Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Daar is in de basis natuurlijk ooit zelf voor gekozen he om ver van je werk te wonen
De corona situatie heeft al doen inzien dat veel werk toch best thuis bleek te kunnen.
Maar wat is dan je voorstel? Klagen en zeuren dat het duur is wordt het namelijk niet goedkoper van helaas.
We kunnen er helemaal niks aan veranderen.... Behalve dus vaker OV/fiets/thuiswerken als dat kan.
Net op de radio zeiden ze dat morgen de benzine weer 6 cent stijgt en de diesel 8 cent. En dat het voorlopig stijgen blijft.
Spenk schreef:Daar is in de basis natuurlijk ooit zelf voor gekozen he om ver van je werk te wonen
magda_90 schreef:Spenk schreef:Daar is in de basis natuurlijk ooit zelf voor gekozen he om ver van je werk te wonen
De corona situatie heeft al doen inzien dat veel werk toch best thuis bleek te kunnen.
Maar wat is dan je voorstel? Klagen en zeuren dat het duur is wordt het namelijk niet goedkoper van helaas.
We kunnen er helemaal niks aan veranderen.... Behalve dus vaker OV/fiets/thuiswerken als dat kan.
Net op de radio zeiden ze dat morgen de benzine weer 6 cent stijgt en de diesel 8 cent. En dat het voorlopig stijgen blijft.
Nu doe je het weer.
Van je afschrijven lucht gewoonweg op en dat doen velen hier ook.
Als ik thuis had kunnen werken had ik dat gedaan. Na het bouwen van een pop up laboratorium. Zo geld dat voor meer beroepen. Lat-relatie met je partner is ook weer zo wat.
Spenk schreef:Dat is iedereen zijn goed recht natuurlijkmaar schiet mensen in het topic niet af die opperen dat je misschien vaker kan fietsen of thuiswerken. Die denken ook alleen maar mee.
Onali schreef:Spenk schreef:Dat is iedereen zijn goed recht natuurlijkmaar schiet mensen in het topic niet af die opperen dat je misschien vaker kan fietsen of thuiswerken. Die denken ook alleen maar mee.
Als mijn terminale cliënten uit 2 provinciën bij mij thuis afgeleverd kunnen worden, 2 hoog en zonder lift dan teken ik daarvoor.
Nogmaals het is gewoon niet een standaardoptie voor veel werkenden, het OV of fietsen.
Ik werk nachtdiensten en zit vaak op 30 km en meer.
Ik ga niet door de bossen fietsen met deze tijden
Onali schreef:Maar Spenk denk je dat we (even generaliserend) daar zelf nog nooit op zijn gekomen
Vaak blijft de beste en, vooralsnog, goedkoopste optie een auto.
magda_90 schreef:Lat-relatie met je partner is ook weer zo wat.