kunt rechts niet de schuld geven van deze tragedie
Citaat:Ik vind het nog al wat dat rechts hiervan de schuld krijgt. Ook al ben ik absoluut geen fan van deze stroming.
Cer schreef:Totaal iets anders maar als ik in deze de politie was had ie denk allang gelegen… ik denk dat hoe ze reageren gewoon in elke situatie anders is, en afhankelijk van de persoon
https://www.instagram.com/reel/DMNrB5xP ... NwbW44YjE0
smurffie schreef:Cer schreef:Totaal iets anders …..
Dit is een totaal andere situatie…..