Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Waar ik bang voor ben is dat we een kabinet straks krijgen met BBB-VVD-PVV en dan is het helemaal gedaan met het milieu in Nederland voor mijn gevoel. Maar goed, volgens de huidige peilingen krijgen we dan een minderheidskabinet.
Ik ben geen tegenstander van rechts maar heb wel grote moeite met de groene kant van die partijen.
We zullen het zien, morgen maar eerst heen stemmen en dan wordt het nog een hele lange weg naar een nieuw kabinet.
germie schreef:Waarom denk je dat Naranja1? Dat heb ik verder niet gelezen of gehoord.
Wel hoor ik dat de FVD nieuwsbrieven die per post verstuurd worden in anonieme enveloppen verstuurt. Waarom zou dat dan zijn? Doen alle partijen dat?
naranja1 schreef:germie schreef:Waarom denk je dat Naranja1? Dat heb ik verder niet gelezen of gehoord.
Wel hoor ik dat de FVD nieuwsbrieven die per post verstuurd worden in anonieme enveloppen verstuurt. Waarom zou dat dan zijn? Doen alle partijen dat?
Over werkende vrouwen schrijft hij: ,,Tegenwoordig worden vrouwen al van jongs af aan aangemoedigd om een carrière en financiële onafhankelijkheid na te streven. Er wordt verwacht dat ze de traditionele rol afwijzen om een man te ondersteunen.
Ik wil in 2023 niet meer de straat op om te vechten voor mijn onafhankelijkheid.
FvD vind ook dat aboetus in het wedsboek van strafrecht moet blijven. Vrouwen moeten zélf kunnen beslissen en hebben recht op abortus.
Het recht op abortus heeft mijn oma ook voor gestreden. Ik wil niet hetzelfde gevecht moeten mee doen.
Miepmiept schreef:Celebi schreef:De grootste reden voor mij om te stemmen is omdat elke stem 1 tegen Forum is.
Ik was nooit zo'n trouwe stemmer tot FvD toen enorm hoog in de peilingen stond. Toen vond ik het tijd om me er ook eens mee te bemoeien, dus Baudet heeft me van de bank geholpen.
_San87_ schreef:Winged schreef:Ha, dat akkefietje van LEF
Ik ben dankzij t debat toch weer wat aan t twijfelen. Verdorie
Ja, matig hoor.
Maar inderdaad, ik twijfel ook weer. Overigens niet over op wie ik niet wil stemmen.