lies schreef:karrij schreef:sjow die exit polls![]()
![]()
Bam bam bam met die gevestigde orde! Ben benieuwd naar de reactie van kaag
Ben meer benieuwd naar de reactie van Thierry
Ik zeg verkiezingsfraude

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vind vooral 300000 woningen in de oostvaardersplassen echt zorgelijk. Dag natuur. Zonder paarden of herten is toch prima.
Janneke2 schreef:... wellicht een populistisch stemmentrekkertje.
Een Natura 2000 gebied 'turn je niet eventjes om' naar woningbouw.
(Maar het klinkt leuk: 'twee vliegen in één klap': tegenstanders van de huidige gang van zaken in de OVP blij, en een fijne dooie mus voor wie een woning wil...)
Benzz schreef:Janneke2 schreef:... wellicht een populistisch stemmentrekkertje.
Een Natura 2000 gebied 'turn je niet eventjes om' naar woningbouw.
(Maar het klinkt leuk: 'twee vliegen in één klap': tegenstanders van de huidige gang van zaken in de OVP blij, en een fijne dooie mus voor wie een woning wil...)
Alle speerpunten van de BBB zijn toch populistisch? Alles wat ik lees denk ik bij: HOE DAN?
Benzz schreef:Koog? Kaag zal je bedoelen, ik hoop het niet. Omdat ze een accent heeft vanuit midden NL betekent niet dat ze hautain is. Ze heeft heel veel kennis en er zijn maar weinig mensen met haar cv en kennis en kunde.
lies schreef:Gefeliciteerd BBB stemmers en ook een beetje aan mezelf als GL stemmer![]()
Ik hoopte dat GL/PvdA de grootste zou worden, daarom GL gestemd. Het lijkt erop dat ze even hoog eindigen als BBB.
Toch teleurgesteld, want ik denk dat niemand hiermee vooruit zal gaan. Pappen en nathouden.
Ik hoop voor de boeren dat ze op den duur een eerlijkere prijs krijgen voor hun producten en ze daarnaast kunnen inkrimpen. De huidige situatie is toch voor niemand prettig, behalve voor de grote agri firma's.
De haat naar Kaag begrijp ik niet zo goed. Ieder heeft zijn idee over hoe het verder moet met Nederland. Kaag is het gezicht van D66 en die partij denkt dat we een eind komen met een halvering van de veestapel. Nogal ingrijpend, maar het is wel een manier om stikstof te reduceren. Dat dit idee weinig draagvlak blijkt te hebben is prima, maar daarom hoef je haar niet voor rotte vis uit te maken.
Thierry houdt terwijl ik dit typ overigens een totaal losgeslagen speech
8nnemiek schreef:Haha, letterlijk en figuurlijk uitgeteld dus![]()
Ik ben blij dat FvD zo hard neergestort isFijn dat het complotdenken toch hard veroordeeld wordt.
Maar wel jammer dat die kiezers massaal zijn overgestapt op BBB. De agri-reuzen als Bayer/Monsanto zijn dus de grote winnaar, en de dieren en natuur de grote verliezer. Hopelijk kunnen ze vanuit de provincie niet al te veel stomme beslissingen nemen.