Zonnetje81 schreef:Dus moeten we bij een beschuldiging maar alles meteen boycotten en iemand tot de grond gelijk maken om een paar appjes waar nog niks is bewezen? Tussen appjes sturen die niet handig waren of je leven aan gort is wel iets anders. Zou wat zijn als jij zelf op je werk valselijk zou worden beschuldigd al dan niet door een fout en meteen ontslag krijgt en een rechtszaak aan je broek.
Ik vind het allemaal totaal niet in verhouding staan en eerst een onderzoek waardig voordat je iets moet boycotten. Bijv de muziek van iemand niet meer draaien en dat degene geen werk meer heeft terwijl er nog amper een zaak is gestart.
Een hoop mensen zouden wat meer eelt op hun huid mogen kweken en dan heb ik niet over verkrachtingszaken en dat soort misbruik situaties. Maar een appje, of een arm om je heen, te amicaal gedrag wat de ander als aardig en onschuldig interpreteert en jij zelf als te opdringerig vind ik een wezenlijk verschil.
Nou niet mee eens, er zou eens een hele grote mentaliteitsverschuiving mogen komen in de wereld waar je gewoon als vrouw en kind kwetsbaar bent en blijft. En een ander die te amicaal is, ik ken ze ook hoor..mensen die altijd in jouw ruimte gaan staan. Voor mij is dat toch een soort dominantie en als ze dan ook nog hun poten niet thuis kunnen houden kan dat "amicale" gedrag toch echt heel storend zijn.
Niet te vergelijken met machtsmisbruik, aanranding en verkrachting maar toch ook een vorm van grensoverschrijdend gedrag.
En appjes..weet je wel hoeveel vrouwen alleen op datingssites al te maken krijgen met sexueel ongepast gedrag? Sorry hoor maar ik denk dan toch echt dat veel mannen wat draadjes niet goed hebben zitten in hun bovenkamer. En nee, dat komt niet door hormonen..dat komt door de maatschappij en hoe deze al eeuwen om gaat met vrouwen. En daar mag echt eens een grote verschuiving gaan plaats vinden.