Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veronica2 schreef:Zo simpel ligt het allemaal niet, je zou eerst eens moeten kijken waarom een paard 'hard' is aangepakt. De kans is echter aanwezig dat je dat nooit hoort en dan blijft er -voor mij- dus een gat in de beeldvorming. Op een keer openbaart zich het wel en dan hoop je maar dat je een cap op hebt en handschoenen aan.
Met een paard dat te lief is behandeld is het makkelijker, die zijn meestal erg op zoek geweest naar hun plek in de verhoudingen en die kun je vrij snel duidelijk maken.
mce schreef:Veronica2 schreef:Zo simpel ligt het allemaal niet, je zou eerst eens moeten kijken waarom een paard 'hard' is aangepakt. De kans is echter aanwezig dat je dat nooit hoort en dan blijft er -voor mij- dus een gat in de beeldvorming. Op een keer openbaart zich het wel en dan hoop je maar dat je een cap op hebt en handschoenen aan.
Met een paard dat te lief is behandeld is het makkelijker, die zijn meestal erg op zoek geweest naar hun plek in de verhoudingen en die kun je vrij snel duidelijk maken.
voor mij is het wel zo simpel, en wat je mee krijgt van de vorige eigenaar is meestal ook niet conform de waardheid.