Ik las dat ziekenhuis AZM idd ook alles zo goed als mogelijk probeert veilig te stellen.
Een groot drama.
Ben hoogzwanger dus machteloos om te helpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Familie van Vriendin van mij moet voor 12u het huis uit zijn. Tegen die tijd loopt de maas wss over.
En zij wonen op pak k beet 100m van de maas af. Dus als dat overloopt voor al die mensen is t halve zo niet hele dorp alles kwijt.
Ik las dat ziekenhuis AZM idd ook alles zo goed als mogelijk probeert veilig te stellen.
Een groot drama.
Ben hoogzwanger dus machteloos om te helpen
8nnemiek schreef:Jee licor, is dat de brug van Nederland naar België, met die bronzen handen? Ik herken het bijna niet
bigone schreef:De doden zijn het allerergste, krijg alleen het filmpje van Twitter niet uit mijn hoofd van een paard in Luik dat word meegesleurd door het water, dier zal het niet gered hebben.
8nnemiek schreef:JeeZijn de koniks daar ook verplaatst?
Marjo schreef:[ [url=m/rTpvlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind dit wel echt een mooie foto...
8nnemiek schreef:JeeZijn de koniks daar ook verplaatst?
AmyJamess schreef:Verschrikkelijk voor alle bewoners. En voor alle nabestaanden van de slachtoffers.
Als je de beelden ziet kun je haast niet voorstellen dat dat hier in nederland en vlak over de grens in duitsland en belgie gebeurd. Zulke beelden zag je alleen uit het buitenland
Maar ik ben bang dat we dit in de toekomst vaker zullen krijgen door klimaats verandering.
Cowboy55 schreef:AmyJamess schreef:Verschrikkelijk voor alle bewoners. En voor alle nabestaanden van de slachtoffers.
Als je de beelden ziet kun je haast niet voorstellen dat dat hier in nederland en vlak over de grens in duitsland en belgie gebeurd. Zulke beelden zag je alleen uit het buitenland
Maar ik ben bang dat we dit in de toekomst vaker zullen krijgen door klimaats verandering.
Klimaatverandering is fake news. Vraag maar aan Trump.
Texas02 schreef:Emori schreef:Wallendorf. Hotel waar we zaten ook geëvacueerd en staat nu ook onder water.
Bij toeval werd er een camper aangeboden en staan nu bij mensen op hun oprit in de camper
Staan nu aardig end de heuvel op. Water stijgt nog steeds
[ [url=m/7DHIes.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O6CQW0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de beelden van de webcam gezien van deze camping, ze hebben hun caravans volgens mij niet weggehaald.. Ik zat al langer webcams van Luxemburg ye kijken omdat wij daar als het goed is over 3 weekjes naar toe gaan (naar Ermsdorf).
https://www.windy.com/nl/-Webcams/Duits ... 66,6.284,5
Echt vreselijk dit.. Limburg heeft volgens mij ook nog eens alle regen erbij gekregen die wij vannacht hadden en dat was nogal wat..
8nnemiek schreef:In welke haven lag je boot?
Wij hebben lang in de haven van Thorn gelegen, daar heb ik wel eens wat hoog water meegemaakt in de winter, maar ik ben bang dat het nu nog een graadje erger wordt..