Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Babootje schreef:Ooit van Jeffrey Epstein gehoord? Prins Albert van Engeland i.r.t Epstein, Trump, Clinton en nog wat andere grote jongens waarover een boekje opengaat...
Ja maar dat het in een boek staat, maakt het nog niet waargebeurd he..
Voor een aantal van deze mensen is geen bewijs dat zij er daadwerkelijk iets mee van doen hadden, volgens mij moet dat allemaal nog bewezen/uitgezocht worden?
Maar, dat er zoiets was, ja.. dat is wel duidelijk bewezen volgens mij
Telpeva schreef:Waren er zo veel mensen die anderen gingen verklikken? ik ken helemaal niemand die zoiets heeft gedaan, maar dat ik niemand ken hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen.
Online erover zeiken ja, maar verklikken nee
VuurVleugels schreef:Telpeva schreef:Waren er zo veel mensen die anderen gingen verklikken? ik ken helemaal niemand die zoiets heeft gedaan, maar dat ik niemand ken hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen.
Online erover zeiken ja, maar verklikken nee
Nou dat. Het wordt vaak als argument aangedragen hoe snitcherig de samenleving er wel niet van werd, maar ik ken oprecht helemaal niemand die anderen verlinkte. Mensen (incl. ikzelf) trokken echt wel hun wenkbrauwen op als iemand een feest hield, maar niemand die daarvoor de politie heeft gebeld naar mijn weten.
Ik denk dat beide perspectieven erg gevoed worden door de bubbel waar je in zit en de 'confirmation bias'.
Dropveter101 schreef:VuurVleugels schreef:
Nou dat. Het wordt vaak als argument aangedragen hoe snitcherig de samenleving er wel niet van werd, maar ik ken oprecht helemaal niemand die anderen verlinkte. Mensen (incl. ikzelf) trokken echt wel hun wenkbrauwen op als iemand een feest hield, maar niemand die daarvoor de politie heeft gebeld naar mijn weten.
Ik denk dat beide perspectieven erg gevoed worden door de bubbel waar je in zit en de 'confirmation bias'.
Ik woonde in een studentenhuis en hadden geregeld politie aan de deur omdat we met onze huisgenoten in de tuin zaten dichter dan 1,5 meter, en buren van ons die wel de regels overtraden kregen ook regelmatig politie aan de deur. Zal niet veel voorkomen, maar het gebeurde dus wel echt.
Kinke schreef:dat denk ik ook VuurVleugels.
Net als dat er gezegd werd dat men zich liet vaccineren omdat diegenen angstig waren en angst was aangepraat
Citaat:Als de vrouw daar niet mee ophoudt, moet ze per keer dat ze de complottheorie verspreidt een bedrag van 5000 euro betalen, met een maximum van 400.000 euro.
Cer schreef:Citaat:Als de vrouw daar niet mee ophoudt, moet ze per keer dat ze de complottheorie verspreidt een bedrag van 5000 euro betalen, met een maximum van 400.000 euro.
Hoe werkt dat eigenlijk, als zo iemand geen geld heeft? Of niet betaald? Gaan ze dan eerder de cel in?
Ik ben overigens heel benieuwd wat die Kat gaat doen als die weer vrijkomt.. Dat deze mensen niet naar een psychiatrische instelling hoeven is ook wel bijzonder eigenlijk..
irmaz schreef:Het is maar hoe je het bekijkt. In een buurdorp hebben ze tijdens corona verschillende feesten gehouden, daar heeft verder niemand geklikt maar in dat dorp zijn wel heel veel mensen besmet geraakt (terwijl de rest van de omgeving juist minder besmettingen kreeg) en veel meer mensen dan gemiddeld gestorven. Een verzorgingstehuis in de zelfde gemeente vrijwel volledig besmet en de helft overleden omdat ze dachten dat Sinterklaas wel zou kunnen, bleek later Sinterklaas zelf positief te zijn...
Babootje schreef:Voor zover je kindermisbruik Satanisch wil noemen (dat is het eigenlijk wel). Ooit van Jeffrey Epstein gehoord? Prins Albert van Engeland i.r.t Epstein, Trump, Clinton en nog wat andere grote jongens waarover een boekje open gaat als Ghislaine Maxwell dr schrijfkunsten openbaart? Dat is/was wel degelijk elite.
Gebeurt ook in oorlogssituaties. Mensen die ongestraft denken te kunnen blijven zijn tot veel ernstigs in staat blijkbaar.
Maar voor de Bodegravenzaak is geen flinter bewijs ooit gevonden. Dus mw Besselink is in de fabeltjesfuik terecht gekomen.
Kinke schreef:irmaz schreef:Het is maar hoe je het bekijkt. In een buurdorp hebben ze tijdens corona verschillende feesten gehouden, daar heeft verder niemand geklikt maar in dat dorp zijn wel heel veel mensen besmet geraakt (terwijl de rest van de omgeving juist minder besmettingen kreeg) en veel meer mensen dan gemiddeld gestorven. Een verzorgingstehuis in de zelfde gemeente vrijwel volledig besmet en de helft overleden omdat ze dachten dat Sinterklaas wel zou kunnen, bleek later Sinterklaas zelf positief te zijn...
weet niet waarom je mij quote Irmaz?
Mijn stukje ging over dat wappies beweerden dat iedereen die zich liet vaccineren dit deed omdat ze bang waren en omdat ze angst was aangepraat